אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
קיצונית וגם ידנית: יונדאי אלנטרה N בישראל
ראשי » חדשות » קיצונית וגם ידנית: יונדאי אלנטרה N בישראל
יונדאי אלנטרה N

קיצונית וגם ידנית: יונדאי אלנטרה N בישראל

החטיבה הספורטיבית של יונדאי מעלה הילוך, ומתחילה לשווק בישראל את האלנטרה N שתוצע גם בגרסה ידנית ובמחיר התחלתי תחרותי של 225 אלף שקלים

אופיר דואק 25/06/2025 צלם: יצרן

אחרי שקוננו לא פעם על ההיצע ההולך ומתדלדל של מכוניות ספורטיביות עממיות, סוף סוף יש בשורה טובה לחובבי הרכב המקומיים עם תחילת שיווקה בישראל של יונדאי אלנטרה N. בזמן שיצרניות רכב רבות נטשו את שוק המכוניות הספורטיביות משיקולי עלות/תועלת, יונדאי משקיעה בשנים האחרונות לא מעט בטיפוח חטיבת N הספורטיבית שלה, הן בפיתוח דגמים והן בהשתתפות בספורט המוטורי, במטרה לחזק את תדמיתה.

אמנם תקנות זיהום האוויר המחמירות אילצו את יונדאי להפסיק לשווק באירופה וגם בישראל את גרסאות ה-N של ה-i20 וה-i30, אך למזלנו האפשרות לייבא ארצה מכוניות גם בתקינה אמריקאית פתחה את שער בפני האלנטרה N שמצטרפת לאיוניק 5N בהיצע המקומי והספורטיבי של יונדאי. ועם כלה כבוד לאחות החשמלית עתירת הטכנולוגיה, דווקא לאלנטרה יש הזדמנות לבסס את מעמד החטיבה הספורטיבית של יונדאי בישראל.

יש ליונדאי אלנטרה N לא מעט להציע בפני עצמה בז’אנר, אך אי אפשר להתעלם מהמחיר בו היא מושקת בישראל. החל מ-225 אלף שקלים לגרסה ידנית – כשלמעשה אין כיום שום משפחתית ספורטיבית המשווקת בישראל עם תיבה ידנית. עבור מי שחפצים באופציה אוטומטית עם תיבה כפולת מצמדים בעלת שמונה יחסי העברה, יוכלו לקבל אותה בתוספת של 10,000 שקלים. זה מציב את יונדאי אלנטרה N במחיר נמוך ב-30 אלף שקלים מהמתחרה הישירה שלה סקודה אוקטביה RS.


יונדאי אלנטרה N מצוידת במנוע 2.0 ליטר מוגדש המספק 280 כ”ס ב-5,500 סל”ד ומומנט של 40 קג”מ ב-2,100 סל”ד. עם תיבת ההילוכים הידנית בעלת ששת יחסי ההעברה מאיצה האלנטרה N ל-100 קמ”ש ב-5.8 שניות שלנהג מסייעת מערכת התאמת סל”ד כדי למקסם את יעלות החלפת ההילוכים. הגרסה בעלת התיבה כפולת המצמדים מקצצת חצי שניה נוספת ומסתייעת במערכת בקרת זינוק. המהירות המרבית עומדת בשתי הגרסאות על 250 קמ”ש.

מעבר לביצועים, יונדאי אלנטרה N זכתה לשדרוג מקיף כדי לשדרג את היכולת הדינמית בהתאם. המתלים הוקשחו ומצוידים בבולמי זעזועים אדפטיביים המותאמים לתוכנית הנהיגה הנבחרת, ישנם מוטות מייצבים מעובים כולל  מוט חיזוק עליון נוסף במתלה האחורי, בלמים מוגדלים בקוטר 360 מ”מ מלפנים ו-315 מ”מ מאחור עם קאליפרים ורפידות ספורטיביים. כדי להוריד את הכוח ביעילות לקרקע ישנו דיפרנציאל מוגבל החלקה מכאני בעל שליטה אלקטרונית.

ישנה גם מערכת פליטה ספורטיבית עם סאונד נוכח אותו ניתן לווסת לפי מצבי הנהיגה השונים כדי שלא ניתן יהיה לפספס את האלנטרה N כשהיא עוברת ברחוב. וכדי לא להתבלבל עם אלנטרה ליסינג גרסת ה-N מגיעה עם עם קוסמטיקה תואמת מבחוץ, עם שבכה שחורה, ספויילרים וחצאיות תואמים וחישוקים קלים בקוטר 19 אינץ’. מבפנים ישנם מושבים ספורטיביים גלגל הגה ייעודי וגימור עור-אלקנטרה.

 

אלנטרה N יונדאי יונדאי אלנטרה יונדאי אלנטרה N משפחתית ספורטיבית
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד