אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
קיצונית וגם ידנית: יונדאי אלנטרה N בישראל
ראשי » חדשות » קיצונית וגם ידנית: יונדאי אלנטרה N בישראל
יונדאי אלנטרה N

קיצונית וגם ידנית: יונדאי אלנטרה N בישראל

החטיבה הספורטיבית של יונדאי מעלה הילוך, ומתחילה לשווק בישראל את האלנטרה N שתוצע גם בגרסה ידנית ובמחיר התחלתי תחרותי של 225 אלף שקלים

אופיר דואק 25/06/2025 צלם: יצרן

אחרי שקוננו לא פעם על ההיצע ההולך ומתדלדל של מכוניות ספורטיביות עממיות, סוף סוף יש בשורה טובה לחובבי הרכב המקומיים עם תחילת שיווקה בישראל של יונדאי אלנטרה N. בזמן שיצרניות רכב רבות נטשו את שוק המכוניות הספורטיביות משיקולי עלות/תועלת, יונדאי משקיעה בשנים האחרונות לא מעט בטיפוח חטיבת N הספורטיבית שלה, הן בפיתוח דגמים והן בהשתתפות בספורט המוטורי, במטרה לחזק את תדמיתה.

אמנם תקנות זיהום האוויר המחמירות אילצו את יונדאי להפסיק לשווק באירופה וגם בישראל את גרסאות ה-N של ה-i20 וה-i30, אך למזלנו האפשרות לייבא ארצה מכוניות גם בתקינה אמריקאית פתחה את שער בפני האלנטרה N שמצטרפת לאיוניק 5N בהיצע המקומי והספורטיבי של יונדאי. ועם כלה כבוד לאחות החשמלית עתירת הטכנולוגיה, דווקא לאלנטרה יש הזדמנות לבסס את מעמד החטיבה הספורטיבית של יונדאי בישראל.

יש ליונדאי אלנטרה N לא מעט להציע בפני עצמה בז’אנר, אך אי אפשר להתעלם מהמחיר בו היא מושקת בישראל. החל מ-225 אלף שקלים לגרסה ידנית – כשלמעשה אין כיום שום משפחתית ספורטיבית המשווקת בישראל עם תיבה ידנית. עבור מי שחפצים באופציה אוטומטית עם תיבה כפולת מצמדים בעלת שמונה יחסי העברה, יוכלו לקבל אותה בתוספת של 10,000 שקלים. זה מציב את יונדאי אלנטרה N במחיר נמוך ב-30 אלף שקלים מהמתחרה הישירה שלה סקודה אוקטביה RS.


יונדאי אלנטרה N מצוידת במנוע 2.0 ליטר מוגדש המספק 280 כ”ס ב-5,500 סל”ד ומומנט של 40 קג”מ ב-2,100 סל”ד. עם תיבת ההילוכים הידנית בעלת ששת יחסי ההעברה מאיצה האלנטרה N ל-100 קמ”ש ב-5.8 שניות שלנהג מסייעת מערכת התאמת סל”ד כדי למקסם את יעלות החלפת ההילוכים. הגרסה בעלת התיבה כפולת המצמדים מקצצת חצי שניה נוספת ומסתייעת במערכת בקרת זינוק. המהירות המרבית עומדת בשתי הגרסאות על 250 קמ”ש.

מעבר לביצועים, יונדאי אלנטרה N זכתה לשדרוג מקיף כדי לשדרג את היכולת הדינמית בהתאם. המתלים הוקשחו ומצוידים בבולמי זעזועים אדפטיביים המותאמים לתוכנית הנהיגה הנבחרת, ישנם מוטות מייצבים מעובים כולל  מוט חיזוק עליון נוסף במתלה האחורי, בלמים מוגדלים בקוטר 360 מ”מ מלפנים ו-315 מ”מ מאחור עם קאליפרים ורפידות ספורטיביים. כדי להוריד את הכוח ביעילות לקרקע ישנו דיפרנציאל מוגבל החלקה מכאני בעל שליטה אלקטרונית.

ישנה גם מערכת פליטה ספורטיבית עם סאונד נוכח אותו ניתן לווסת לפי מצבי הנהיגה השונים כדי שלא ניתן יהיה לפספס את האלנטרה N כשהיא עוברת ברחוב. וכדי לא להתבלבל עם אלנטרה ליסינג גרסת ה-N מגיעה עם עם קוסמטיקה תואמת מבחוץ, עם שבכה שחורה, ספויילרים וחצאיות תואמים וחישוקים קלים בקוטר 19 אינץ’. מבפנים ישנם מושבים ספורטיביים גלגל הגה ייעודי וגימור עור-אלקנטרה.

 

אלנטרה N יונדאי יונדאי אלנטרה יונדאי אלנטרה N משפחתית ספורטיבית
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד