אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
קימקו חושפת קטנוע ספורטיבי קומפקטי לעיר
ראשי » דו-גלגלי » קימקו חושפת קטנוע ספורטיבי קומפקטי לעיר
קימקו KRV200

קימקו חושפת קטנוע ספורטיבי קומפקטי לעיר

יצרנית הקטנועים הטאיוואנית חושפת דגם חדש בשם KRV 200 שבא לשלב את התכונות הספורטיביות של ה-AK550 באריזה קומפקטית

אופיר דואק 23/05/2023 צלם: יצרן

קימקו מציגה בימים אלו קטנוע ספורטיבי חדש בשם KRV200 המתברג לנישה מעניינת בשוק הקטנועים. קימקו KRV200 מיועד לקהל צעיר ועירוני שלא יכול או רוצה להסתפק בקטנוע 125 סמ”ק מצד אחד, ומצד שני לא צריכים ביצועים של קטנועי 300 יקרים יחסית.

בהתאם לאפיון הספורטיבי, העניקו מעצבי קימקו ל-KRV אלמנטים עיצוביים מקטנוע העל של החברה, ה-AK550. הדבר ניכר בעיקר ביחידות התאורה הקדמית, בפלסטיקה הזוויתית סביבן ובחיפויים הקדמיים התחתונים. מיתר הבחינות העיצוב קונבנציונלי יותר, אך קליל ומינימליסטי ביחס לקטנועי מנהלים כפי שמבהיר המושב המדורג והצר שלא נראה כורסאתי והבחירה במשקף נמוך. במפתיע, ל-KRV ישנה גם רצפה שטוחה ולא שדרה מרכזית גבוהה. טוב לשימושיות, פחות ללוק הקרבי. גם המידות מבהירות שמדובר בכלי קומפקטי וזריז יותר, כפי שמעיד בסיס גלגלים קצרצר של 1,400 מ”מ, שהם 140 מ”מ פחות מאשר ימאהה XMax.

את הקטנוע מניע מנוע מקורר מים בעל ארבע שסתומים בנפח 175 סמ”ק, אשר הספקו עומד על 17 כ”ס המתקבלים ב-8,000 סל”ד ו-1.6 קג”מ. חזק משמעותית מקטנועי ה-125 הבכירים, כאשר בקימקו מצהירים על מהירות מרבית של 107 קמ”ש לצד צריכת דלק ממוצעת של 33 ק”מ לליטר. ה-KRV מצויד בחישוקי 13 אינטש מלפנים ומאחור לטובת הזריזות.




עד כאן אין משהו יוצא דופן במפרט של קימקו KRV200, אך למרות זאת הוא כולל מספר פיצ’רים לא ממש מקובלים בקטנועים קטני נפח. מערכת המתלים כוללת מזלג הפוך בקוטר 33 מ”מ מלפנים, אך מאחור ישנו בולם מונושוק הממוקם במרכז הכלי בצורה כמעט אופקית במקום הפתרון הפשוט וזול של בולם או צמד בולמים אנכים. למרות סידור הזה, עדין ישנו מקום תחת המושב לקסדה שלמה לטענת אנשי קימקו. לקטנוע יש צמד בלמי דיסק וכמובן מערכת ABS, אך הוא מצויד גם באופן לא שגרתי במערכת בקרת ממשיכה.

לוח המחוונים של הקטנוע הוא דיגיטלי וצבעוני, אך אינו המילה האחרונה כיום ואינו כולל תצוגות מידע מתחלפות, והוא מצויד בתאורת LED מלאה מלפנים ומאחור. מחירו של הקטנוע באירופה עומד על כ-4,900 אירו. מחברת עופר אבניר יבואנית קימקו לישראל נמסר כי יבוא ה-KRV200 נמצא כרגע בבדיקה.

KRV200 קטנוע ספורטיבי קימקו קימקו KRV200
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

אחרי לה-מאן, ג’נסיס רוצה גם מכונית על

אחרי לה-מאן, ג’נסיס רוצה גם מכונית על

אדוונצ’ר ודיוק: דגמי ה-790 החדשים של ק.ט.מ בישראל

אדוונצ’ר ודיוק: דגמי ה-790 החדשים של ק.ט.מ בישראל

BYD אטו 2 פלאג-אין (השקה עולמית): הפלאג-אין יורד אל העם

BYD אטו 2 פלאג-אין (השקה עולמית): הפלאג-אין יורד אל העם

אופל מוקה GSE (השקה עולמית): מחשבת מסלול מחדש

אופל מוקה GSE (השקה עולמית): מחשבת מסלול מחדש

הפורשה החזקה בהיסטוריה: הקאיין החשמלי נחשף עם יותר מ-1,100 כ”ס

הפורשה החזקה בהיסטוריה: הקאיין החשמלי נחשף עם יותר מ-1,100 כ”ס

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד