אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
מזראטי גראנטוריסימו החדשה: קילשון לאלפיון ב-1.5 מיליון
ראשי » חדשות מקומיות » מזראטי גראנטוריסימו החדשה: קילשון לאלפיון ב-1.5 מיליון
מזראטי גראן טוריסימו

מזראטי גראנטוריסימו החדשה: קילשון לאלפיון ב-1.5 מיליון

מזראטי מתחילה לשווק בישראל את הדור החדש של מכונית ה-GT האלגנטית והספורטיבית שלה, עם תג מחיר התחלתי של למעלה מ-1.5 מיליון שקלים

אופיר דואק 10/09/2023 צלם: יצרן

בשנתיים האחרונות עוברת מזראטי תהליך התחדשות שנועד להחזיר אותה למרכז הבמה בקרב על כיסם של לקוחות מותגי האולטרה פרימיום. בין מכונית העל MC20 שנוצרה בשביל התדמית והנשמה, לבין הקרוסאובר גרקאלה בשביל תזרים המוזמנים הציגה מזראטי לפני שנה גם את הדור החדש והשני במספר של הגראנטוריסימו שממשיכה את מסורת דגמי ה-GT 2+2 היוקרתיים של מזראטי.

כמו הגרקאלה, גם הגראנטוריסימו החדשה בנויה על בסיס פיתוח של פלטפורמת ג’ורג’יו המשמשת את אלפא רומיאו ג’וליה/סטלביו, זכר לשיתוף הפעולה בין שני המותגים בטרם הפכו לחלק מקבוצת סטלנטיס. למרות השורים באלפה, המראה נותר מזראטי לחלוטין, כאשר הגראנטוריסימו דור 2 שומרת על פרופרציות קלאסיות של מכונית GT קופה עם מנוע קדמי, לצד שמירה ושדרוג לקווי העיצוב של הדגם המקורי.

בימים אלו מתחיל שיווקה של מזראטי גראנטוריסימו החדשה בישראל. בשלב זה היא מוצעת ללקוח המקומי בשתי גרסאות, העושות שימוש במנוע V6 בזווית של 90 מעלות, בנפח 3.0 ליטר הנושם באמצעות צמד מגדשי טורבו – מנוע המשרת גם את הגרקאלה וה-MC20 (כמו גם את האלפא 33 סטרדאלה שהוצגה לאחרונה). גרסת הפולגורה החשמלית צפויה להגיע בעתיד.


בגרסת “מודנה” הבסיסית של הגראנטוריסימו מספק המנוע 490 כ”ס ב-6,500 סל”ד ו-61.2 קג”מ ב-3,000 סל”ד, כאשר בגרסת “טרופיאו” הקרבית ההספק קופץ ל-550 כ”ס ו-66.3 קג”מ בטווחי סל”ד זהים. בשתי התצורות ישנה תיבת הילוכים אוטומטית בעלת שמונה יחסי העברה, המוסרת את הכוח אל הארבעת הגלגלים בחלוקת כוח משתנה עם תיעדוף בסיסי לסרן האחורי. מזראטי גרנטוריסימו מודנה מאיצה ל-100 קמ”ש ב-3.9 שניות ול-200 קמ”ש ב-13 שניות בדרך למהירות מרבית של 302 קמ”ש. הטרופיאו מקצרת את זמני התאוצה ל-3.5 ו-11.4 שניות התאמה, עם מהירות מרבית של 320 קמ”ש.

מכלולי השלדה כוללים בשתי הגרסאות מתלי אוויר אדפטיביים, דיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה ומערכת בלימה של ברמבו עם דיסקים מחוררים בקוטר 380 מ”מ וקאליפרים בעלי 6 בוכנות מלפנים, כשמאחור ישנם דיסקים מחוררים בקוטר 350 מ”מ עם קאליפרים בעלי 4 בוכנות. מלסד המנוע החזק היותר נבדלת גרסת הטרופיאו גם בכיול מתלים ספורטיבי יותר, פגושים ספורטיביים יותר בשילוב מסיט רוח מסיבי פחמן וגימורי סיבי פחמן בתא הנוסעים במקום גימורי העץ הקלאסיים של המודנה.

GranTurisimo 06GranTurisimo 06Preview
GranTurisimo 05GranTurisimo 05Preview
GranTurisimo 01GranTurisimo 01Preview
GranTurisimo 04GranTurisimo 04Preview
GranTurisimo 03GranTurisimo 03Preview
GranTurisimo 02GranTurisimo 02Preview
GranTurisimo 07GranTurisimo 07Preview
GranTurisimo 08GranTurisimo 08Preview
GranTurisimo 09GranTurisimo 09Preview
GranTurisimo 10GranTurisimo 10Preview
GranTurisimo 11GranTurisimo 11Preview
GranTurisimo 12GranTurisimo 12Preview
מזראטי גראן טוריסימומזראטי גראן טוריסימוPreview
GranTurisimo 14GranTurisimo 14Preview
GranTurisimo 15GranTurisimo 15Preview

מחירה של מזראטי גראן טוריסימו החדשה עומד על 1.55 מיליון שקלים לגרסת המודנה כשעבור הטרופיאו נדרשת תוספת של 300 אלף שקלים נוספים. מחירים שממצבים את הגראנטוריסימו בחרה טובה מול גרסאות הטורבו של פורשה 911 ומול דגמי פרארי.

גראנטוריסימו טרופיאו גראנטוריסימו מודנה מזראטי מזראטי גראנטוריסימו
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

675NK בישראל: חבילת הטריפל של CF מוטו

675NK בישראל: חבילת הטריפל של CF מוטו

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד