אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
קטנוע קרוסאובר: פיג’ו XP400 בישראל
ראשי » דו-גלגלי » קטנוע קרוסאובר: פיג’ו XP400 בישראל
פיג'ו XP400

קטנוע קרוסאובר: פיג’ו XP400 בישראל

קטנוע האדוונצ'ר החדש של פיג'ו נוחת בישראל ומכניס את המותג לאחת הקטגוריות החמות בשוק הדו"ג, עם עיצוב מרשים, מפרט עדכני וחישוק קדמי גדול במיוחד. המחיר: החל מ-50 אלף שקלים

ששי כהן 25/06/2023 צלם: ששי כהן, יצרן

חברת ד.ל.ב מוטוספורט השיקה בסוף השבוע האחרון את פיג’ו XP400 –  קטנוע האדוונצ’ר החדש והמסקרן של היצרן הנוחת בארץ זמן קצר לאחר ההשקה העולמית שלו. פיג’ו XP400 מצטרף כאן לאחד הסגמנטים הלוהטים כיום בשוק הדו-גלגלי בעולם וגם בישראל, כמתחרה לקטנועי אדוונצ’ר דוגמת קימקו DTX 360 והונדה ADV350, כמו גם מול מקסי סקוטרים המיועדים לכביש שאשתקד כבר הגיעו לנתח שוק של 31% מסך מכירות הקטנועים בארץ.

פיג’ו XP400 מתאפיין בעיצוב מודרני המשלב בין ספורטיביות למראה קשוח לשטח, כאשר שלל משטחים שלו עוצבו במידה מסוימת המזכירה את דגמי המכוניות של פיג’ו (למרות שחטיבת הדו”ג של פיג’ו כבר לא נמצאת באותה בעלות של חברת המכוניות). לצד העיצוב האתלטי מצויד הקטנוע במיגון רוח קצר וכהה, חישוקי שפיצים הנועלים צמיגי טיובלס פירלי סקורפיון STR Rally במידות חריגות של 17 110/70 מלפנים ו-15 160/60 מאחור, לצד מתלים ארוכי מהלך (140 מ”מ) מבית קאיבה, המעידים על יכולות כנראה לא מבוטלות גם מחוץ לכביש הסלול.

יחד עם זאת, בשל האופי הספורטיבי ומבנה המתלים, בסעיף השימושיות הוא לוקה בתאי אחסון קטנים יחסית ואפשרות מוגבלת לאחסן קסדת 3/4 בלבד, מה שישלח רוכשים פוטנציאליים המעוניינים להפוך אותו לכלי תיור למרחקים ארוכים, למחלקת האבזור והשפצורים של היבואן, שם יתאימו לו שלל אבזור מקורי כולל ארגז אחורי עליון ושני ארגזי צד בעלי נפח הטענה גדול.


המנוע של פיג’ו XP400 מוכר מדגם תלת הגלגל של החברה מטרופוליס שהושק בשנה שעברה. הוא בעל נפח של 400 סמ”ק, קירור נוזל והספק של 36.7 כ”ס ב-8,150 סל”ד יחד עם מומנט של 3.9 קג”מ ב-5,400 סל”ד. בפיג’ו צהירים על צריכת דלק נמוכה של 3.8 ליטר בלבד ל-100 ק”מ (למעלה מ-26 ק”מ לליטר), כשמיכל דלק בנפח 13.5 ליטר אמור לספק טווח רכיבה ארוך מהמקובל בסגמנט. מערכת הבלימה מורכבת מצמד דיסקים בקוטר 295 מ”מ מלפנים וקאליפרים רדיאליים ודיסק יחיד בקוטר 240 מ”מ מאחור. מערכת ABS קיימת כמתבקש ולצידה גם בקרת אחיזה הניתנת לביטול אם מתכוונים לרדת לשטח.

פיג’ו XP400 ישווק בארץ ב-2 גרסאות לבחירה:  דגם GT (עם חישוקי “שפיצים”) שהוצג באירוע ההשקה ומחירו נקבע על 51,990 שקלים, ודגם ה-ALLURE (בעל החישוקים היצוקים) שיצטרף בקרוב במחיר של 49,990 שקלים. לקטנוע תוצמד אחריות לשנתיים ללא הגבלת קילומטרים, ולרגל ההשקה צמד הדגמים יוצעו עם הנחה של 2,000 שקלים מהמחירון.

XP400 פיג'ו פיג'ו XP400 קטנודוונצ'ר קטנוע אדוונצ'ר
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד