אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
קטנוע האדוונצ’ר של ווג הגיע לישראל
ראשי » דו-גלגלי » קטנוע האדוונצ’ר של ווג הגיע לישראל
ווג SR1 ADV

קטנוע האדוונצ’ר של ווג הגיע לישראל

גם ווג מצטרפת לאופנת קטנועי האדוונצ'ר ומתחילה לשווק בישראל את SR1 ADV, הגרסה המוגבהת והקרבית לקטנוע ה-125 הספורטיבי של החברה. המחיר: 19 אלף ש"ח

אופיר דואק 17/03/2025 צלם: יצרן

חברת ווג ממשיכה להרחיב את היצע הדגמים שלה בשוק הישראל. שבועות ספורים לאחר שהחלה לשווק את ה-SR4 המאובזר והיוקרתי מצטרף למבחר הקטנועים שלה דגם נוסף, אשר הפעם מצטרף לאופנת קטנועי האדוונצ’ר הצוברת תאוצה בשנים האחרונות.

הדגם החדש נקרא SR1 ADV וכפי שמעיד שמו הוא מבוסס על קטוע המנהלים בנפח 125 של ווג שכבר משווק בישראל. למרות השם, ה-ADV מפגין לא מעט הבדלים ביחס ל-SR1. הוא בעל עיצוב שונה לחזית, משקף מתכוונן גבוה יותר ויחידת מושב שונה וגבוהה יותר ב-3.5 ס”מ (גובה מושב 810 מ”מ).

ווג SR1 ADV מתגלגל הדומה לגרסה הרגילה על שילוב של חישוקי 14 אינץ’ מלפנים ו-13 אינץ’ מאחור, כאשר לצמיגים פרופיל מעט קרבי וזה הקדמי הוא בחתך 89 לעומת 70 בדגם הכביש, מה  שתורמם למרווח גחון של 16 ס”מ. יחידת ההנעה זהה לזו שבדגם כביש. מדובר במנוע בנפח 124.9 סמ”ק עם שני שסתומים, הזרקת דלק וקירור נוזל המספק 11.7 כ”ס.


כמקובל אצל ווג, רשימת האבזור של SR1 ADV מכובדת וכלוות מערכת ABS, מערכת בקרת משיכה, מסך LCD ומצלמת דרך מובנית לצד משקף מתכוונן חשמלית, תאורת לד מלאה ומפתח חכם המאפשר הנעה “ללא מפתח”.
מחירו של ווג SR1 ADV עומד על 18,900 שקלים כולל אגרות רישוי, מחיר הזהה למחירו של ה-SR1 בגרסת הכביש המוכרת שלו.

SR1 ADV Voge ווג ווג SR1 קטנודוונצ'ר קטנוע 125 קטנוע A2 קטנוע אדוונצ'ר
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד