אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
קוניגסאג נתנה לבוגאטי פחות מחודש להחזיק בשיא 0-400-0
ראשי » חדשות » קוניגסאג נתנה לבוגאטי פחות מחודש להחזיק בשיא 0-400-0
קוניגסאג אגרה RS

קוניגסאג נתנה לבוגאטי פחות מחודש להחזיק בשיא 0-400-0

היצרנית השבדית ניפצה את השיא של השירון בעזרת אגרה RS שהוסבה חזרה ל-one:1

בן חסון 06/10/2017

לפני פחות מחודש בוגאטי הרשימה אותנו כששברה שיא שמעט מאוד מכוניות יכולות בכלל לנסות לרשום – תאוצה מהמקום ל-400 קמ”ש ובחזרה לעמידה מלאה ב-41.96 שניות. קוניגסאג כנראה וויתרה על שבירת שיא המהירות הקרקעי, אבל מישהו שם לא יכל להישאר אדיש להופעה הזחוחה של בוגאטי לאחר קביעת השיא.

אז הם לקחו קוניגסאג אגרה RS שזכתה לטיפול “קל” שקירב אותה יותר לכיוון של ה-one:1 המופלאה (מכונית שהשאילה לא מעט ל-RS שבאה אחריה…) – כאשר בראש השינויים ניתן למנות את המנוע שמפיק כעת 1,360 כ”ס ו-139.7 קג”מ לעומת “רק” 1,160 כ”ס ו-130.4 קג”מ במקור.

קוניגסאג אגרה RS
השבדים לקחו את הסיפור ברצינות…

 

 


הצוות התייצב ב-1 לאוקטובר במסלול המראה נטוש ממלחת העולם השניה (ונדל), אי שם בדנמרק והחל להתארגן לקראת ניסיון שבירת השיא. לעומת נהג המבחן של בוגאטי שלבש חולצה מכופתרת, נהג המבחן של קוניגסאג עטה על עצמו חליפת מרוצים מלאה וסיפק עוד עדות משעשעת להבדל בגישה בין שתי החברות (או שבעצם לביטחון שיש לכל אחת במכוניותה? תחליטו אתם).

קוניגסאג אגרה RS
לבוגאטי לוקח בערך 32 שניות רק להגיע ל-400 קמ”ש, בזמן הזה האגרה ממש לפני עצירה

 

התוצאה? קוניגסאג ניפצה את השיא של בוגאטי עם 36.44 שניות בלבד! 5.52 שניות מהר יותר מהשירון! בזמן הזה כיסתה האגרה מרחק של 2,441 מטרים, זאת לעומת 3,112 מטרים שנדרשים לביצוע אותו תמרון עם הבוגאטי. נתון אחד שקצת הפתיע אותנו הוא הזמן הנדרש לבלימה – לאגרה זה לקח 9.52 שניות בעוד השירון עשתה זאת ב-9.36 שניות. את הפער יצרה האגרה בהאצה ל-400 קמ”ש שנעשתה בתוך 26.88 שניות בלבד לעומת 32.6 שניות שנדרשו לשירון!

אז לפני שנאריך יותר מדי במילים, גשו לראות את הסרטון:

קוניגסאג
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד