אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
קאן-אם מאבריק X3: הסטנדרט החדש
ראשי » חדשות » קאן-אם מאבריק X3: הסטנדרט החדש

קאן-אם מאבריק X3: הסטנדרט החדש

הרבה כוח, הרבה יכולת ומראה מושך בדגם חדש של היצרן הקנדי - שיגיע לארץ לקראת סוף השנה

אריאל אלסיבוני 20/08/2016

קטגורית הצל”צ (צד לצד) לא נחה. עוד לא נרגענו מגרסאות הטורבו האחרונות ופתאום קאן-אם מאבריק X3 מגיע – ונראה שהוא טורף את כל הקלפים. עוד כוח, עוד מתלים, עוד רוחב.

אם עד היום לא מעט אנשים היו קונים כלי כזה וישר שופכים עליו כסף עם שפע של שיפורים ותוספות – נראה שעכשיו קאן-אם מאבריק X3 מייתר את כל אלו. נראה שהוא פשוט מוכן לתת גז.

 


יש שלוש נקודות עיקריות ב-X3. המנוע, שמפיק 154 כ”ס ולוקח את הכלי הזה ל-60 מייל בשעה (96 קמ”ש) ב-4.9 שניות. הנקודה השניה היא מהלך המתלה האדיר בדגם הקצה – 600 מ”מ ! (בשני הדגמים שתחתיו ‘רק’ 500 מ”מ). הנקודה השלישית היא הרוחב – עם 182.9 ס”מ מצד לצד – זהו הצל”צ הרחב ביותר בייצור סדרתי.

קאן-אם מאבריק
חזק יותר, רחב יותר

 

 

מנוע

ה-X3 מונע באמצעות מנוע טריפל מוגדש טורבו של רוטקס בנפח 900 סמ”ק. הוא מפיק 154 כ”ס ב-7,500 סל” ו-15.6 קג”מ ב-7,000 סל”ד (על משקל של 718 ק”ג…). כמו שכבר כתבנו, נתון התאוצה, מרשים גם במושגים של מכונית כביש מהירות, חזקות ויקרות. הכוח עובד לגלגלים דרך ואריאטור כמובן וקאן-אם מספרים על שלוש כניסות אוויר גדולות שאמורות לפתור את כל צרכי היניקה והאוורור של יחידת הכוח הזו – גם בתנאים קשים.

קאן-אם מאבריק
154 כ”ס, 0-100 בכ-5 שניות…

 

שלדה

קאן-אם טוענים שהשלדה של קאן-אם מאבריק X3 קלה יותר ב-20 אחוז מזו שאצל המתחרה הקרוב ביותר ומציעה עמידות לפיתול גדולה ב-53 אחוזים. הם מספרים באריכות גם על המיתלים החדשים שאמורים לשמר את הגיאומטריה גם בתנאים הקשים ביותר, בזמן ניצול כל מהלך המיתלה. וזה הקטע הכי מעניין כאן – גרסת הקצה של ה-X3 ה-RS, מצוידת בבולמים וקפיצים של פוקס מדגם פודיום 2.5 RC2  מלפנים וב- פודיום 3 RC2 מאחור – שניהם עם כל אפשרויות הכיוונון. קאן-אם מדברים הרבה על טרופי-טראקס בהודעה לעיתונות והמהלך האדיר של המתלים (שהוזכר בתחילת הכתבה) בהחלט גורם לנו להבין למה.

קאן-אם מאבריק
מהלך מיתלה, אהמ… מכובד…

 

הנהג

ה-X3 אמור להציע תנוחת ישיבה טובה יותר ממה שהכרנו עד היום בזכות יכולת כיוונן משופרת לכיסא ולהגה כשניתן כעת גם להנמיך את גובה המושב. ה-X3 מושיב את הנהג נמוך יחסית במטרה להגביר את תחושת הביטחון ולייצר חיבור טוב יותר בין אדם למכונה. למרות הנמכת התא – ה-X3 עדיין מציע מרווח גחון של כמעט 40 ס”מ.

קאן-אם מאבריק
גם סביבת הנהג נראית כמו צעד קדימה

 

יש עוד המון פרטים, כמובן, בנוגע לכלי החדש. אבל שלושת האמורים כאן מגדירים אותו בצורה הטובה ביותר לדעתנו. על הנייר נראה שקאן-אם דואגים לחמם את גזרת הצל”צים. נראה איך יגיבו למהלך הזה שאר היצרנים בסגמנט. שימשיכו ככה – אנחנו לא מתלוננים. רק מחכים שיגיע כבר לקראת סוף השנה הנוכחית.

can am maverick x3 engcan am maverick x3 eng
154 כ"ס, 0-100 בכ-5 שניות...
Preview
can am maverick x3 intcan am maverick x3 int
גם סביבת הנהג נראית כמו צעד קדימה
Preview
can am maverick x3-2can am maverick x3-2Preview
can am maverick x3can am maverick x3Preview
can am maverick x3-3can am maverick x3-3
מהלך מיתלה, אהמ... מכובד...
Preview
can am maverick x3-4can am maverick x3-4Preview
can am maverick x3-7can am maverick x3-7Preview
can am maverick x3-5can am maverick x3-5Preview
can am maverick x3-6can am maverick x3-6Preview
can am maverick x3-9can am maverick x3-9
חזק יותר, רחב יותר
Preview
can am maverick x3-8can am maverick x3-8Preview

אופנועים מאבריק קאן אם
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד