אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
קאן-אם מאבריק X3: הסטנדרט החדש
ראשי » חדשות » קאן-אם מאבריק X3: הסטנדרט החדש

קאן-אם מאבריק X3: הסטנדרט החדש

הרבה כוח, הרבה יכולת ומראה מושך בדגם חדש של היצרן הקנדי - שיגיע לארץ לקראת סוף השנה

אריאל אלסיבוני 20/08/2016

קטגורית הצל”צ (צד לצד) לא נחה. עוד לא נרגענו מגרסאות הטורבו האחרונות ופתאום קאן-אם מאבריק X3 מגיע – ונראה שהוא טורף את כל הקלפים. עוד כוח, עוד מתלים, עוד רוחב.

אם עד היום לא מעט אנשים היו קונים כלי כזה וישר שופכים עליו כסף עם שפע של שיפורים ותוספות – נראה שעכשיו קאן-אם מאבריק X3 מייתר את כל אלו. נראה שהוא פשוט מוכן לתת גז.

 


יש שלוש נקודות עיקריות ב-X3. המנוע, שמפיק 154 כ”ס ולוקח את הכלי הזה ל-60 מייל בשעה (96 קמ”ש) ב-4.9 שניות. הנקודה השניה היא מהלך המתלה האדיר בדגם הקצה – 600 מ”מ ! (בשני הדגמים שתחתיו ‘רק’ 500 מ”מ). הנקודה השלישית היא הרוחב – עם 182.9 ס”מ מצד לצד – זהו הצל”צ הרחב ביותר בייצור סדרתי.

קאן-אם מאבריק
חזק יותר, רחב יותר

 

 

מנוע

ה-X3 מונע באמצעות מנוע טריפל מוגדש טורבו של רוטקס בנפח 900 סמ”ק. הוא מפיק 154 כ”ס ב-7,500 סל” ו-15.6 קג”מ ב-7,000 סל”ד (על משקל של 718 ק”ג…). כמו שכבר כתבנו, נתון התאוצה, מרשים גם במושגים של מכונית כביש מהירות, חזקות ויקרות. הכוח עובד לגלגלים דרך ואריאטור כמובן וקאן-אם מספרים על שלוש כניסות אוויר גדולות שאמורות לפתור את כל צרכי היניקה והאוורור של יחידת הכוח הזו – גם בתנאים קשים.

קאן-אם מאבריק
154 כ”ס, 0-100 בכ-5 שניות…

 

שלדה

קאן-אם טוענים שהשלדה של קאן-אם מאבריק X3 קלה יותר ב-20 אחוז מזו שאצל המתחרה הקרוב ביותר ומציעה עמידות לפיתול גדולה ב-53 אחוזים. הם מספרים באריכות גם על המיתלים החדשים שאמורים לשמר את הגיאומטריה גם בתנאים הקשים ביותר, בזמן ניצול כל מהלך המיתלה. וזה הקטע הכי מעניין כאן – גרסת הקצה של ה-X3 ה-RS, מצוידת בבולמים וקפיצים של פוקס מדגם פודיום 2.5 RC2  מלפנים וב- פודיום 3 RC2 מאחור – שניהם עם כל אפשרויות הכיוונון. קאן-אם מדברים הרבה על טרופי-טראקס בהודעה לעיתונות והמהלך האדיר של המתלים (שהוזכר בתחילת הכתבה) בהחלט גורם לנו להבין למה.

קאן-אם מאבריק
מהלך מיתלה, אהמ… מכובד…

 

הנהג

ה-X3 אמור להציע תנוחת ישיבה טובה יותר ממה שהכרנו עד היום בזכות יכולת כיוונן משופרת לכיסא ולהגה כשניתן כעת גם להנמיך את גובה המושב. ה-X3 מושיב את הנהג נמוך יחסית במטרה להגביר את תחושת הביטחון ולייצר חיבור טוב יותר בין אדם למכונה. למרות הנמכת התא – ה-X3 עדיין מציע מרווח גחון של כמעט 40 ס”מ.

קאן-אם מאבריק
גם סביבת הנהג נראית כמו צעד קדימה

 

יש עוד המון פרטים, כמובן, בנוגע לכלי החדש. אבל שלושת האמורים כאן מגדירים אותו בצורה הטובה ביותר לדעתנו. על הנייר נראה שקאן-אם דואגים לחמם את גזרת הצל”צים. נראה איך יגיבו למהלך הזה שאר היצרנים בסגמנט. שימשיכו ככה – אנחנו לא מתלוננים. רק מחכים שיגיע כבר לקראת סוף השנה הנוכחית.

can am maverick x3 engcan am maverick x3 eng
154 כ"ס, 0-100 בכ-5 שניות...
Preview
can am maverick x3 intcan am maverick x3 int
גם סביבת הנהג נראית כמו צעד קדימה
Preview
can am maverick x3-2can am maverick x3-2Preview
can am maverick x3can am maverick x3Preview
can am maverick x3-3can am maverick x3-3
מהלך מיתלה, אהמ... מכובד...
Preview
can am maverick x3-4can am maverick x3-4Preview
can am maverick x3-7can am maverick x3-7Preview
can am maverick x3-5can am maverick x3-5Preview
can am maverick x3-6can am maverick x3-6Preview
can am maverick x3-9can am maverick x3-9
חזק יותר, רחב יותר
Preview
can am maverick x3-8can am maverick x3-8Preview

אופנועים מאבריק קאן אם
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

אחרי לה-מאן, ג’נסיס רוצה גם מכונית על

אחרי לה-מאן, ג’נסיס רוצה גם מכונית על

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד