UMI מודיעה על תחילת שיווק קאדילק CT6 בישראל. תחילת השיווק מלווה בארגון חדש מקומי, כזה שינתק את פעילות קאדילק משברולט בישראל ויעזור למצב מחדש את מותג היוקרה האמרקאי מול המתחרות מגרמניה ויפן. המהלך האמור יכלול אולמות תצוגה חדשים ומערך שירות נפרד.
קאדילק CT6 תשווק אצלנו עם מנוע V6 בנפח 3.5 ליטר המפיק 335 כ”ס ׁ(וקצת פחות מ-40 קג”מ) שמעביר את כוחו לארבעת הגלגלים דרך תיבה בעלת שמונה יחסי העברה. זוהי יחידת ההנעה היחידה שמגיעה לישראל כרגע והיא עושה זאת עם רמת אבזור אחת בלבד. מ-UMI נמסר כי בעתיד נראה כאן, אולי, את הגרסה החזקה יותר (3.0 ליטר מוגדש עם 404 כ”ס) ואת הגרסה ההיברידית.
מידותיה של קאדילק CT6 מציבות אותה בסגמנט מכוניות הפאר הגדולות אבל המחיר (550,000 שקלים) מציב אותה מול מכוניות כמו ב.מ.וו סדרה 5 ומרצדס E קלאס. קאדילק תנסה לפתות את לקוחות היוקרה עם מסך מידע גדול למדי (10.2 אינץ’), מערכת שמע מרובת רמקולים של Bose, מושבי עור חשמליים וממוזגים, תצוגת “מעוף ציפור”, התנעה מרחוק, משטח הטענה לטלפון הסלולרי ועוד. מעבר לאלו מצוידת ה-CT6 במערכות בטיחות מתקדמות (בלימה אוטונומית, תיקון סטיה מהנתיב, התראה על תנועה חוצה מאחור ועוד) שינסו למנוע את השימוש בשמונה כריות האוויר.
מהלך ההפרדה של קאדילק והצבתה כמותג פרימיום בפני עצמה הוא הכרחי בכדי לקרוץ לקהל הנאמן של מותגי היוקרה האחרים. הוא מגיע לארץ לאחר התארגנות מחדש של קאדילק העולמית שכללה מינוי הנהלה חדשה לחלוטין, פרידה מהעיר דטרויט והקמת מטה חדש בניו-יורק ונסיון לייצר משמעות חדשה למותג הוותיק.
בנימה אישית, אנחנו חושבים שזה טוב שקאדילק מתחברים לערכים המסורתיים הוותיקים שלה. קאדילק צריכה לחזור ולדבר בשפה שהפכה את המכוניות האלו לגדולות מהחיים באמצע המאה הקודמת, ערכים כמו עיצוב, נוחות, טכנולוגיה ויוקרה צריכים להיות מוטמעים בקאדילק, אלו, ולא זמני הקפה בנורבורגרינג.