אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
קאדילק CT6 – מה צריך לדעת
ראשי » חדשות » קאדילק CT6 – מה צריך לדעת

קאדילק CT6 – מה צריך לדעת

קאדילק מתחילה לשווק את ה-CT6 בישראל וזה מה שצריך לדעת עליה

אריאל אלסיבוני 04/03/2017

UMI מודיעה על תחילת שיווק קאדילק CT6 בישראל. תחילת השיווק מלווה בארגון חדש מקומי, כזה שינתק את פעילות קאדילק משברולט בישראל ויעזור למצב מחדש את מותג היוקרה האמרקאי מול המתחרות מגרמניה ויפן. המהלך האמור יכלול אולמות תצוגה חדשים ומערך שירות נפרד.

קאדילק CT6 תשווק אצלנו עם מנוע V6 בנפח 3.5 ליטר המפיק 335 כ”ס ׁ(וקצת פחות מ-40 קג”מ) שמעביר את כוחו לארבעת הגלגלים דרך תיבה בעלת שמונה יחסי העברה. זוהי יחידת ההנעה היחידה שמגיעה לישראל כרגע והיא עושה זאת עם רמת אבזור אחת בלבד. מ-UMI נמסר כי בעתיד נראה כאן, אולי, את הגרסה החזקה יותר (3.0 ליטר מוגדש עם 404 כ”ס) ואת הגרסה ההיברידית.

 


מידותיה של קאדילק CT6 מציבות אותה בסגמנט מכוניות הפאר הגדולות אבל המחיר (550,000 שקלים) מציב אותה מול מכוניות כמו ב.מ.וו סדרה 5 ומרצדס E קלאס. קאדילק תנסה לפתות את לקוחות היוקרה עם מסך מידע גדול למדי (10.2 אינץ’), מערכת שמע מרובת רמקולים של Bose, מושבי עור חשמליים וממוזגים, תצוגת “מעוף ציפור”, התנעה מרחוק, משטח הטענה לטלפון הסלולרי ועוד. מעבר לאלו מצוידת ה-CT6 במערכות בטיחות מתקדמות (בלימה אוטונומית, תיקון סטיה מהנתיב, התראה על תנועה חוצה מאחור ועוד) שינסו למנוע את השימוש בשמונה כריות האוויר.

מהלך ההפרדה של קאדילק והצבתה כמותג פרימיום בפני עצמה הוא הכרחי בכדי לקרוץ לקהל הנאמן של מותגי היוקרה האחרים. הוא מגיע לארץ לאחר התארגנות מחדש של קאדילק העולמית שכללה מינוי הנהלה חדשה לחלוטין, פרידה מהעיר דטרויט והקמת מטה חדש בניו-יורק ונסיון לייצר משמעות חדשה למותג הוותיק.

Cadillac_3

 

בנימה אישית, אנחנו חושבים שזה טוב שקאדילק מתחברים לערכים המסורתיים הוותיקים שלה. קאדילק צריכה לחזור ולדבר בשפה שהפכה את המכוניות האלו לגדולות מהחיים באמצע המאה הקודמת, ערכים כמו עיצוב, נוחות, טכנולוגיה ויוקרה צריכים להיות מוטמעים בקאדילק, אלו, ולא זמני הקפה בנורבורגרינג.

 

CT6 קאדילק
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

675NK בישראל: חבילת הטריפל של CF מוטו

675NK בישראל: חבילת הטריפל של CF מוטו

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד