אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
קאדילק CT6 – מה צריך לדעת
ראשי » חדשות » קאדילק CT6 – מה צריך לדעת

קאדילק CT6 – מה צריך לדעת

קאדילק מתחילה לשווק את ה-CT6 בישראל וזה מה שצריך לדעת עליה

אריאל אלסיבוני 04/03/2017

UMI מודיעה על תחילת שיווק קאדילק CT6 בישראל. תחילת השיווק מלווה בארגון חדש מקומי, כזה שינתק את פעילות קאדילק משברולט בישראל ויעזור למצב מחדש את מותג היוקרה האמרקאי מול המתחרות מגרמניה ויפן. המהלך האמור יכלול אולמות תצוגה חדשים ומערך שירות נפרד.

קאדילק CT6 תשווק אצלנו עם מנוע V6 בנפח 3.5 ליטר המפיק 335 כ”ס ׁ(וקצת פחות מ-40 קג”מ) שמעביר את כוחו לארבעת הגלגלים דרך תיבה בעלת שמונה יחסי העברה. זוהי יחידת ההנעה היחידה שמגיעה לישראל כרגע והיא עושה זאת עם רמת אבזור אחת בלבד. מ-UMI נמסר כי בעתיד נראה כאן, אולי, את הגרסה החזקה יותר (3.0 ליטר מוגדש עם 404 כ”ס) ואת הגרסה ההיברידית.

 


מידותיה של קאדילק CT6 מציבות אותה בסגמנט מכוניות הפאר הגדולות אבל המחיר (550,000 שקלים) מציב אותה מול מכוניות כמו ב.מ.וו סדרה 5 ומרצדס E קלאס. קאדילק תנסה לפתות את לקוחות היוקרה עם מסך מידע גדול למדי (10.2 אינץ’), מערכת שמע מרובת רמקולים של Bose, מושבי עור חשמליים וממוזגים, תצוגת “מעוף ציפור”, התנעה מרחוק, משטח הטענה לטלפון הסלולרי ועוד. מעבר לאלו מצוידת ה-CT6 במערכות בטיחות מתקדמות (בלימה אוטונומית, תיקון סטיה מהנתיב, התראה על תנועה חוצה מאחור ועוד) שינסו למנוע את השימוש בשמונה כריות האוויר.

מהלך ההפרדה של קאדילק והצבתה כמותג פרימיום בפני עצמה הוא הכרחי בכדי לקרוץ לקהל הנאמן של מותגי היוקרה האחרים. הוא מגיע לארץ לאחר התארגנות מחדש של קאדילק העולמית שכללה מינוי הנהלה חדשה לחלוטין, פרידה מהעיר דטרויט והקמת מטה חדש בניו-יורק ונסיון לייצר משמעות חדשה למותג הוותיק.

Cadillac_3

 

בנימה אישית, אנחנו חושבים שזה טוב שקאדילק מתחברים לערכים המסורתיים הוותיקים שלה. קאדילק צריכה לחזור ולדבר בשפה שהפכה את המכוניות האלו לגדולות מהחיים באמצע המאה הקודמת, ערכים כמו עיצוב, נוחות, טכנולוגיה ויוקרה צריכים להיות מוטמעים בקאדילק, אלו, ולא זמני הקפה בנורבורגרינג.

 

CT6 קאדילק
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד