אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
קאדילאק אסקלייד מתעדכן: עוד מסכים ורק עם מנועי V8
ראשי » חדשות » קאדילאק אסקלייד מתעדכן: עוד מסכים ורק עם מנועי V8
קאדילאק אסקלייד

קאדילאק אסקלייד מתעדכן: עוד מסכים ורק עם מנועי V8

קאדילאק מעדכנת את האסקלייד לקראת 2025 כשהיא מעניקה לו תא נוסעים מחודש עם מסך עצום בגודל 55 אינץ', ונשארת נאמנה לטעם הלקוחות עם מנועי V8

אופיר דואק 18/07/2024 צלם: יצרן

קאדילאק משקיעה רבות בשנתיים האחרונות בהצגת קו דגמים חשמליים מודרני שאמור לבשר על קו חדש ויוקרתי יותר אליו תפנה החברה בשנים הקרובות. כחלק מתהליך החשמול שכלל גם הענקת שמות חדשים לדגמים נבדל רכב הפנאי הבכיר בהיצע שנושא את השם אסקלייד, שהוא במעמד של די אייקוני עבור חובבי הז’אנר, אך בתוספת הכינוי IQ.

קאדילאק אסקלייד חשמלי מנוגד לכאורה לכל מה שהאסקלייד המוכר מייצג: SUV ענק עם מנועי V8 שלא ממש מתרגש ממחאות הירוקים. אבל זה לא אומר שקאדילאק נוטשת את הלקוחות המסורתיים ואת אחד הדגמים הרווחיים ביותר שלה, להפך. לקראת 2025 חושפת קאדילק אסקלייד מחודש, מתיחת פנים מתבקשת לדור הנוכחי שהוצג ב-2021 וגם יישור קו טכנולוגי מול הגרסה החשמלית.

העיצוב הקובייתי המגובה בממדי ענק של האסקלייד נותר על כנו בתוספת שינויים קלים כמו יחידות תוארה יום צרות יותר ויחידות תאורה ראשיות אנכיות בולטות יותר, עיצוב מודגש לשבכה הקדמי שגדלה עוד קצת ולפגוש הקדמי. לא תתבלבלו בינו לבין קרוסאובר סיני, זה בטוח. שנוי משמעותי יותר נעשה בתוך תא הנוסעים.


בדרך משלו: קאדילאק אסקלייד במבחן דרכים

האסקלייד היוצא התהדר בקוקפיט מרשים עם מסכים קעורים בגודל של 38 אינץ’ שזה נחמד, אבל כבר קטן מידי בימנו. לקראת 2025 מקבל קאדילאק אסקלייד את הקוקפיט מהאח החשמלי, וזה אומר פריסה רוחבית של צמד מסכים ענק לרוחב כל חלקו העליון של הדשבורד בגודל כולל של 55 אינץ’, גדול יותר ממסך טלוויזיה ממוצע בסלון הביתי. אל הסידור הזה מצטרף מסך נוסף בקונסולה המרכזית לשליטה בבקרת האקלים הודות לויתור על בורר ההילוכים הסטנדרטי ומעבר לבורר אלקטורני הממוקם על גלגל ההגה החדש גם הוא. עוד תמצאו באסקלייד המחודש  מערכת תצוגה עילית צבעונית חדשה, צמד מסכי 12.6 אינץ’ לטובת בידור הנוסעים מאחור ומסך שליטה נוסף עבורם בבקרת האקלים ופונקציות הנוחות, כך שהנהג והנוסעים מוקפים מכל עבר בתצוגות דיגיטליות.

המעבר לעיצוב הפנים החדש מגובה בממשק תפעול חדש ועדכני עם כל הקישוריות הקיימות כיום. מערכת הסאונד כוללת 19 רמקולים כסטנדרט עם אופציה למערכות משודרגות בעלות 36 או 40 רמקולים, כולל צמד רמקולים המשולבים במשענות הראש של המושבים מלפנים ובשורת המושבים השניה, ומערכת ראיית לילה ברמות הגימור הבכירות. בנוסף מקבל האסקלייד המחודש כסטנדרט את מערכת הסופר קרוז של קאדילאק המאפשרת למעשה נהיגה אוטונומית כמעט מלאה מבוססת מערכת ניווט בכבישים מוגדרים ברחבי ארה”ב.

השינוי המהותי מתחת למכסה המנוע של האסקלייד המחודש הוא השמטתו מההיצע של מנוע הדוראמקס טורבו דיזל איתו שווק עד כה. לקוחות קאדילאק אסקלייד יוכלו להמשיך לבחור בין שתי אופציות של מנוע V8 מסורתי, בדיוק כמו שהם אוהבים. באסקלייד הסטנדרטי המנוע בנפח 6.2 ליטר מספק 420 כ”ס ב-5,600 סל”ד ומומנט של 63.5 קג”מ. בפסגה נמצא אסקלייד V הספורטיבי יותר, שם זוכה המנוע לתוספת של מגדש על המקפיץ את ההספק המרבי ל-682 כ”ס עם מומנט של 90.2 קג”מ, עדין פחות משמעותית מהאסקלייד החשמלי, אבל ברור לכם איזה סוסים אנחנו מעדיפים באורווה.

שני המנוע משודכים לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת עשרה יחסי העברה, עם אפשרות בחירה בין תצורת הנעה אחורי או הנעה כפולה בחלוקת כוח משתנה (סטנדרט בגרסת ה-V), מרכב ארוך (בסיס גלגלים של 307 ס”מ) או ארוך עוד יותר (בסיס גלגלים של 340 ס”מ) עם אפשרות לסידור פנימי של עד שמונה נוסעים כולל נהג ואופציה למערכת מתלי אוויר אדפטיבית בשילוב בולמים מגנטיים בעלי שיכוך משתנה. גרסת ה-V מתאפיינת גם בסממני עיצוב ספורטיביים יותר, חישוקי 24 אינץ’ כסטנדרט וכיול שלדה מהודק יותר.
לישראל צפוי להגיע האסקלייד המחודש במחצית השניה של 2025.

2025 Cadillac Escalade2025 Cadillac EscaladePreview
2025 Cadillac Escalade2025 Cadillac EscaladePreview
2025 Cadillac Escalade2025 Cadillac EscaladePreview
2025 Cadillac Escalade2025 Cadillac EscaladePreview
2025 Cadillac Escalade2025 Cadillac EscaladePreview
2025 Cadillac Escalade2025 Cadillac EscaladePreview
2025 Cadillac Escalade2025 Cadillac EscaladePreview
2025 Cadillac Escalade-V2025 Cadillac Escalade-VPreview
2025 Cadillac Escalade2025 Cadillac EscaladePreview
2025 Cadillac Escalade-V2025 Cadillac Escalade-VPreview
2025 Cadillac Escalade-V2025 Cadillac Escalade-VPreview
קאדילאק אסקליידקאדילאק אסקליידPreview

אסקלייד אסקלייד V קאדילאק קאדילאק אסקלייד V קדילאק אסקלייד
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד