אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
קאדילאק אסקלייד מתעדכן: עוד מסכים ורק עם מנועי V8
ראשי » חדשות » קאדילאק אסקלייד מתעדכן: עוד מסכים ורק עם מנועי V8
קאדילאק אסקלייד

קאדילאק אסקלייד מתעדכן: עוד מסכים ורק עם מנועי V8

קאדילאק מעדכנת את האסקלייד לקראת 2025 כשהיא מעניקה לו תא נוסעים מחודש עם מסך עצום בגודל 55 אינץ', ונשארת נאמנה לטעם הלקוחות עם מנועי V8

אופיר דואק 18/07/2024 צלם: יצרן

קאדילאק משקיעה רבות בשנתיים האחרונות בהצגת קו דגמים חשמליים מודרני שאמור לבשר על קו חדש ויוקרתי יותר אליו תפנה החברה בשנים הקרובות. כחלק מתהליך החשמול שכלל גם הענקת שמות חדשים לדגמים נבדל רכב הפנאי הבכיר בהיצע שנושא את השם אסקלייד, שהוא במעמד של די אייקוני עבור חובבי הז’אנר, אך בתוספת הכינוי IQ.

קאדילאק אסקלייד חשמלי מנוגד לכאורה לכל מה שהאסקלייד המוכר מייצג: SUV ענק עם מנועי V8 שלא ממש מתרגש ממחאות הירוקים. אבל זה לא אומר שקאדילאק נוטשת את הלקוחות המסורתיים ואת אחד הדגמים הרווחיים ביותר שלה, להפך. לקראת 2025 חושפת קאדילק אסקלייד מחודש, מתיחת פנים מתבקשת לדור הנוכחי שהוצג ב-2021 וגם יישור קו טכנולוגי מול הגרסה החשמלית.

העיצוב הקובייתי המגובה בממדי ענק של האסקלייד נותר על כנו בתוספת שינויים קלים כמו יחידות תוארה יום צרות יותר ויחידות תאורה ראשיות אנכיות בולטות יותר, עיצוב מודגש לשבכה הקדמי שגדלה עוד קצת ולפגוש הקדמי. לא תתבלבלו בינו לבין קרוסאובר סיני, זה בטוח. שנוי משמעותי יותר נעשה בתוך תא הנוסעים.


בדרך משלו: קאדילאק אסקלייד במבחן דרכים

האסקלייד היוצא התהדר בקוקפיט מרשים עם מסכים קעורים בגודל של 38 אינץ’ שזה נחמד, אבל כבר קטן מידי בימנו. לקראת 2025 מקבל קאדילאק אסקלייד את הקוקפיט מהאח החשמלי, וזה אומר פריסה רוחבית של צמד מסכים ענק לרוחב כל חלקו העליון של הדשבורד בגודל כולל של 55 אינץ’, גדול יותר ממסך טלוויזיה ממוצע בסלון הביתי. אל הסידור הזה מצטרף מסך נוסף בקונסולה המרכזית לשליטה בבקרת האקלים הודות לויתור על בורר ההילוכים הסטנדרטי ומעבר לבורר אלקטורני הממוקם על גלגל ההגה החדש גם הוא. עוד תמצאו באסקלייד המחודש  מערכת תצוגה עילית צבעונית חדשה, צמד מסכי 12.6 אינץ’ לטובת בידור הנוסעים מאחור ומסך שליטה נוסף עבורם בבקרת האקלים ופונקציות הנוחות, כך שהנהג והנוסעים מוקפים מכל עבר בתצוגות דיגיטליות.

המעבר לעיצוב הפנים החדש מגובה בממשק תפעול חדש ועדכני עם כל הקישוריות הקיימות כיום. מערכת הסאונד כוללת 19 רמקולים כסטנדרט עם אופציה למערכות משודרגות בעלות 36 או 40 רמקולים, כולל צמד רמקולים המשולבים במשענות הראש של המושבים מלפנים ובשורת המושבים השניה, ומערכת ראיית לילה ברמות הגימור הבכירות. בנוסף מקבל האסקלייד המחודש כסטנדרט את מערכת הסופר קרוז של קאדילאק המאפשרת למעשה נהיגה אוטונומית כמעט מלאה מבוססת מערכת ניווט בכבישים מוגדרים ברחבי ארה”ב.

השינוי המהותי מתחת למכסה המנוע של האסקלייד המחודש הוא השמטתו מההיצע של מנוע הדוראמקס טורבו דיזל איתו שווק עד כה. לקוחות קאדילאק אסקלייד יוכלו להמשיך לבחור בין שתי אופציות של מנוע V8 מסורתי, בדיוק כמו שהם אוהבים. באסקלייד הסטנדרטי המנוע בנפח 6.2 ליטר מספק 420 כ”ס ב-5,600 סל”ד ומומנט של 63.5 קג”מ. בפסגה נמצא אסקלייד V הספורטיבי יותר, שם זוכה המנוע לתוספת של מגדש על המקפיץ את ההספק המרבי ל-682 כ”ס עם מומנט של 90.2 קג”מ, עדין פחות משמעותית מהאסקלייד החשמלי, אבל ברור לכם איזה סוסים אנחנו מעדיפים באורווה.

שני המנוע משודכים לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת עשרה יחסי העברה, עם אפשרות בחירה בין תצורת הנעה אחורי או הנעה כפולה בחלוקת כוח משתנה (סטנדרט בגרסת ה-V), מרכב ארוך (בסיס גלגלים של 307 ס”מ) או ארוך עוד יותר (בסיס גלגלים של 340 ס”מ) עם אפשרות לסידור פנימי של עד שמונה נוסעים כולל נהג ואופציה למערכת מתלי אוויר אדפטיבית בשילוב בולמים מגנטיים בעלי שיכוך משתנה. גרסת ה-V מתאפיינת גם בסממני עיצוב ספורטיביים יותר, חישוקי 24 אינץ’ כסטנדרט וכיול שלדה מהודק יותר.
לישראל צפוי להגיע האסקלייד המחודש במחצית השניה של 2025.

2025 Cadillac Escalade2025 Cadillac EscaladePreview
2025 Cadillac Escalade2025 Cadillac EscaladePreview
2025 Cadillac Escalade2025 Cadillac EscaladePreview
2025 Cadillac Escalade2025 Cadillac EscaladePreview
2025 Cadillac Escalade2025 Cadillac EscaladePreview
2025 Cadillac Escalade2025 Cadillac EscaladePreview
2025 Cadillac Escalade2025 Cadillac EscaladePreview
2025 Cadillac Escalade-V2025 Cadillac Escalade-VPreview
2025 Cadillac Escalade2025 Cadillac EscaladePreview
2025 Cadillac Escalade-V2025 Cadillac Escalade-VPreview
2025 Cadillac Escalade-V2025 Cadillac Escalade-VPreview
קאדילאק אסקליידקאדילאק אסקליידPreview

אסקלייד אסקלייד V קאדילאק קאדילאק אסקלייד V קדילאק אסקלייד
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד