אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
צריך להתרגל לזה: אודי R8 תקבל מנוע V6 מוגדש
ראשי » חדשות » צריך להתרגל לזה: אודי R8 תקבל מנוע V6 מוגדש
אודי R8

צריך להתרגל לזה: אודי R8 תקבל מנוע V6 מוגדש

אודי R8 תקבל בקרוב מנוע חדש וקטן לגרסת הכניסה. מי אשם בזה? הסינים כנראה...

בן חסון 05/10/2017

כשהוצג הדור הנוכחי של אודי R8 שמחנו לראות שמכונית תוצע רק עם מנוע ה-V10 הנפלא. לא שיש לנו משהו נגד מנוע ה-V8 האטמוספרי תאב הסל”ד של הדור הקודם, אבל אנחנו תמיד בעד עוד צילינדרים, נפח וכוח. חבל שבזמן הקרוב זה הולך להשתנות – אודי R8 תקבל בתחילת 2018 גרסת כניסה חלשה יותר. ולא, אנחנו לא מדברים על גרסת ההנעה האחורית שהוצגה בפרנקפורט.

תצפיות שונות מרחבי העולם מדווחות על אודי R8 בשלבי מבחן שונים בכביש הציבורי כשבמרכזן מותקן מנוע V6 קטן (2.9 ל’) ומוגדש. המנוע הוא אותו אחד שהוצג באודי RS5 ו-RS4 החדשות (מפיתוח משותף עם פורשה שנמצא גם בפאנאמרה) שם הוא מפיק 450 כ”ס ו-61.1 קג”מ. ההערכות גורסות שככל הנראה אודי תחזק אותו מעט ותעמיד את ההספק המרבי על נתון שנע סביב ה-500 כ”ס.

אודי R8
בקרוב עם תג V6 על הכנף…

 

 


בכל מקרה, על הנייר מדובר בשיפור ותוספת כוח נאה אם משווים ל-V8 של הדור היוצא שבסוף חייו הוציא 430 כ”ס ו-43.8 קג”מ מ-4.2 ל’. ההנעה כמובן תהיה כפולה, והשינוי הוויזואלי היחיד ביחס לאחיותיה עם ה-V10 צפוי להיות במפלטים קטנים יותר.

ככל הנראה אודי עושה את המהלך הזה כדי לפנות לשוק הסיני – שם שיטת המיסוי מעדיפה מנועים בעלי נפח קטן והעניין יכול להסתכם בתנודות של עשרות אלפי דולרים במכוניות בסדרי גודל כזה. באופן מעט לא אופייני לקוצנרן הזה אודי R8 הפכה לאחת המכוניות האחרונות בקטגוריה שמוצעת עם (ורק עם) מנוע אטמוספרי, אבל כמו שאתם מבינים זה הולך להשתנות.

אודי R8

אודי R8
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד