הצגנו בפניכם בעבר את פרארי GTC4 לוסו וכעת מודיע היבואן המקומי כי מתחיל שיווקה בישראל.
הלוסו מחליפה את ה-FF כפרארי ה-‘הגיונית’ בהיצע של היצרן האיטלקי. מבנה השוטינג-ברייק שימושי יחסית, יש הנעה כפולה לתנאי אחיזה ירודים (וכעת התווספו עוד מערכות לרבות היגוי לגלגלים האחוריים), אה כן ויש גם מנוע, V12 עם 690 כ”ס. בפרארי מתגאים שהלוסו יכולה לאכלס ארבעה נוסעים בנוחות וגם ביכולות פרארי מסורתיות יותר כמו תאוצה למאה תוך 3.4 שניות ומהירות מירבית של 335 קמ”ש.
תג המחיר משקף את היכולת, הביצועים והאבזור שמציעה הלוסו: 2.65 מליון שקלים. מפרארי ישראל מוסרים כי יש כבר כמה מתעניינים שנמצאים בשלבי משא ומתן מתקדמים.
פרט טריוויה מעניין: פרארי GCT4 לוסו היא הפרארי הראשונה בהיסטוריה עם מתג מענה לשיחה על ההגה.