אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
פרארי 488 פיסטה ספיידר הוצגה: ליהנות מכל העולמות
ראשי » חדשות » פרארי 488 פיסטה ספיידר הוצגה: ליהנות מכל העולמות
פרארי 488 פיסטה ספיידר

פרארי 488 פיסטה ספיידר הוצגה: ליהנות מכל העולמות

לכל מי שממש רצה את גרסת הקצה של ה-488 והתלבט כי הוא רצה גם גג נפתח, נפתרה הבעיה.

אריאל אלסיבוני 27/08/2018

לא מעט מכוניות מעניינות הוצגו בסופ”ש האחרון במונטריי וגם היצרנית ממראנלו לא אכזבה. ממש לא – עם חשיפה ראשונה של פרארי 488 פיסטה ספיידר – גרסת גג נפתח (קשיח) ל-488 הנחשקת מכולן.

הבסיס המכאני זהה לזה של הפיסטה הסגורה. זה אומר ה-V8 המוגדש של פרארי, הטופ שיש לפרארי להציע מבחינת אלקטרוניקה ומעטפת אוירודינמית קיצוניות יותר.

פרארי 488 פיסטה ספיידר, כמו כל מכונית עם גג נפתח, כבדה יותר מאחותה הסגורה. במקרה הזה מדובר על תוספת של 91 ק”ג שמביאים את המשקל הכולל ל- 1,377 ק”ג.

פרארי 488 פיסטה ספיידר


 

אבל באמת שאין מה לחשוש מעצלות כאן. עם 711 כ”ס לספיידר הזו אין בעיה להאיץ ל-100 קמ”ש תוך 2.85 ש’, ל-200 קמ”ש תוך 8 ש’ (0.4 ש’ איטית יותר מהקופה) ולא לעצור עד 340 קמ”ש.

פרארי 488 פיסטה ספיידר

 

אם עניין המשקל לא מרפה מכם, פרארי יציעו לספיידר הזו חישוקי עשויים קרבון-פייבר בכדי לאזן, במקצת, את המשקל לעומת הקופה. כרגע הם לא מספרים כמה יעלו החישוקים האלו, או המכונית הזו, בכלל.

פרארי 488 פיסטה ספיידר

 

פרארי פרארי 488 פיסטה ספיידר
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
רטרו אדוונצ’ר: ב.מ.וו R12 G/S בישראל

רטרו אדוונצ’ר: ב.מ.וו R12 G/S בישראל

פיסול במתכת: ראיון עם סיימון לואסבי מיונדאי

פיסול במתכת: ראיון עם סיימון לואסבי מיונדאי

פורשה 911 טורבו S החדשה: עוד כוח וגם משקל

פורשה 911 טורבו S החדשה: עוד כוח וגם משקל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד