אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
פלאג-אין בגדול: ג’אקו 8 החדש מושק בישראל
ראשי » חדשות » פלאג-אין בגדול: ג’אקו 8 החדש מושק בישראל
ג'אקו 8

פלאג-אין בגדול: ג’אקו 8 החדש מושק בישראל

הדגם הבכיר בהיצע של ג'אקו נוחת בישראל ומציע מערכת היברידית מתקדמת, טווח חשמלי של יותר מ-130 ק"מ והמון אבזור במחיר של מתחרים אירופאים ויפנים עם מנועי בנזין

אופיר דואק 03/11/2025 צלם: אופיר דואק, יצרן

בתוך כשנה בלבד הצליחה מותג ג’אקו להפוך ממותג רכב סיני אנונימי לאחד מהמותגים הנמכרים ביותר בישראל ב-2025, בעיקר אבל לא רק בזכות הנהירה אל עבר רכבי פלאג-אין היבריד. כעת אל ג’אקו 7 איתו החל המותג לפעול בישראל ואל ג’אקו 5 ששיווקו הוחל לפני מספר שבועות, מצטרף גם הדגם הגדול והיקר ביותר נכון לעתה בקו המוצרים של המותג.

מדובר בג’אקו 8, שהוא מקבילו של צ’רי טיגו 9, וכמותו מדובר ברכב פנאי גדול בעל שורת מושבים שלישית ומקום לשבעה נוסעים כולל נהג, המצויד במערכת הנעה היברידית-נטענת. אורכו של הג’אקו 8 הוא 482 ס”מ ולו בסיס גלגלים של 282 ס”מ. העיצוב שונה משני אחיו הקטנים, כשבמקום קווים ישרים ומראה דמוי דגמי ריינג’ רובר ל-8 קווים ובתי גלגלים מעוגלים יותר יחד עם שבכה קדמית עצומה ומעוגלת עם דוגמת הפסים האנכיים המזוהה של המותג.

מערכת ההנעה היברידית של ג’אקו 8 מתבססת על מנוע 1.5 ליטר מוגדש המספק 143 כ”ס ומשמש רוב הזמן כגנרטור המספק חשמל עבור צמד מנועים חשמליים מלפנים (בהספקים של 102 ו-122 כ”ס) כשהכוח עובר לגלגלים הקדמיים דרך תיבת הילוכים אוטומטית בעלת שלושה יחסי העברה. אליהם מצטרף גם מנוע חשמלי נוסף המניע את הגלגלים האחוריים (בהספק של 238 כ”ס) ויוצר מערכת הנעה כפולה עם חלוקת כוח משתנה, כאשר בג’אקו מתגאים גם במערכת נעילת דיפרנציאל אחורית בזכות צמד מצמדים המותקן ביציאה מהמנוע החשמלי האחורי. עם זאת עם מרווח גחון של 17.5 ס”מ ופגושי פלסטיק ענקיים לא היינו ממהרים לנסות לאתגר את המערכת בשטחי טרשים.


בג’אקו לא נוקבים בנתון הספק משולב של כל המערכת, אך בכל מקרה ישנו מספיק כוח כדי להאיץ את רכב הפנאי המגודל ל-100 קמ”ש ב-5.8 שניות. לסוללת המכונית ישנה קיבולת של 34.5 קוט”ש האמורים לספק טווח נסיעה חשמלי של 134 ק”מ, כשבעת הצורך ניתן להטעין את הסוללה גם בטעינת DC מהירה בקצב של 70 קילוואט. המורכבות המכאנית מגיעה גם לסעיף המתלים, שם מגיע ג’אקו 8 גם עם בולמי זעזועים אדפטיביים כסטנדרט.

כמובן שגם בג’אקו 8 ישנה סוללה מקיפה של מערכות בטיחות ועזר אקטיביות לנהג עם 9 כריות אוויר כסטנדרט (כולל כרית בין הנוסעים מלפנים וצמד כריות למושב האחורי), כשברמת הגימור הבכירה מתווספת כרית להגנה על ברכי הנהג. רשימת האבזור בג’אקו 8 חריגה גם ביחס למה שהתרגלנו לקבל בשנים האחרונות מהיצרניות הסיניות. בנוסף לפיצ’רים כמו מושבים מתכווננים חשמלית עם חימום ואוורור, תאורת אווירה, משטח טעינה אלחוטית לטלפון ומצלמות היקפיות מגיע ג’אקו 8 גם עם חימום ואוורור בשורת המושבים השניה, חישוקי 20 אינץ’ וגג שמש חשמלי כסטנדרט. ברמת הגימור הבכירה מתווספים גם ריפוד עור נאפה, עיסוי במושבים הקדמיים, גלגל הגה מחומם ומתכוונן חשמלית ופתיחת דלתות אלקטרונית.

בגזרת המחיר יש לג’אקו 8 בשורה מסויימת עבור שוק הקרוסאוברים בעלי 7 מושבים. מחירו ההתחלתי עומד על 230 אלף שקלים, 19 אלף שקלים פחות מגרסת ה-4X4 המאובזרת של מיצובישי אאוטלנדר ו-15 אלף שקלים פחות מצ’רי טיגו 9. מחירו של ג’אקו 8 ברמת גימור “לימטד” הבכירה עומד על 255 אלף שקלים.

ג'אקו ג'אקו 8 ג'אקו 8 PHEV ג'אקו 8 פלאג אין קרוסאובר היברידי
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
עכשיו זה מדעי: מסכי מגע מסוכנים בנהיגה

עכשיו זה מדעי: מסכי מגע מסוכנים בנהיגה

סאן יאנג סופר דיוק 125 חוזר בדור חדש

סאן יאנג סופר דיוק 125 חוזר בדור חדש

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (דיווח שני): שגרה משפחתית

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (דיווח שני): שגרה משפחתית

מרצדס חוגגת 80 ליונימוג עם גרסה מפלצתית וחד-פעמית

מרצדס חוגגת 80 ליונימוג עם גרסה מפלצתית וחד-פעמית

ג’ילי סטאריי פלאג-אין (מבחן דרכים): כוכב חוזר

ג’ילי סטאריי פלאג-אין (מבחן דרכים): כוכב חוזר

אגדת הדקאר של מיצובישי חוזרת לחיים

אגדת הדקאר של מיצובישי חוזרת לחיים

ימאהה MT09 Y-AMT (רכיבה ראשונה): כן זה אוטומט

ימאהה MT09 Y-AMT (רכיבה ראשונה): כן זה אוטומט

אנקור Series 1: התחיה של לוטוס אספרי

אנקור Series 1: התחיה של לוטוס אספרי

הכי גדול של סמארט: סמארט #5 בישראל

הכי גדול של סמארט: סמארט #5 בישראל

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (דיווח ראשון): קביעת רף

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (דיווח ראשון): קביעת רף

סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד