אחרי שלא ממש טרחה והשקיעה בקידום המכוניות הספורטיביות שלה, ובמקרה של פיג’ו 308 GTI ממש לקחה את הזמן עם תחילת השיווק, עושה רושם שלובינסקי נזכרת בנכס החשוב שיש לה – דגמי ה-GTI של המותג, שנהנים מקהל מעריצים גדול וותיק.
אז סוף-סוף ה-308 GTI מגיעה אלינו ומחזקת את היצע הספורטיביות של פיג’ו בישראל. הקומפקטית החמה מצוידת במנוע 1.6 ליטרים מוגדש עם 270 כ”ס ב-6,000 סל”ד ו-33.6 קג”מ ב-1,900 סל”ד. המנוע מעביר את כוחו לתיבת הילוכים בעלת שישה הילוכים (וידנית ברוך השם) ומשם אל הגלגלים הקדמיים דרך דיפרנציאל מכאני מסוג טורסן.
עוד דברים שצריך לדעת על פיג’ו 308 GTI זה שהיא מתוכננת על ידי פיג’ו ספורט כך שהכיול אמור להיות בהתאם ואפשר למצוא כאן הנמכה של 11 מ”מ, מערכת בלימה משופרת, חישוקי 19 אינץ’ עם צמיגי משלין פיילוט סופר-ספורט, מושבים תומכים ועוד דברים שאנחנו אוהבים למצוא במכוניות מהז’אנר הזה.
יש שתי נקודות שקופצות ישר לעיניים כשמדברים על ה-GTI הזו. הראשונה היא המחיר שמתחיל ב-190,000 שקלים והשניה היא העובדה שה-GTI מצוידת בתיבה ידנית בלבד. מי שירצה לקבל את פיג’ו 308 GTI עם שני גוונים (אדום מלפנים, שחור מאחור – קופה פרנץ’) יתבקש לשלם 200,000 שקלים.
אירוע ההשקה שנערך היום בתחילה לעיתונאים ולאחר מכן לקהל הרחב כלל תצוגת דורות שונים של ה-GTI מחוץ לאולם (בחסות מועדון PSI) וגם 7 עמדות סימלטורים (מבית SimRace של חגי פראן) שם הוזמנו העיתונאים והקהל להפגין את כישוריהן בנהיגה ספורטיבית.