אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
פיג’ו 3008 – נחתה בישראל
ראשי » חדשות » פיג’ו 3008 – נחתה בישראל
פיג'ו 3008

פיג’ו 3008 – נחתה בישראל

עם עיצוב משודרג וגרסאות מעניינות יוצאת ה-3008 החדשה לדרך בישראל

אריאל אלסיבוני 28/11/2016

פיג’ו 3008 החדשה מושקת בישראל ומציגה עיצוב חדש וכוחני יותר מבחוץ ואת שפת העיצוב החדשה של פיג’ו לעיצוב פנים.

מראהו של הרכב החדש מרשים יותר מזה היוצא וכך גם תא הנוסעים. יחידות ההנעה שונות מהמקובל בשוק הישראלי ונסמכות על מנוע דיזל בגרסת הבסיס ובגרסה הבכירה ומציעות מנוע בנזין אך ורק בגרסת הביניים.

פיג'ו 3008

 


דגם הבסיס משווק בישראל עם מנוע דיזל בנפח 1.6 ליטרים המפיק 120 כ”ס  דגם הביניים מצויד במנוע בנזין מוגדש טורבו בנפח 1.6 ליטרים המפיק 165 כ”ס. הדגם הבכיר מצויד במנוע דיזל בנפח 2.0 ליטרים המפיק הספק מכובד של 180 כ”ס.

כל הרכבים מצוידים בתיבה אוטומטית בעלת שישה יחסי העברה (של אייסין) כשהכוח עובר לגלגלים הקדמיים. כל המנועים מצוידים גם במערכת ‘עצור וסע’ כסטנדרט.

פיג'ו 3008

 

פיג’ו 3008 מוצעת אצלנו עם שלוש רמות אבזור. הראשונה היא אקטיב שמציעה בין השאר בקרת שיוט, משוטי העברת הילוכים מההגה, מערכת מולטימדיה מקורית ובקרת אקלים עם פתחים למושב האחורי. השניה היא הפרימיום, שמוסיפה על אלו גם גג שמש, משטח טעינה אלחוטי, פתיחה והנעה ללא מפתח, ריפודים משולבי עור, חיישני גשם ותאורה ועוד.

רמת הגימור GT היא הבכירה ומוסיפה על אלו גם תאורת LED מלאה, מושבים משולבי עור ואלקנטרה, אפשרות עיסויי במושבים הקדמיים ועוד.

פיג'ו 3008

 

המחירים מתחילים ב-145,000 שקלים לדיזל 1.6 ברמת גימור אקטיב (יימכר ב-140,000 שקלים בתקופת ההשקה), עוברים ב-155,000 שקלים לגרסת הבנזין-טורבו 1.6 ליטרים ברמת הגימור אקטיב (150,000 שקלים בתקופת ההשקה) והגרסה היקרה ביותר היא הדיזל 2.0 ליטרים ברמת גימור GT, שמחירה עומד על 220,000 שקלים. ברוכה הבאה פיג’ו 3008.

3008 פיג'ו
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד