אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
פיג’ו מול הסיניות: 3008 החדש בישראל בגרסה חשמלית או היברידית קלה
ראשי » חדשות מקומיות » פיג’ו מול הסיניות: 3008 החדש בישראל בגרסה חשמלית או היברידית קלה
פיג'ו 3008

פיג’ו מול הסיניות: 3008 החדש בישראל בגרסה חשמלית או היברידית קלה

הדור החדש של פיג'ו 3008 מתייצב בישראל כאלטרנטיבה אירופאית מסוגננת לשלל הסיניות שמסביב בגרסה חשמלית מלאה או היברידית קלה

אופיר דואק 11/12/2024 צלם: רונן טופלברג

בין שלל דגמי הקרוסאובר החשמליים הסיניים שמושקים בישראל בקצב מסחרר, תחיל שיווקה בימים אלו של פיג’ו 3008 החדשה. עד לפני מספר שנים הייתה פיג’ו 3008 מהדגמים הבולטים בקטגוריית הקרוסאוברים המשפחתיים והדור החדש ינסה להחזיר את פיג’ו למרכז הבמה בשוק צפוף שרודף אחרי חידושים. פיג’ו 3008 החדשה מתייצבת לאתגר הזה בשתי גרסאות הנעה. גרסת בנזין עם תגבור היברידי קל האמורה להתמודד מול הדגמים הקלאסים כמו קיה ספורטאז’, יונדאי טוסון ושות’. מעליה תוצע גרסה חשמלית מלאה, שהיא כבר נמצאת בטריטוריית מחיר מול דגמים חשמליים אירופאים דוגמת סקודה אניאק ופולקסווגן ID.4.

האפשרות להציע שתי תצורות הנעה אלו מתאפשרת בזכות התבססותה של ה-3008 החדשה על פלטפורמת STLA Medium, המותאמת כדי לאכלס מנועי בעירה פנימית, יחידות הנעה היברידיות נטענות והנעה חשמלית מלאה. ל-3008 ישנה גם גרסה היברידית נטענת, אך זו כרגע לא מיועדת להגיע ארצה.

בזכות הפלטפורמה החדשה צמחה ה-3008 במידותיה, עם אורך כללי של 454 ס”מ (9 ס”מ יותר) ובסיס גלגלים של 273 ס”מ (5 ס”מ יותר). העיצוב מציג את החזית העדכנית של פיז’ו בשילוב צללית ספורטיבית עם גג משופע בסגנון פאסטבק, כשאת מראה ה-SUV הרבוע השאירו בפיז’ו ל-5008 החולקת בסיס זהה אך בעלת שורת מושבים שלישית. תא הנוסעים מציג גת הגרסה העדכנית לתפיסת ה-iCocpit עם מסך רוחבי גדול וצף המשמש את לוח המחוונים ומערכת המולטימדיה, כאשר בגרסאות היקרות ישנו מסך פיקוד נוסף לפונקציות שונות מעל הקונסולה המרכזית.


לגרסת הבנזין מנוע 1.2 ליטר טורבו חדש (עם תזמון באמצעות שרשרת) המספק 136 כ”ס הנעזר ביחידת תגבור היברידי במתח של 48V עם מנוע חשמלי התורם 22 כ”ס נוספים. החיבור של שני המנועים מניע את הגלגלים הקדמיים דרך תיבת הילוכים כפולת מצמדים חדשה בעלת שישה יחסי הערבה. התוצאה היא זינוק ל-100 קמ”ש ב-10.2 שניות ומהירות מרבית של 201 קמ”ש, כאשר צריכת הדלק המוצהרת עומדת על כ-18.2 ק”מ לליטר.

לגרסה החשמלית מנוע חשמלי קדמי בהספק של 210 כ”ס ומומנט מרבי של 35.2 קג”מ, המאפשרים לה להאיץ ל-100 ב-8.8 שניות ולהגיע למהירות מרבית של 170 קמ”ש. לישראל מגיעה הגרסה החשמלית של פיג’ו 3008 החדשה עם סוללת 73 קוט”ש האמורה לספק טווח נסיעה של 499 ק”מ ותמיכה בטעינה מהירה עד קצב של 160 קילוואט. בעולם מוצעת גם בגרסה עם סוללה גדולה יותר בקיבולת של 98 קוט”ש החריגה ביחס לקטגוריה. גרסה אמורה לספק טווח נסיעה של 700 ק”מ אך הגעתה ארצה צפויה להיות לא לפני אמצע שנת 2025.

מחירה של פיג’ו 3008 החדשה מתחיל ב-187 אלף שקלים לגרסת הבנזין ברמת גימור Alllure, כאשר עבור רמת גימור GT הכוללת מושב נהג חשמלי עם עיסוי, ריפודי עור, גג שמש פנורמי וחישוקי 19 אינץ’ נדרשת תוספת של 20 אלף שקלים. הגרסה החשמלית מגיעה ארצה רק ברמת גימור GT ומחירה עומד על 259 אלף שקלים.

פיג'ו פיג'ו 3008 פיג'ו 3008 החדשה פיג'ו E-3008 פיזו 3008 חשמלית קרוסאובר חשמלי
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד