אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026
ראשי » דו-גלגלי » פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026
דוקאטי מונסטר

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

דוקאטי מונסטר הולך בעקבות אחיו למשפחה ומקבל גם הוא את מנוע ה-V2 החדש בנפח 890 סמ"ק יחד עם דיאטה קלה

אופיר דואק 24/10/2025 צלם: יצרן

דוקאטי ממשיכה בחשיפת החידושים שלה לשנת 2026, כשהפעם מגיע תורו של החידוש שהוא החשוב והמשמעותי ביותר עבור החברה. כן, גרסת ראלי למולטיסטראדה זה נחמד וטוב שיש גרסת R חדשה לפאניגאלה שיהיה על מה לפנטז, אבל דור חדש של המונסטר הוא משמעותי לא רק בגלל היותו אחד הדגמים הנמכרים ביותר של החברה, אלא היותו אחד הדגמים החשובים בעיצוב ה-DNA שלה ב-30 השנים האחרונות.

דוקאטי מונסטר החדש מציג עוד אבולוציה לנוסחה העיצובית המוכרת, עם ואריאציה חדשה לפנס העגול מלפנים, המנוע החשופים ופיסולי הגוף החושניים שנגמרים בזנב קצוץ וצמד מפלטים מזדקר. אלא שהבשורה החשובה של דוקאטי מונסטר החדש היא המנוע שהוא תמיד הלב של כל דוקאטי.

המונסטר קיבל את מנוע ה-V2 החדש בנפח 890 סמ”ק, שכבר ערך בכורות בדגמי הפאניגאלה V2, מולטיסטראדה V2 והסטריטפייטר V2 שהוצגו בשנה החולפת מאז נחשף המנוע לראשונה. המונסטר מקבל אתה גרסה המתונה במעט של המנוע עם הספק שנותר זהה לדור הקודם בעל מנוע ה-937 סמ”ק ונותר על 111 כ”ס, המתקבלים 250 סל”ד מוקדם יותר ב-9,000 סל”ד. המומנט ירד מ-9.5 ל-9.3 קג”מ המתקבלים ב-7,250 במקום 6,500 סל”ד בעבר. כפיצוי, המנוע החדש כידוע קל בכמעט 6 ק”ג. אגב, בניגוד לעבר, דוקאטי לא מכנה את המונסטר החדש כ-“מונסטר 890” בהתאם לנפח המנוע ומסתפקת פשוט בשם “מונסטר”.


בכלל המונסטר החדש קל יותר ב-4 ק”ג מקודמו בסך הכל, עם משקל יבש של 175 ק”ג. השמירה על הדיאטה הסתייעה גם בתכנון חדש לשלדת המונוקוק מאלומיניום שילוב זרוע אחורית דו-צדדית מאלומיניום גם היא, ובתכנון חדש עם צינורות חלולים בהשראת הפאניגאלה V4. מערך המתלים כולל מזלג קדמי הפוך 43 מ”מ ובולם אחורי בעל כיוונון מלא מתוצרת Showa. על הבלימה אחראים דיסקים בקוטר 320 מ”מ חצי צפים עם קאליפרים רדיאלים בלי 4 בוכנות מתוצרת ברמבו. אלו מסתייעים במערכת ABS מהדור האחרון הפועלת תחת בלימה.

חבילת האלקטרוניקה כוללת יחידת IMU בשישה צירים, ארבעה מצבי רכיבה, בקרת משיכה בקרת בלימת מנוע ובקרת ווילי. בכל אלו ניתן לשלוט דרך ג’ויסטיק תפעול חדש על הכידון עם תצוגה עדכנית על גבי מסך TFT חדש ורוחבי.  לצד הגרסה הסטנדרטית של המונסטר החדש תוצע גם גרסת “מונסטר פלוס” הכוללת מסיט רוח קדמי וכיסוי למושב המורכב. תהיו בטוחים שדוקאטי לא תסתפק בכך ותציג בשנה הקרובה גם גרסאות בעלות מפרט מתלים ומכלולים משודרג למי שרוצה חווית סופרבייק קרבית במונסטר שלו.

Ducati Monster 890 21Ducati Monster 890 21Preview
Ducati Monster 890 19Ducati Monster 890 19Preview
Ducati Monster 890 20Ducati Monster 890 20Preview
Ducati Monster 890 06Ducati Monster 890 06Preview
Ducati Monster 890 08Ducati Monster 890 08Preview
Ducati Monster 890 07Ducati Monster 890 07Preview
Ducati Monster 890 09Ducati Monster 890 09Preview
Ducati Monster 890 12Ducati Monster 890 12Preview
Ducati Monster 890 10Ducati Monster 890 10Preview
Ducati Monster 890 05Ducati Monster 890 05Preview
Ducati Monster 890 15Ducati Monster 890 15Preview
Ducati Monster 890 01Ducati Monster 890 01Preview
Ducati Monster 890 02Ducati Monster 890 02Preview
Ducati Monster 890 03Ducati Monster 890 03Preview
דוקאטי מונסטרדוקאטי מונסטרPreview
Ducati Monster 890 11Ducati Monster 890 11Preview
Ducati Monster 890 13Ducati Monster 890 13Preview
Ducati Monster 890 14Ducati Monster 890 14Preview
Ducati Monster 890 16Ducati Monster 890 16Preview
Ducati Monster 890 17Ducati Monster 890 17Preview
Ducati Monster 890 18Ducati Monster 890 18Preview

דוקאטי דוקאטי מונסטר דוקאטי מונסטר 2026 דוקאטי מונסטר 890
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

אחרי לה-מאן, ג’נסיס רוצה גם מכונית על

אחרי לה-מאן, ג’נסיס רוצה גם מכונית על

אדוונצ’ר ודיוק: דגמי ה-790 החדשים של ק.ט.מ בישראל

אדוונצ’ר ודיוק: דגמי ה-790 החדשים של ק.ט.מ בישראל

BYD אטו 2 פלאג-אין (השקה עולמית): הפלאג-אין יורד אל העם

BYD אטו 2 פלאג-אין (השקה עולמית): הפלאג-אין יורד אל העם

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד