אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
פורשה 911 קאררה T ממשיכה עם הקו של פחות זה יותר
ראשי » חדשות » פורשה 911 קאררה T ממשיכה עם הקו של פחות זה יותר
פורשה 911 קאררה T

פורשה 911 קאררה T ממשיכה עם הקו של פחות זה יותר

אחרי שראתה כי טוב עם גרסאות "טהורות" ל-GT3, פורשה החליטה שהגיע הזמן לזקק גם את חווית הנהיגה בקאררה

בן חסון 23/10/2017

זה לא סוד שלאורך השנים המכוניות עטו על עצמן שכבות בידוד ומערכות אלקטרוניות שמעמעמות את התחושות ודוחקות את מלאכת הנהיגה בהן למקום משני. זה אולי נסבל במכונית מיני עירונית, אבל במכוניות ספורט אייקונית כמו פורשה 911 זה קצת חבל.

אולי בגלל זה בפורשה הציגו בשנה שעברה את ה-911R במהדורה מוגבלת. נראה שאפילו הם לא צפו לתגובות האוהדות של הקהל והעיתונאים, ומיהרו להציג גרסה בייצור סדרתי שענתה לשם GT3 טורינג.

בפורשה הבינו שעלו על משהו, ושכדאי להם להרחיב את מבחר הגרסאות ה”טהורות”. הסנונית הראשונה היא פורשה 911 קאררה T (טורינג, כמובן).

פורשה 911
מזקקת את חווית הנהיגה

 


ההבדלים החיצוניים בין קררה “רגילה” לטורינג קלים ביותר וכוללים בעיקר חישוקי 20 אינץ’ שהגיעו מהקאררה S, מראות צד צבועות באפור ושלל תגי T. השינויים בפנים מורגשים יותר – אין מערכת שמע או מושבים אחוריים (ניתן להוסיף כאופציה) והידיות בדלתות פינו את מקומן לטובת רצועות.

פורשה 911
פורשה מבטיחה קצת פחות משקל אבל הרבה יותר פאן

 

הוויתור על האבזור והמושבים נעשה כדי לחסוך במשקל, ואליו מצטרפים גם שמשה אחורית וחלונות צד אחוריים שעשויים מזכוכית קלה יותר שגם מציעה בידוד רעשים פחות טוב (ואתה מבין בדיוק למה אנחנו אוהבים את זה). למרות המאמצים לחסוך, התוצאה היא ירידה של 20 ק”ג בלבד במשקל (1,425 ק”ג) ביחס לקררה רגילה.

היא מגיעה מצוידת כסטנדרט במערכת הבולמים האקטיביים של פורשה (PASM) שגם מנמיכים את המרכב ב-20 מ”מ במקרה של ה-T. יש דיפרנציאל מוגבל החלקה, ידית הילוכים קצרה יותר וגם חבילת הספורט כרונו של פורשה מצאה את הדרך לכאן. כאופציה ניתן להזמין אותה עם היגוי אחורי אקטיבי, פריט שהיה זמין רק לדגמי הקאררה S ומעלה.

פורשה 911
ידית הילוכים, הגה, דוושות

 

המנוע הוא אותו אחד שמשרת את הקאררה – בוקסר מוגדש בנפח 3.0 ל’ שמפיק 370 כ”ס ו-45.8 קג”מ. עם תיבה ידנית היא תאיץ ל-100 קמ”ש ב-4.4 שניות (0.1 שניות מהר יותר מהקאררה), ולמי שמתעקש יש גם אופציה לרובוטית כפולת מצמדים שתסיים את המיאוץ הזה ב-4.2 שניות.

אנחנו מאוד אוהבים את הכיוון של דגמי ה-T של פורשה ונשמח לראות מכוניות נוספות דומות בתפישה וברעיון ממנה ומיצרניות אחרות. היא תגיע גם לארץ, אבל בשביל זה תצטרך לשלם 940,000 שקלים.

פורשה 911פורשה 911
מזקקת את חווית הנהיגה
Preview
פורשה 911פורשה 911
פורשה מבטיחה קצת פחות משקל אבל הרבה יותר פאן
Preview
פורשה 911 קאררה Tפורשה 911 קאררה TPreview
10-high_911_carrera_t_2017_porsche_ag10-high_911_carrera_t_2017_porsche_agPreview
09-high_911_carrera_t_2017_porsche_ag (6)09-high_911_carrera_t_2017_porsche_ag (6)Preview
08-high_911_carrera_t_2017_porsche_ag (5)08-high_911_carrera_t_2017_porsche_ag (5)Preview
07-high_911_carrera_t_2017_porsche_ag (4)07-high_911_carrera_t_2017_porsche_ag (4)Preview
06-high_911_carrera_t_2017_porsche_ag (3)06-high_911_carrera_t_2017_porsche_ag (3)Preview
פורשה 911פורשה 911
ידית הילוכים, הגה, דוושות
Preview
04-high_911_carrera_t_2017_porsche_ag (9)04-high_911_carrera_t_2017_porsche_ag (9)Preview
03-high_911_carrera_t_2017_porsche_ag (1)03-high_911_carrera_t_2017_porsche_ag (1)Preview

פורשה 911
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד