אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
פורשה 911: הדור השמיני מוצג רשמית
ראשי » חדשות » פורשה 911: הדור השמיני מוצג רשמית
פורשה 911: הדור השמיני מוצג רשמית

פורשה 911: הדור השמיני מוצג רשמית

פורשה מציגה את הדור החדש (992) של מכונית הספורט האייקונית שלה. אבולוציה נוספת לנוסחה המוכרת - אצלנו במרץ 2019

אריאל אלסיבוני 28/11/2018

פורשה מציגה היום בתערוכת לוס-אנג’לס את הדור השמיני של פורשה 911. זהו דור חדש לחלוטין, כזה שאמור לשמר את העקרונות שהובילה את ה-911 לאורך כל חייה מחד ולשמור אותה רלוונטית לעולם המודרני מאידך. הפרטים שפורשה חושפת כרגע די מצומצמים, כולם מובאים כאן, לרבות התצלומים רשמיים ששוחררו.

אחד הפרטים הטכניים הבודדים שפורשה חושפת קשור לתהליכי היניקה וההגדשה ששופרו בבוקסר, בשביל להציג רמות הספק חדשות. עוד דברים שפורשה שמים עליהם דגש? מערכות עזר חדשות ושירותי קישוריות, שכנראה חייבים בעידן הזה.

הנתונים, כרגיל בהצגות ראשוניות כאלו, די מוגבלים. פורשה מספרים שדגמי ה-S מפיקים כעת 450 כ”ס, עליה של 30 כ”ס לעומת הדור הקודם. הם מספרים גם על נתוני הזינוק ל-100 קמ”ש שהתקצרו כשה-S תגמור את המיאוץ הקלאסי תוך 3.7 ש’ ואילו ה-4S עם ההנעה הכפולה תהיה מהירה יותר ב-0.1 ש’. חבילת הספורט כרונו תקצר את הזמנים הללו בעוד 0.2 ש’. המהירות המירבית עכשיו היא 306 ו-308 קמ”ש (ה-4S קצת איטית יותר…) וצריכת הדלק הרשמית עומדת על 11.1 ק”מ/ל’.


 

צריך לחפש את הפרטים האלו, אבל זהו עיצוב חיצוני חדש לגמרי. בתי הגלגלים גדלו באופן משמעותי בכדי להכיל את החישוקים הגדולים ( 20 אינץ’ מלפנים, 21 אינץ’ מאחור). לפי פורשה החלק האחורי הרחב יישרת כעת את כל הדגמים ורוחבו של החלק הקדמי צמח ב-45 מ”מ. יש גם ידיות דלת חבויות, תאורת LED מקיפה, אף עם בליטה שמהווה מחווה ל-911 הראשונה ועוד. מאחור העיצוב החדש בולט יותר, לא רק בגלל הרוחב אלא בגלל הטיפול בפנסים והספוילר החדש. ה-992 מרחיבה את השימוש באלומיניום כשרוב גופה עשוי כעת מהמתכת האמורה.

פורשה 911: הדור השמיני מוצג רשמית
דור חדש לחלוטין

 

גם תא הנוסעים חדש לחלוטין ומצליח לשלב את העקרונות המסורתיים של פורשה יחד עם הדרישות המודרניות והשפה העיצובית העדכנית. הקווים הישרים ברורים מאוד והם מחביאים בתוכם את לוח השעונים וגם מסך 10.9 אינץ’ חדש. יש מיעוט ברור של מתגים, עם חמישה כפתורים מתחת למסך מאפשרים גישה מהירה לפונקציות חשובות. כמובן שאפשר למצוא כאן מולטימדיה מלאה, עם חיבור שוטף וקישוריות מלאה לכל השירותים המתקדמים של פורשה.

פורשה 911: הדור השמיני מוצג רשמית
אינטרפטציה מודרנית למתכון המוכר

 

עם פורשה 911 החדשה מציגים החבר’ה משטוטגארט גם מערכת עזר חדשה – מצב רטוב. המערכת מזהה מים על הכביש, מכינה את מערכות העזר האחרות בהתאם ומזהירה את הנהג. ברגע הזה יכול הנהג לשנות את הגדרות מערכות הבטיחות, מהמתג על ההגה, ולבחור בסט-אפ שיאפשר נהיגה בטוחה יותר – כך פורשה. פורשה מעדכנת גם אביזרי בטיחות הכרחיים להיום כמו בלימת חירום אוטונומית ובקרת שיוט אדפטיבית וגם כאלו שנפוצים פחות כמו מערכת לראיית לילה.

פורשה 911: הדור השמיני מוצג רשמיתפורשה 911: הדור השמיני מוצג רשמית
אינטרפטציה מודרנית למתכון המוכר
Preview
P18_0847_a5_rgbP18_0847_a5_rgbPreview
P18_0837_a5_rgbP18_0837_a5_rgbPreview
פורשה 911: הדור השמיני מוצג רשמיתפורשה 911: הדור השמיני מוצג רשמית
דור חדש לחלוטין
Preview
P18_0842_a5_rgbP18_0842_a5_rgbPreview
P18_0880_a5_rgbP18_0880_a5_rgbPreview
P18_0835_a5_rgbP18_0835_a5_rgbPreview
P18_0841_a5_rgbP18_0841_a5_rgbPreview
P18_0833_a5_rgbP18_0833_a5_rgbPreview
P18_0830_a5_rgbP18_0830_a5_rgbPreview

 

דור חדש למכונית כזו הוא תמיד סיבה למסיבה. הפרטים המעטים שמפרסמת החברה, משאירים טעם של עוד ורצון לחשוף את הסודות של המכונה הזו. אבל בינתיים, אפשר לשמוח, כל עוד יש פורשה 911 חדשה ובזמנים של חשמל ואוטונומיה – זו בהחלט סיבה למסיבה.

911 992 פורשה
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד