אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
פורשה 718 קאימן GT4 קלאבספורט: רמז לבאות
ראשי » חדשות » פורשה 718 קאימן GT4 קלאבספורט: רמז לבאות
פורשה 718 קאימן GT4 קלאבספורט: רמז לבאות

פורשה 718 קאימן GT4 קלאבספורט: רמז לבאות

פורשה מציגה בדייטונה מכונית מסלול מבוססת קאימן. מה שבאמת מעניין כאן הוא המנוע ולאן הוא עומד להגיע בקרוב

אריאל אלסיבוני 06/01/2019

פורשה 718 קאימן GT4 קלאבספורט חדשה מוצגת בדייטונה. זו מכונית מכוונת מסלול שתשמש אנשים עם אהבה למהירות שבממון בכיסם, ככלי שעשועים לסופי השבוע.

אבל הסיפור האמיתי כאן הוא אחר לגמרי. מכונית המסלול הזו נותנת לנו תמונה טובה לגבי הפורשה 718 קאימן GT4 שתגיע לכביש הציבורי במהלך השנה.

הפרט המשמעותי ביותר כאן הוא המנוע. לעומת הגרסאות הקיימות של הקאימן שמשתמשות במנוע 4 ציל’ מוגדש, ה-GT4 קלאבספורט מגיע עם הסידור הקלאסי של פורשה – בוקסר בעל שש בוכנות שמנגן בסל”ד גבוה. המנוע בקלאבספורט בנפח 3.8 ל’ ומייצר 425 כ”ס ב-7,500 סל”ד ו-43.2 קג”מ ב-6,600 סל”ד. הכוח הזה עובר אל תיבת PDK כפולת מצמדים בעלת שישה יחסי-העברה.


 

עכשיו לחלק המשמח, המנוע הזה יגיע כאמור לגרסת הכביש, ה-GT4, וייתן מענה לאלו שאל ממש אהבו את העובדה שהפורשה החדשה שלהם מונעת על ידי מעט מדי ציל’. אפשר יהיה לצפות להספק מופחת מצד אחת אבל גם לתיבה ידנית בעלת שישה יחסי-העברה ב-GT4 “הרגילה”.

פורשה 718 קאימן GT4 קלאבספורט: רמז לבאות
הקלאבספורט היא טיזר לגרסת ה-GT4 הרגילה, שתגיע לכביש במהלך השנה

 

ה-GT4 קלאבספורט גם חושפת איך תיראה ה-GT4 החדשה. היא אמורה להיראות למעשה בדיוק אותו הדבר למעט הכנף האחורית והחישוקים. מעבר לזה אפשר לצפות שנתון המשקל, שעומד בקלאבספורט על 1,320 ק”ג יהיה קצת גבוה יותר.

פורשה 718 קאימן GT4 קלאבספורט: רמז לבאות
לא היינו בונים על לוח השעונים, הקונסולה או ההגה שיגיעו לגרסת הכביש

 

עוד דברים שלא יגיעו ל-GT4 ויישארו נחלתה של הקלאבספורט (כראוי למכונית מסלול)  הם בלמי המונובלוק האדירים, לוח השעונים רב המידע של קוזוורת’, מערכת כיבוי האש, ומערכת מגבהי האוויר האינטגרליים. אין לנו שום בעיה לוותר על אלו, רק תנו לשמוע שוב את הקופה הקטנה משטוטגארט טסה על בוקסר משושה, כמו שצריך.

פורשה פורשה 718
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד