אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
פורשה 718 קאימן GT4 קלאבספורט: רמז לבאות
ראשי » חדשות » פורשה 718 קאימן GT4 קלאבספורט: רמז לבאות
פורשה 718 קאימן GT4 קלאבספורט: רמז לבאות

פורשה 718 קאימן GT4 קלאבספורט: רמז לבאות

פורשה מציגה בדייטונה מכונית מסלול מבוססת קאימן. מה שבאמת מעניין כאן הוא המנוע ולאן הוא עומד להגיע בקרוב

אריאל אלסיבוני 06/01/2019

פורשה 718 קאימן GT4 קלאבספורט חדשה מוצגת בדייטונה. זו מכונית מכוונת מסלול שתשמש אנשים עם אהבה למהירות שבממון בכיסם, ככלי שעשועים לסופי השבוע.

אבל הסיפור האמיתי כאן הוא אחר לגמרי. מכונית המסלול הזו נותנת לנו תמונה טובה לגבי הפורשה 718 קאימן GT4 שתגיע לכביש הציבורי במהלך השנה.

הפרט המשמעותי ביותר כאן הוא המנוע. לעומת הגרסאות הקיימות של הקאימן שמשתמשות במנוע 4 ציל’ מוגדש, ה-GT4 קלאבספורט מגיע עם הסידור הקלאסי של פורשה – בוקסר בעל שש בוכנות שמנגן בסל”ד גבוה. המנוע בקלאבספורט בנפח 3.8 ל’ ומייצר 425 כ”ס ב-7,500 סל”ד ו-43.2 קג”מ ב-6,600 סל”ד. הכוח הזה עובר אל תיבת PDK כפולת מצמדים בעלת שישה יחסי-העברה.


 

עכשיו לחלק המשמח, המנוע הזה יגיע כאמור לגרסת הכביש, ה-GT4, וייתן מענה לאלו שאל ממש אהבו את העובדה שהפורשה החדשה שלהם מונעת על ידי מעט מדי ציל’. אפשר יהיה לצפות להספק מופחת מצד אחת אבל גם לתיבה ידנית בעלת שישה יחסי-העברה ב-GT4 “הרגילה”.

פורשה 718 קאימן GT4 קלאבספורט: רמז לבאות
הקלאבספורט היא טיזר לגרסת ה-GT4 הרגילה, שתגיע לכביש במהלך השנה

 

ה-GT4 קלאבספורט גם חושפת איך תיראה ה-GT4 החדשה. היא אמורה להיראות למעשה בדיוק אותו הדבר למעט הכנף האחורית והחישוקים. מעבר לזה אפשר לצפות שנתון המשקל, שעומד בקלאבספורט על 1,320 ק”ג יהיה קצת גבוה יותר.

פורשה 718 קאימן GT4 קלאבספורט: רמז לבאות
לא היינו בונים על לוח השעונים, הקונסולה או ההגה שיגיעו לגרסת הכביש

 

עוד דברים שלא יגיעו ל-GT4 ויישארו נחלתה של הקלאבספורט (כראוי למכונית מסלול)  הם בלמי המונובלוק האדירים, לוח השעונים רב המידע של קוזוורת’, מערכת כיבוי האש, ומערכת מגבהי האוויר האינטגרליים. אין לנו שום בעיה לוותר על אלו, רק תנו לשמוע שוב את הקופה הקטנה משטוטגארט טסה על בוקסר משושה, כמו שצריך.

פורשה פורשה 718
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד