אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
פורשה פאנמרה מתעדכנת וכבר בדרך לישראל
ראשי » חדשות » פורשה פאנמרה מתעדכנת וכבר בדרך לישראל
פורשה פאנמרה

פורשה פאנמרה מתעדכנת וכבר בדרך לישראל

מכונית הספורט סדאן של פורשה זוכה למתיחת פנים מקיפה שמאפשרת לחברה להגדיר אותה כדור שלישי. לישראל היא צפויה להגיע בעוד מספר חודשים עם תג מחיר התחלתי של 865 אלף שקלים

אופיר דואק 26/11/2023 צלם: יצרן

פורשה חשפה בסוף השבוע את הפאנמרה החדשה אותה. פורשה מגדירה את הפאנמרה החדשה כדור שלישי למכונית הסאלון שלה שהוצגה לראשונה בשנת 2009. בפועל מדובר במתיחת פנים מקיפה לדור השני שהוצג בשנת 2016 ועל כך מעידים המידות הזהות לחלוטין והעיצוב שמבוסס על עיצוב הדור השני עם מספר שינויים קוסמטיים בהשראת הטאייקן החשמלית. השדרוג המקיף אמור לעזור לפאנמרה להמשיך להימכר בשנים הקרובות עד שתוצג לה יורשת חשמלית לחלוטין או שתוחלף כליל על ידי הטאייקן הבאה.

היצע המנועים עודכן, כאשר בשלב זה תציע שתי יחידות הנעה עיקריות. המנוע הבסיסי של פורשה פאנמרה יהיה V6 כפול מגדשים בנפח 2.9 ליטר המספק 353 כ”ס ו-51 קג”מ, שיפור של 23 כ”ס ו-5 קג”מ לעומת המנוע בפאנמרה הקודמת. מנוע יגיע עם תיבת הילוכים כפולת מצמדים ויוצע עם הנעה אחורית (5.1 שניות ל-100 ומהירות מרבית של 272 קמ”ש) או כפולה שתכונה פאנמרה 4 (4.8 שניות, 270 קמ”ש).

הגרסה הבכירה של פורשה פאנמרה תכונה טורבו E-Hybrid. היא תשלב בין מנוע V8 בנפח 4.0 שזכה לשורת עדכונים ומנוע חשמלי חזק מבעבר המספק 190 כ”ס היוצרים יחד הספק משולב של 680 כ”ס ו-94.8 קג”מ. לפאנמרה ההיברידית סוללת ליתיום-יון בקיבולת מוגדלת של 25.9 קילוואט האמורים לאפשר טווח נסיעה מרבי של 93 ק”מ באמצעות חשמל. בגרסה זו תזנק הפנאמרה ל-100 ב-3.2 שניות בדרך למהירות מרבית של 315 קמ”ש.


 

פורשה מתגאים גם כי הפאנמרה החדשה/מחודשת תגיע כסטנדרט דור חדש של מערכת מתלי אוויר אדפטיביים עם צמד תאים נפרד בכל בולם זעזועים, מה שאפשור לאפשר טווח שיכוך יעיל רחב יותר לצד שמירה על איזון תחת עומס. כאופציה תוצע בדגמי ה-E-Hybrid מערכת Active Ride לייצור אקטיבי של המרכב. תא הנוסעים עוצב מחדש, כשהוא כוללת ממשק תפעול עדכני מבוסס מגע, מערכת מולטימדיה חדשה ומסך מולטימדיה נוסף מול הנוסע מלפנים. עוד חידוש רואי לאזכור הוא תאורת ה-LED מטריקס המתקדמת שנראתה לראשונה בקאיין המחודש שנחשף בתחילת השנה.

פורשה פאנמרה המחודשת צפויה להגיע לישראל ברבעון השני של שנת 2024, אך כבר כעת מזדרזת היבואנית המקומית קבוצת אורכיד לפרסם את המחירים ההתחלתיים. מחירה של פורשה פאנאמרה בישראל יחל ב-865 אלף שקלים, כאשר עבור גרסת ההנעה הכפולה תידרש תוספת של 30 אלף שקלים. מחיר השל גרסת הטורבו E-Hybrid יהיה כמעט כפול ויחל ב-1.62 מיליון שקלים.

Panamera 2024 08Panamera 2024 08Preview
Panamera 2024 09Panamera 2024 09Preview
Panamera 2024 10Panamera 2024 10Preview
Panamera 2024 11Panamera 2024 11Preview
Panamera 2024 12Panamera 2024 12Preview
Panamera 2024 13Panamera 2024 13Preview
Panamera 2024 14Panamera 2024 14Preview
Panamera 2024 15Panamera 2024 15Preview
Panamera 2024 16Panamera 2024 16Preview
Panamera 2024 17Panamera 2024 17Preview
Panamera 2024 18Panamera 2024 18Preview
Panamera 2024 01Panamera 2024 01Preview
Panamera 2024 02Panamera 2024 02Preview
פורשה פאנמרהפורשה פאנמרהPreview
Panamera 2024 04Panamera 2024 04Preview
Panamera 2024 05Panamera 2024 05Preview
Panamera 2024 06Panamera 2024 06Preview
Panamera 2024 07Panamera 2024 07Preview

פאנמרה פורשה פורשה פאנמרה פנאמרה 4 פנאמרה E-Hybrid
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

אחרי לה-מאן, ג’נסיס רוצה גם מכונית על

אחרי לה-מאן, ג’נסיס רוצה גם מכונית על

אדוונצ’ר ודיוק: דגמי ה-790 החדשים של ק.ט.מ בישראל

אדוונצ’ר ודיוק: דגמי ה-790 החדשים של ק.ט.מ בישראל

BYD אטו 2 פלאג-אין (השקה עולמית): הפלאג-אין יורד אל העם

BYD אטו 2 פלאג-אין (השקה עולמית): הפלאג-אין יורד אל העם

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד