אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
פורשה מציגה את הקאיין החזק ביותר אי פעם
ראשי » חדשות » פורשה מציגה את הקאיין החזק ביותר אי פעם
פורשה קאיין

פורשה מציגה את הקאיין החזק ביותר אי פעם

פורשה קאיין ממשיך להתעדכן ומקבל גרסה היבירדית חדשה שהיא החזקה ביותר בתולדות הדגם, מה שאמור לעזור לו לשפר עמדות מול החשמליות עתירות הכוח

אופיר דואק 29/08/2023 צלם: יצרן

כשהציגה פורשה את הקאיין לראשונה לפני שני עשורים אמנם היה ניתן לעקם את הפרצוף לגבי היותו SUV עם סמל פורשה או לגבי העיצוב, אבל לא היה ניתן לחלוק על כך שהוא הצי רמת ביצועים שטרם נראתה קודם לכם ברכב פנאי. הזמנים חלפו, הקאיין גדל, השתכלל, ולאחרונה זכה למתיחת פנים משמעותית שתעזור לו לצלוח את השנתיים הקרובות עד להצגת דור חדש לחלוטין.

למרות שהוא עדיין נחשב לאמת מידה ספורטיבית בז’אנר, פורשה קאיין כבר צריך להתמודד מול לא מעט מתחרים כוחניים ובשנים האחרונות גם מול רכבי פנאי חשמליים שמציגים הספקים דמיוניים רק כי הטכנולוגיה החשמלית מאפשרת זאת. במהלך מתיחת הפנים שעבר זכו מנועי הקאיין לעדכון וחיזוק, אבל גרסת הביצועים האמיתית נחשפת כעת, ועם 739 כ”ס מדובר בקאיין החזק ביותר אי פעם.

הדרך להשגת ההספק המרשים הזה עוברת דרך מערכת הנעה היברידית במשלבת מנוע V8 כפול מגדשים ומנוע חשמלי, מה שמעניק לקאיין הזה את הכינוי טורבו e-Hybrid. מנוע ה-V8 בנפח 4.0 ליטרים מניב 599 כ”ס ב-6,000 סל”ד ומומנט של 81.5 קג”מ, אליו מצטרף מנוע חשמלי המספק 176 כ”ס. ההספק המרבי עומד כאמור על 739 כ”ס עם 96.9 קג”מ. לשם השוואה מדובר ב-90 כ”ס יותר מאשר ה-911 החזקה ביותר המוצעת כיום.

 




זה מספיק כדי להאיץ את הקאיין שמשקלו כ-2.6 טון ל-100 קמ”ש ב-3.7 שניות ול-200 קמ”ש ב-12.2 שניות, בדרך למהירות מרבית של 295 קמ”ש. כדי להרגיע את המצפון הירוק מסוגלת סוללת הליתיום-יון בקיבולת של 25.9 קוט”ש לספק טווח חשמלי מוצהר של 82 ק”מ, בהנחה ותצליחו להתאפק ולא לסחוט מיחידת ההנעה של הקאיין הזה את מה שהיא יכולה להעניק.

כדגם הבכיר במשפחה, פורשה קאיין טורבו e-Hybrid מצויד במכלולים הטובים ביותר שיש לפורשה על המדף. זה כולל מערכת מתלי אוויר אדפטיביים מהדור החדש עם שני שסתומים לכל בולם ומערכת חלוקת כוח וקטורית כסטנדרט, עם אופציה למוטות מייצבים אקטיביים והיגוי אחורי אקטיבי בתוספת תשלום. פורשה קאיין טורבו e-Hybrid יוצע בתצורת מרכב רגילה ו”קופה” עם גג נמוך ומשתפל. את גרסת הקופה ניתן יהיה לקבל גם עם חבילת GT שבה המרכב מונמך בס”מ נוסף, הגלגלים הקדמיים זוכים לזווית שפיעה שלילית (קאמבר), בלמים קרמיים והיגוי אחורי כסטנדרט (אופציה ללא החבילה) וחישוקי 22 אינטש קלים.


Cayenne HYB 2024 01Cayenne HYB 2024 01Preview
Cayenne HYB 2024 09Cayenne HYB 2024 09Preview
Cayenne HYB 2024 07Cayenne HYB 2024 07Preview
Cayenne HYB 2024 11Cayenne HYB 2024 11Preview
Cayenne HYB 2024 08Cayenne HYB 2024 08Preview
Cayenne HYB 2024 13Cayenne HYB 2024 13Preview
Cayenne HYB 2024 12Cayenne HYB 2024 12Preview
Cayenne HYB 2024 10Cayenne HYB 2024 10Preview
Cayenne HYB 2024 06Cayenne HYB 2024 06Preview
Cayenne HYB 2024 05Cayenne HYB 2024 05Preview
פורשה קאייןפורשה קאייןPreview
Cayenne HYB 2024 03Cayenne HYB 2024 03Preview
Cayenne HYB 2024 02Cayenne HYB 2024 02Preview



בנוסף כוללת החבילה מערכת פליטה מטיטניום ושימוש בסיבי פחמן עבור הגג, הדיפיוזר והספויילר האחורי. חבילה זו גם מאפשרת לקצר את הזינוק ל-100 בעשירית שניה ולהעלות את המהירות המרבית ל-305 קמ”ש
מחירו של פורשה קאיין טורבו e-Hybrid באירופה מתחיל ב-176 אלף אירו, כ-70 אלף אירו יותר מאשר מחירו של קאיין S או קאיין הייבריד בסיסי. חבילת ה-GT דורשת תוספת של עוד כ-30 אלף אירו. כסף קטן עבור מי שרוצה את הקאיין הכי הכי.

פורשה פורשה קאיין פורשה קאיין 2024 פורשה קאיין היברידי פורשה קאיין טורבו e-Hybrid פורשה קאיין קופה
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

פורשה 904 חוזרת לחיים

פורשה 904 חוזרת לחיים

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד