אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
פורשה מציגה את גרסאות הביצועים של הפנאמרה ושומרת על מנועי ה-V8
ראשי » חדשות » פורשה מציגה את גרסאות הביצועים של הפנאמרה ושומרת על מנועי ה-V8
פורשה פאנמרה

פורשה מציגה את גרסאות הביצועים של הפנאמרה ושומרת על מנועי ה-V8

פורשה משלימה את היצע של הפאנאמרה המחודשת עם גרסאות הביצועים הבכירות: GTS וטורבו S הייבריד שהיא גם הפנאמרה החזקה ביותר אי פעם שגם שברה שיא בנורבורגרינג

אופיר דואק 21/07/2024 צלם: יצרן

כחצי שנה לאחר שזכתה פורשה פאנמרה למתיחת פנים, אותה הגדירה פורשה כדור השלישי של מכונית הספורט סאלון שלה. כעת מעבה פורשה את היצע הגרסאות של הפנאמרה המחודשת עם שתי גרסאות ביצועים המתמקמות בפסגת ההיררכיה הספורטיבית, ומצמצמות את הפער מול הביצועים של הטייקן החשמלית.

כמו יתר דגמי משפחת הפנאמרה, גם גרסאות אלו נהנות משדרוגים לה זכתה המכונית במסגרת מתיחת הפנים בהם העיצוב המחודש לחזית, תאורת לד מטריקס חדשה, העיצוב והממשק החדשים לתא הנוסעים והשדרוג למערכת המתלים. למרבה השמחה, שתי גרסאות הביצועים החדשות ממשיכות להתבסס על מנוע V8 בחזית, אבל כל אחת באינטרפרטציה שונה.

הגרסה הראשונה נושאת את האותיות GTS והיא למעשה הפאנמרה החזקה ביותר שאתם יכולים לרכוש ללא סיוע חשמלי כלשהו. מנוע ה-V8 כפול המגדשים בנפח 4.0 ליטר מספק 500 כ”ס ב-GTS החדשה, תוספת של 20 כ”ס לעומת גרסת ה-GTS של הפנאמרה הקודמת כשלמעשה זהו אותו מנוע שנמצא בקאיין GTS שנחשפה לפני מספר חודשים. פורשה פאנמרה GTS העדכנית מאיצה ל-100 קמ”ש ב-3.8 שניות ומגיעה למהירות מרבית של 302 קמ”ש.

Porsche Panamera GTS and Turbo S H 10Porsche Panamera GTS and Turbo S H 10Preview
Porsche Panamera GTS and Turbo S H 09Porsche Panamera GTS and Turbo S H 09Preview
Porsche Panamera GTS and Turbo S H 05Porsche Panamera GTS and Turbo S H 05Preview
Porsche Panamera GTS and Turbo S H 12Porsche Panamera GTS and Turbo S H 12Preview
Porsche Panamera GTS and Turbo S H 13Porsche Panamera GTS and Turbo S H 13Preview
Porsche Panamera GTS and Turbo S H 02Porsche Panamera GTS and Turbo S H 02Preview
Porsche Panamera GTS and Turbo S H 11Porsche Panamera GTS and Turbo S H 11Preview
Porsche Panamera GTS and Turbo S H 06Porsche Panamera GTS and Turbo S H 06Preview
Porsche Panamera GTS and Turbo S H 01Porsche Panamera GTS and Turbo S H 01Preview
Porsche Panamera GTS and Turbo S H 07Porsche Panamera GTS and Turbo S H 07Preview
Porsche Panamera GTS and Turbo S H 16Porsche Panamera GTS and Turbo S H 16Preview
Porsche Panamera GTS and Turbo S H 03Porsche Panamera GTS and Turbo S H 03Preview
Porsche Panamera GTS and Turbo S H 08Porsche Panamera GTS and Turbo S H 08Preview
פורשה פאנמרהפורשה פאנמרהPreview
Porsche Panamera GTS and Turbo S H 14Porsche Panamera GTS and Turbo S H 14Preview
Porsche Panamera GTS and Turbo S H 15Porsche Panamera GTS and Turbo S H 15Preview

מעבר לשדרוג בביצועים מגיעה ה-GTS החדשה כסטנדרט עם מתלי האוויר האדפטיביים החדשים של פורשה המשלבים בולמי אוויר בעלי שני תאים, מרכב מונמך בס”מ לעומת הגרסאות הרגילות, מוטות מייצבים מעובים ודיפרנציאל מוגבל החלקה נשלט אלקטרונית. בצד הקוסמטי ניתן למצוא גימורי גוף מושחרים, חצאיות צד, חישוקי 21 אינץ’ והכי חשוב: 4 פתחי מפלט מאחור.


אבל ה-GTS החדשה היא לא הפנאמרה החזקה ביותר בהיצע. את התואר הזה מקבלת גרסת הטורבו S E-הייבריד החדשה בעלת 782 כ”ס -102 קג”מ, תוספת של 100 כ”ס ביחס לטורבו הייבריד הרגילה, מה שהופך את ה-S גם לפנאמרה החזקה ביותר שהוצעה אי פעם. מנוע ה-V8 כפול המגדשים מניב בגרסת הטורבו S הייבריד 599 כ”ס ואליו מצטרף מנוע חשמלי המספק 190 כ”ס המותקן בצמוד לתיבת ההילוכים כפולת המצמדים. פורשה פאנמרה טורבו S E-הייבריד מאיצה ל-100 קמ”ש ב-2.9 שניות בדרך למהירות מרבית של 325 קמ”ש, כתאורטית הסוללה שלה מסוגלת לספק טווח חשמלי של 88 ק”מ אם לא תתפתו לממש את יכולת התאוצה שלה.

הטורבו S מגיעה כסטנדרט עם בולמים אקטיביים המשולבים עם מערכת ייצוב הידראולית בעלת משאבה נפרדת לכל בולם. המפרט כולל גם היגוי אחורי ומערכת בלימה משודרגת בעלת דיסקים בקוטר 440 מ”מ מלפנים ו-380 מ”מ מאחור. אלו עזרו לפנאמרה טורבו S E-הייבריד לשבור לאחרונה את שיא ההקפה בנורבורגרינג למכוניות סדרתיות במרכב 4 דלתות, כשהעמידה אותו על 7:24.172 דקות.

באותה הזדמנות מוסיפה פורשה למגוון האופציות של דגמי הטורבו גם חבילה אווירודינמית חדשה הכוללת מסיטי רוח, חצאיות וספויילר אחורי אדפטיבי בעל 4 מצבים, כולם עשויים  מסיבי פחמן. החבילה מגיע עם האפשרות לצמיגי מישלין פיילוט סופר קאפ 2, סמי סליקס חוקיים לכביש הציבורי, איתם שברה הפאנמרה את השיא בנורבורגרנינג.

 

שתי הגרסאות החדשות של פורשה פאנמרה צפויים להגיע לישראל ברבעון האחרון של השנה. מחירה של פאנאמרה GTS יחל ב-1.275 מיליון שקלים ואילו המחיר ההתחלתי של פאנמרה טורבו S היבריד נקבע על 1.925 מיליון שקלים.

פאנמרה GTS פאנמרה טורבו S הייבריד פורשה פורשה פאנמרה GTS פורשה פאנמרה טורבו S הייבריד פורשה פנאמרה פורשה פנאמרה פלאג אין
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
רטרו אדוונצ’ר: ב.מ.וו R12 G/S בישראל

רטרו אדוונצ’ר: ב.מ.וו R12 G/S בישראל

פורשה 911 טורבו S החדשה: עוד כוח וגם משקל

פורשה 911 טורבו S החדשה: עוד כוח וגם משקל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד