אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
פורד GT: אנשים עומדים בתור
ראשי » חדשות » פורד GT: אנשים עומדים בתור

פורד GT: אנשים עומדים בתור

רק 500 יחידות של הפורד GT ייוצרו בשנתיים הקרובות - כמה אנשים עומדים כבר בתור ולמה לנו זה מזכיר את היגואר XJ220?

אריאל אלסיבוני 22/04/2016

זוכרים שהתרעמנו כשפורד הודיעה שהיא הולכת לייצר את ה-GT עם מנוע V6 כפול מגדשי-טורבו?

איפה ה-V8 צעקנו, ועוד להוסיף חטא על פשע ולציין את שמו של המנוע בקול גדול. ‘אקו-בוסט’? במכונית-על?!

Ford GT-11

 


אז אפשר להמשיך ולצקצק אבל העובדה שה-GT היא נצר לשושלת מכוניות מאוד מפוארת וגם העובדה שהיא עומדת לייצר למעלה מ-600 כ”ס, הספיקה ל-7000 איש להציג מועמדות לרכישתה.

Ford GT-7

 

פורד הולכת לסנן בצורה מאסיבית את רשימת ההזמנות הזו כי הם עומדים לייצר רק 250 יחידות בשנה – במשך השנתיים הקרובות. זה אומר 500 מכוניות על 7000 איש שכבר הביעו נכונות לשלם את המחיר. והוא לא נמוך – 450,000 דולר, יותר מלמבורגיני אוונטדור או פרארי F12, לדוגמה.

Ford GT-5

 

כל אותם אנשים שהגישו מועמדות, ומילאו טפסים רבים בדף האינטרנט שפתחה החברה לכבוד ה-GT, יעברו סינון קפדני. פורד רוצים שאנשים ינהגו וישתמשו ב-GT במשך שנים רבות ולטענתם לא ימכרו את המכונית לספקולנטים שינסו לקנות אותה רק בשביל להרוויח כמה דולרים.

Ford GT-2

 

הזמנות מראש ופנקסי צ’קים שנשלפים עוד לפני תחילת ייצור של מכונית אקזוטית, הן לא בשורה חדשה. לראש קופץ ישר הסיפור של היגואר XJ 220 שנמכרה לאנשים במחיר אסטרונומי על הנייר. היא היתה אמורה להיות חמושה במנוע ה-V12 עתיר התארים של יגואר. אנשים פשוט רצו אותה עוד לפני שהיא סובבה גלגל אחד.

Ford GT-9

 

 

אבל עד שהגיעה ה-XJ220  לייצור, המון הזמנות בוטלו והמחירים צנחו. אנשים ששמו מקדמות שמנות ניסו למכור אותן בהפסד לכל מי שרק יסכים לקנות. למה? כי במקום אותו V12 מופלא שהובטח, החליטה יגואר לצייד את מכונית-העל שלהם במנוע פחות נחשק – V6 כפול מגדשי-טורבו. כמו שזה נראה כרגע, עושה רושם שלפורד GT, תצורת המנוע הלא ממש אקזוטית הזו, לא עומדת להפריע.

Jaguar XJ220

GT פורד
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד