אחרי כמעט שנה שלמה של טיזרים, רסיסי מידע שזולגים מדי חודש וסרטונים שגרמו לחובבי רכב בכל רחבי הגלובוס לרייר, מתחיל שיווקו של פורד F150 ראפטור בארה”ב.
כפי שספרנו לכם כאן בעבר הראפטור החדש איבד את מנוע ה-V8 שלו אבל אין ממש סיבה לדאגה היות והוא קל יותר ועם 450 כ”ס ו- 70.5 קג”מ, הוא גם חזק יותר מהדור היוצא. הרבה פרטים מעניינים יש בראפטור אבל אחד יצר בימים האחרונים עניין יותר מכל השאר.
אם להיות מדויק יותר, שמועות בדבר צורך בבדיקות חוזרות של תיבת ההילוכים החדשה (בעלת עשרת המהירויות) כאלו שמעכבות את מסירת הכלים החדשים ללקוחות. ויש לא מעט כאלו. לפי דיווחים שונים ישנם למעלה מ-15,000 אנשים שהזמינו את הראפטור החדש וטרם קבלו אותו.
בימים האחרונים הופיעה ידיעה של סוכנות ‘רויטרס’ בנוגע לתיבת עשרת ההילוכים של הראפטור. הידעה הסבירה כי הפצת הטנדר החדש לסוכני פורד מתעכבת בגלל בדיקות נוספות שצריך לבצע בתיבה הנ”ל. מפורד מיהרו לצאת בהודעה רישמית. דובר החברה, מייק לווין, מסר לעיתונות בארה”ב כי לא היו דברים מעולם והטנדר נמצא בדרך לסוכנים ברחבי המדינה כבר ברגעים אלו.
תיבת עשרת ההילוכים שמצויה בראפטור היא פרי שיתוף פעולה של פורד עם ג’נרל מוטורס והיא נמצאת גם בקמארו ZL1. אם אכן יש בעיה בתיבות האלו, זה עלול לבשר בשורות לא טובות לשני יצרני הענק האמריקאים.