אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
פולקסווגן חשמלית גם בסדאן: החל שיווקה של ID.7 בישראל
ראשי » חדשות מקומיות » פולקסווגן חשמלית גם בסדאן: החל שיווקה של ID.7 בישראל
פולקסווגן ID.7

פולקסווגן חשמלית גם בסדאן: החל שיווקה של ID.7 בישראל

פולקסווגן ID.7 מגיעה לישראל ונכנסת לתחרות בפלח השוק העליון של מכוניות הסדאן החשמליות, בתשי תצורת הנעה, שני גדלי סוללה ומחיר שמתחיל ב-320 אלף שקלים

אופיר דואק 13/11/2024 צלם: יצרן

פולקסווגן ממשיכה לעבות את היצע הדגמים החשמליים שלה בישראל.  אחרי הגעתו של ה-ID.5 המסוגנן לפני מספר חודשים, מתחיל שיוקו של דגם ה-ID.7 הסדאני. נהגנו כבר בפולקסווגן ID.7 הושקה רשמית לפני כשנה וחצי, והיא התשובה של פולקסווגן בעיקר עבור שווקי המערב לקטגוריית מכוניות הסדאן החשמליות הגדולות על שמה של טסלה מודל 3. עם זאת, פולקסווגן מנסה למתג את ID.7 גבוה יותר, מה שבא לידי ביטוי לא רק בהגשה ובמראה השמרני יחסית לז’אנר אלא גם בתמחור, לא כוונה להיכנס למלחמות המחירים של סטסלה והיצרניות הסיניות.

פולקסווגן ID.7 מתבססת על הפלטפורמה החשמלית המוכרת עליה בנויים שלל דגמי ה-ID כמו גם דגמים חשמליים נוספים של הקבוצה. העיצוב נותן דגש על יעילות אווירודינמיות, בין היתר בזכות קו גג נמוך ומשתפל בסגנון “קופה” כשמלפנים ישנה החזית המוכרת של דגמי ID עם חתימת הלד הרוחבית. למרות התצורה והצללית, ל-ID.7 ישנה גם דלת חמישית שימושית מאחור שלא ממש נפוצה בז’אנר הסדאן החשמליות. המידות נדיבות מאד ועם עורך של 496 ס”מ ה-ID.7 ארוכה ביותר מ-20 ס”מ מטסלה מודל 3 וב-10 ס”מ מיונדאי איוניק 6. בסיס הגלגלים שנמתח לאורך של  297 ס”מ מרמז על מרחב פנים נדיב למדי.

בישראל תשווק פולקסווגן ID.7 בשתי תצורות הנעה. לגרסת ההנעה האחורית מנוע חשמלי אחורי בהספק של 286 כ”ס ו-55 קג”מ אותו ניתן יהיה לקבל עם סוללת 82 או 91 קוט”ש, כאשר טווח הנסיעה המוצהר עומד על 609 ו-651 ק”מ בהתאמה. הסוללה הקטנה תומכת בקצב טעינה מהירה של עד 175 קילוואט, ואילו זו הגדולה מסוגלת להיטען עד קצב של 200 קילוואט. נתוני הביצועים זהים: 6.5 שניות בזינוק ל-100, כשגרסת הסוללה הגדולה איטית בשיעור זניח של ב-0.1 שניה, כשהמהירות המרבית מוגבלת ל-180 קמ”ש.


בפסגה נמצאת פולקסווגן ID.7 בגרסת GTX הספורטיבית למחצה שלצד גימור פנים ספורטיבי, גימורי חוץ וחישוקים מושחרים מצוידת גם במנוע חשמלי נוסף מלפנים. ל-GTX הספק משולב של 340 כ”ס ומומנט של 57 קג”מ, בעזרתם מתקצרת התאוצה ל-100 קמ”ש ועומדת על 5.4 שניות. המהירות המרבית נותרה 180 קמ”ש. גרסה זו מגיעה רק עם הסוללה הגדולה, כאשר השיפור בביצועים גובה את מחירו בטווח הנסיעה שמתקצר ל-542 ק”מ לפי נתוני היצרן.

מחירה של פולקסווגן ID.7 בישראל ב-320 אלף שקלים לגרסת ההנעה האחורית עם הסוללה הקטנה ברמת גימור Pro. עבור גרסת הטווח הארוך נדרשת תוספת של 35 אלף שקלים, כאשר היא מגיע ברמת גימור Pro S שבה מתווספים גם מתלים אדפטיביים, גג שמש פנורמי, אוורור וחימום למושבים הקדמיים וחימום למושבים האחוריים, מערכת שמע משודרגת וחישוקי 20 אינץ’. מחיר גרסת ה-GTX כפולת המנועים עם אבזור דומה לרמת גימור Pro S עומד על 400 אלף שקלים.

Volkswagen ID.7Volkswagen ID.7Preview
Volkswagen ID.7Volkswagen ID.7
Martin Meiners
Preview
Volkswagen ID.7Volkswagen ID.7Preview
Volkswagen ID.7Volkswagen ID.7Preview
Volkswagen ID.7Volkswagen ID.7Preview
Volkswagen ID.7Volkswagen ID.7
תא נוסעים עם טאץ' פולקסווגני
Preview
Volkswagen ID.7Volkswagen ID.7
תצורת סדאן, אבל עם דלת חמישית שימושית
Preview
פולקסווגן ID.7פולקסווגן ID.7Preview
פולקסווגן ID.7פולקסווגן ID.7Preview
Volkswagen ID.7Volkswagen ID.7Preview
Volkswagen ID.7Volkswagen ID.7Preview
פולקסווגן ID.7פולקסווגן ID.7Preview
Volkswagen ID.7Volkswagen ID.7Preview
Volkswagen ID.7Volkswagen ID.7Preview
Volkswagen ID.7Volkswagen ID.7Preview

ID ID.7 ID.7 GTX מכונית חשמלית סדאן חשמלית פולקסווגן פולקסווגן ID.7 פולקסווגן ID.7 GTX פולקסווגן חשמלית
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד