אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
פולקסווגן פולו GTI (נהיגה ראשונה): נשארה לבד
ראשי » מבחני דרכים » פולקסווגן פולו GTI (נהיגה ראשונה): נשארה לבד
פולקסווגן פולו GTI

פולקסווגן פולו GTI (נהיגה ראשונה): נשארה לבד

פולקסווגן פולו GTI העדכנית מציגה שורה של שינויים ושיפורים לכבוד שנת הדגם החדשה. ולא שהיא ממש צריכה את זה. כרגע, היא גם ככה לבד בשוק המקומי

אריאל אלסיבוני 25/12/2022 צלם: אופיר דואק

סיכום אוברדרייב: קטנה, חמה, יחידה.

מחיר: 190,000 שקלים

+ הפולו הזו ממשיכה להציע ממדים הגיוניים ושימושיות גבוהה ביום-יום.
היא גם אורזת בתוכה מספיק כוח וניהוג בכדי לענות לדרישות הנהג הממהר.
- מרשימה גם אם לא תמיד מלהיבה.
צמיגים נטולי אחיזה ברכב המבחן.

מתיחת הפנים שעברה פולקסווגן פולו GTI לא משנה באופן מהותי את המכונית הזו. סופרמיני חמה, המוצעת כאן במחיר נגיש, יחסית, ומעניקה שימושיות גבוהה לצד ביצועים שובבים. לאור העובדה שרוב מתחרותיה עברו מהעולם הזה, או שלא מיובאות ארצה, הסיפור די ברור כבר מההתחלה. מי שמבקש התניידות יום-יומית איכותית ויעילה, מגובה בכוח ויכולת ספורטיביים, יוכל למצוא בישראל נכון להיום רק תשובה אחת. פולו GTI. אבל כמו בכל מקום, גם מאחורי ה-GTI הזו, מסתתר תהליך שצריך לספר אותו.

ה-GTI הראשונה וזו שסמנה לכולם את הדרך הייתה כמובן הגולף המקורית. המכונית הראשונה שזכתה להצלחה משמעותית עם חיבור הגיוני-ספורטיבי שכזה. כרגיל בעולם הרכב, כל יצרנית שמכבדת את עצמה החלה מציגה אינטרפטציה כזו או אחרת לאותה הנוסחה. הרעיון המקורי צמח וגדל בעשורים שאחרי, לא רק במידות ובמשקל הרכבים, אלא גם מעבר לאותה הגדרה בסיסית ומקורית.

מכוניות כמו פולקסווגן פולו GTI, שאינן כבר כאמור, מתאימות הרבה יותר לאותה הגדרה ראשונית. ממדים לא מוגזמים, תא נוסעים איכותי ושימושי, יכולת טובה למדי בכל הקשור לניהוג וביצועים – ואפילו מחיר סביר. מתיחת הפנים הזו עושה רושם, הופכת את המתכון הזה לטוב אפילו יותר. יש כאן שינויי עיצוב קלים מבחוץ אבל כאלו שמדגישים עוד יותר את היותה גרסה חמה לפולו הרגילה. תא הנוסעים מקבל את הטכנולוגיה העדכנית של פולקסווגן לרבות לוח שעונים מוקרן, משטחי מגע ועוד. והכל כאמור משדר את אותה תחושה משובחת שהחברה הזו יודעת לייצר. התווספו כאן גם מערכות בטיחות מתקדמות, כאלו שיודעות לעזור לפולו הזו לשמור על הנתיב, על המרחק מלפנים ולזחול כמעט אוטונומית בפקקים.

פולקסווגן פולו GTIפולקסווגן פולו GTIPreview
POLO GTI 06POLO GTI 06
פולקסווגן פולו GTI
Preview
פולקסווגן פולו GTIפולקסווגן פולו GTIPreview
פולקסווגן פולו GTIפולקסווגן פולו GTIPreview
פולקסווגן פולו GTIפולקסווגן פולו GTI
המתחרות נעלמו, הפולו כאן
Preview
פולקסווגן פולו GTIפולקסווגן פולו GTIPreview
פולקסווגן פולו GTIפולקסווגן פולו GTIPreview

 


גם בחזית ההנעה יש כאן שיפור קל אך מורגש. ההספק עלה במעט ותיבת ההילוכים קבלה יחס העברה נוסף. אלו משפרים את הביצועים על הנייר וגם את תחושת הישבן על הכביש. הפולו הזו ממהרת לפנים, התיבה מעבירה הילוכים מהר למדי, והמכונית הקטנה הזו מאיצה באופן שאותה GTI מקורית לא יכלה לחלום עליה אפילו. על הכביש המתפתל התוצאה נאה למדי. פולקסווגן פולו GTI היא מכונית בוגרת מאוד, כזו שיודעת לענות לדרישות שונות של הנהג, זה הרהוט יותר וזה הרהוט פחות, בצורה צפויה ונטולת הפתעות. יש בשלדה הזו משחקיות קלה, והתחושה התזזיתית נובעת גם מהממדים וגם בגלל נתון המשקל הנמוך יחסית. וגם אולי בגלל האחיזה הנמוכה של הצמיגים ברכב המבחן. מי שחובב נהיגה ורוכש אחת כזו, כדאי שיתקין כאן גומי איכותי ואוחז יותר.

פולקסווגן פולו GTI
המתחרות נעלמו, הפולו כאן

 

וברגע אחר פולקסווגן פולו GTI הופכת לקטנה מאובזרת והגיונית, בולעת לקרבה כסאות ילדים, קניות ועוד מטלות יומיות. מוצאת חנייה בקלות ונותנת ליושביה מענה לכל צורך. נוחות הנסיעה טובה מאוד, כשזוכרים שהכיול כאן קשיח למדי. צריך לזכור גם שהיא קצת נמוכה יותר מעוד פולו בגלל הכיוון הספורטיבי יותר. בכביש המהיר השיוט נינוח ושקט ועם האפשרות לבחור מצבי נהיגה שונים, היכולת להפוך את גוון פניה הופך קל וברור למדי. וזה בעצם כל הרעיון של קטנה חמה כזו. ליהנות מכל העולמות מבלי להקריב שום דבר משמעותי על מזבח ההנאה הזו. רעיון מצוין חייבים להודות, וגם לתהות, איך פולקסווגן פולו GTI נותרה האחרונה לקיים אותו.

מנוע 4 ציל’, טורבו, 1,984 סמ”ק הספק 207 כ”ס ב-4,600 סל”ד מומנט 32.6 קג”מ מ-1,500 סל”ד ל-4,500 סל”ד משקל 1,361 ק”ג 0-100 קמ”ש 6.5 שנ’ מהירות מרבית 240 קמ”ש מחיר 190,000 שקלים

פולקסווגן פולו GTI פולקסווגן פולו GTI חדשה פולקסווגן פולו GTI מחיר פולקסווגן פולו GTI מעודכנת
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד