אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
פולקסווגן טאיגו מגיע לישראל ויחליף את הפולו
ראשי » חדשות מקומיות » פולקסווגן טאיגו מגיע לישראל ויחליף את הפולו
פולקסווגן טאיגו

פולקסווגן טאיגו מגיע לישראל ויחליף את הפולו

פולקסווגן מתחילה לשווקב בישראל לראשונה את הטאיגו, קרוסאובר קומפקטי מסוגנן על בסיס הפולו שגם יחליף אותה נכון לעתה כדגם הקטן בהיצע המקומי

אופיר דואק 18/08/2024 צלם: יצרן

אולם התצוגה של פולקסווגן עובר לא מעט שינויים בשבועות האחרונים. לצד הטיגואן החדש והגולף העדכנית לאחר מתיחת פנים, התפנה חלל עם עזיבתה של פולקסווגן פולו את ישראל, זאת לאחר שפולקסווגן החליטה להעביר את ייצור לדרום אפריקה מה שהקפיץ את מחירה לרמה שהפכה אותה ללא רלוונטית עבור השוק הישראלי והביא להפסקת היבוא של מכונית הסופרמיני הוותיקה.

אל החלל שהותירה פולקסווגן פולו ינסה להיכנס במידת מה פולקסווגן טאיגו (Taigo) ששיווקו מתחיל לראשונה בימים אלו בישראל. מדובר ברכב קרוסאובר קומפקטי מסוגנן, שלטענת היצרן מעוצב בסגנון קופה, המתבסס על הפולו. כן, גם פולקסווגן T קרוס הוא קרוסאובר שמתבסס על הפולו, כשדגם עדכני שלו אמור להגיע ארצה בזמן הקרוב, אך הטאיגו מעט גדול יותר מתאפיין בעיצוב ומראה יותר האצ’בקי והוא הוצג לראשונה בברזיל בשנת 2020 בטרם הגיע גם לאירופה כשאלינו הוא מגיע ממפעל פולקסווגן בספרד.

פולקסווגן טאיגו חולק עם ה-T קרוס והפולו בסיס גלגלים דומה של 257 ס”מ, אך אורכו עומד על 427 ס”מ שהם כ-17 ס”מ יותר מה-T קרוס ו-20 ס”מ יותר מהפולו. מצד שני, עם ממד גובה של 150 ס”מ הוא נמוך מה-T קרוס ב-9 ס”מ אך גבוה ב-5 ס”מ מהפולו. לתא המטען נפח נדיב של 440 ליטר מה שאמור לאפשר לו להיות אלטרנטיבה למשפחתיות קטנות. תא הנוסעים זהה לחלוטים לזה של הפולו וה-T קרוס, כאשר במסגרת מתיחת הפנים אותה עבר הטאיגו הוא מציע מעכשיו סידור עדכני של לוח מחוונים דיגיטלי מלא ומסך מולטימדיה מרכזי בגודל צנוע של 8 אינץ’.


היצע יחידות ההנעה דומה לזה של הפולו, כשניתן יהיה לקבל את הטאיגו עם מנוע טורבו 1.0 ליטר תלת צילינדרי המספק 115 כ”ס ו-20 קג”מ או עם מנוע טורבו 1.5 ליטר ארבעה צילינדרים המספק 150 כ”ס ו-25 קג”מ. שני המנועים משודכים לתיבת הילוכים כפולת מצמדים בעלת שבעה יחסי העברה, ואין להם תגבור היברידי קל בדומה למנועים העדכניים של הגולף והטיגואן.

מחירו של פולקסווגן טאיגו מתחיל ב-158 אלף שקלים לגרסת ה-1.0 כאשר מחיר גרסת ה-1.5 מטפס ל-175 אלף שקלים, יותר ממחיר גרסת הבסיס של הגולף החדשה. שתי גרסאות ההנעה מגיעות ברמת אבזור זהה הכוללת בין היתר פנסי לד מטריקס בחזית, מפתח חכם, גג שמש פנורמי חשמלי וחישוקים קלים בקוטר 17 אינץ’. מערכת מערכות הבטיחות האקטיביות כולל בקרת שיוט אדפטיבית, בלימת חירום אוטונומית, זיהוי רכבים בשטחים מתים ומערכת לשמירה ומניעת סטיה מנתיב לצד 7 כריות אוויר.

טאיגו פולקסווגן פולקסווגן טאיגו פולקסווגן פולו
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד