אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
פולקסווגן גולף GTI העדכנית כבר כאן
ראשי » חדשות » פולקסווגן גולף GTI העדכנית כבר כאן

פולקסווגן גולף GTI העדכנית כבר כאן

גרסת ה-GTI של דור 8.5 מתייצבת כאן כשמאחוריה חמישה עשורים מוצלחים ועתידה מובטח גם הוא לשנים הקרובות

אריאל אלסיבוני 18/11/2024 צלם: יצרן

נתחיל מהסוף. 300,000 שקלים עולה הגולף GTI החדשה. וצריך להגיד תודה. תודה שיש עדיין מכונית קומפטית שיודעת להיות שימושית וגם להציע מרכיב הנאה כלשהו. נגיד תודה שאנחנו מקבלים את ה-GTI ולא את גרסת ה-GTE ההיברידית שבטח גם היתה יקרה יותר.

מתיחת הפנים שיצרה את דור 8.5 מתבטאת בכל שדרת הגולף לא עוסקת במהפכות. אפשר למצוא שינוי עיצוב קלים, או  שיפור תפעול פונקציות קבועות במסך המגע נניח. או הוספת תאורה למשטחי מגע שונים. ליטושים. שיפור האינטראקציה בין האדם למכונה, אם תרצה. זה בסדר כי דור שמונה של הגולף היה משובח עוד קודם. עוד בשורה משמחת, לארץ מגיעה ה-GTI עם חלקי פנים עשויים קרבון אמיתי (אופציה מעבר לים).

ובכלל פולקסווגן גולף GTI הזו מאובזרת היטב. הרשימה ארוכה למדי וכוללת, בין היתר, מושב נהג עם כוונון חשמלי וזיכרונות, מערכת חדשה של הרמן-קרדון עם 10 רמקולים, תצוגה עילית במציאות רבודה, חיישנים ומצלמות לכל כיוון בקרת אקלים מפוצלת לשלושה אזורים, מפתח חכם והרעיון ברור. תפריט הבטיחות באותו סגנון, חבילה מלאה לרבות זיהוי ובלימה של תנועה חוצה בנסיעה לאחור בין השאר. למעשה ה-GTI מגיעה לכאן עם חבילת ‘טראוול אסיסט’ המוכרת, היעילה והמקיפה של פולקסווגן.

The new Volkswagen Golf GTIThe new Volkswagen Golf GTIPreview
The new Volkswagen Golf GTIThe new Volkswagen Golf GTIPreview
The new Volkswagen Golf GTIThe new Volkswagen Golf GTIPreview
The new Volkswagen Golf GTIThe new Volkswagen Golf GTIPreview
The new Volkswagen Golf GTIThe new Volkswagen Golf GTIPreview
The new Volkswagen Golf GTIThe new Volkswagen Golf GTIPreview

 


אם התחלנו בסוף אז נסיים בהתחלה. יחידת ההנעה המוכרת של פולקסווגן GTI איבדה את האופציה לתיבה ידנית במתיחת הפנים הזו. כן גם באירופה. זמנים חדשים. לעומת זאת היא הרוויחה עוד כוח, כשכעת מפיקות כאן ארבעת הבוכנות 265 כ”ס. הכוח עובר דרך ה-DSG אל הגלגלים הקדמיים (מיאוץ קלאסי ב-5.9 שנ’). עוד תוספת נאה – פולקסווגן גולף GTI משווקת כעת בישראל כסטנדרט עם מערכת מתלים אדפטיביים. אז כן עוד מחיר, עוד אבזור, עוד כוח, עוד יכולת. ברוכה הבאה.

פולקסווגן גולף GTI פולקסווגן גולף GTI החדשה
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד