אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
פולקסווגן גולף מתעדכנת, וה-GTI מתחזקת
ראשי » חדשות » פולקסווגן גולף מתעדכנת, וה-GTI מתחזקת
פולקסווגן גולף

פולקסווגן גולף מתעדכנת, וה-GTI מתחזקת

הדור השמיני של פולקסווגן גולף זוכה למתיחת פנים הכוללת מגוון עדכונים הכרחיים. הבשורה לחובבי הנהיגה: ה-GTI מתחזקת, אבל מאבדת את התיבה הידנית

אופיר דואק 24/01/2024 צלם: יצרן

כאשר הוצג בשנת 2019 הדור השמיני של פולקסווגן גולף חששו חובבי ההאצ’בק הקומפקטית שזהו יהיה הדור האחרון למכונית שהמציאה את הקטגוריה, לפני מעבר להנעה חשמלית. בינתיים לפולקסווגן את ID3 שמתפקדת על משבצת הקומפקטית המחושמלת, כאשר גולף 8 ממשיכה לעשות חיל ולהיות רבת המכר הגדולה של החברה. החשש שזהו הדור האחרון של הגולף עדיין לא חלף, אבל בנתיים הגיע הזמן למתיחת פנים של אמצע החיים עבור גולף MK8, מה שאומר שהיא תהיה איתנו לפחות עוד מספר שנים.

כמו רוב מתיחות הפנים של אמצע מחזור החיים, בוצעו בגולף משפר שינויים כדי ליישר קו עם המקובל כיום בתעשיית הרכב, כמו גם לטפל בכמה נקודות תורפה. הנקודה הבולטת שזכתה למענה במהלך מתיחת הפנים היא תפעול בקרת האקלים על ידי משטחי מגע ומסך המולטימדיה. מעתה תגיע הגולף עם מערכת מולטימדיה חדשה, עם מסכי 10.4 או 12.9 אינץ’ וממשק חדש, שתשלב גם עוזרת אישית מבוססת צ’ט GPT. בשתי תצורות המסך ישנם מעתה “מתגים” קבועים לתפעול הפונקציות השונות של בקרת האקלים וחימום המושבים, אך מי שרוצה משום מה לבצע שינוי טמפרטורה או מהירות מפוח באמצעות הסליידרים המיותרים הם עדיין נותרו במקומם וזכו סוף סוף גם להיות מוארים כדי שיהיו ברי שימוש גם בחשיכה.

העיצוב החיצוני זכה לעדכונים קלים בלבד, כי עיצוב מנצח לא מחליפים, בטח כשקוראים לך פולקסווגן גולף. ובכל זאת, ישנם שנויים קלים לפנסים הקדמים עם אופציה לתאורת LED מטריקס החדשה שהוצגה ב-ID3 המחודשת, עדכונים לשבכה הקדמית, גרפיקה חדשה ליחידות התאורה מאחור ועיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים שיוצעו בקטרים שבין 16 ל-19 אינץ’. כמו כן נוספה אופציה גם לתצוגת נתונים עילית על השמשה הקדמית.




היצע יחישות ההנעה יכולות תשעה אופציות מוכרות של מנועי טורבו בנזין 1.5 ו-2.0 ליטר עם או בלי תגבור היברידי קל בהספקים של 115, 150 ו-200 כ”ס, טורבו דיזל 2.0 ליטר בהספקים של 115 ו-150 כ”ס, וגם גרסה היברידית נטענת בהספק של 201 כ”ס. הגרסה ההיברידית הנטענת קיבלה סוללה שצמחה בקיבולת מ-10.6 ל-19.7 קוט”ש, מה שמאפשר לפולקסווגן להצהיר על טווח נסיעה חשמלי מלא של 100 ק”מ, לצד אפשרות לטעינת DC מהירה בקצב של 50 קילוואט.




יחידת הנעה נוספת שזכתה לשיפור היא זו של גרסת ה-GTI הספורטיבית, עם תוספת של 20 כ”ס שמעלים את ההספק המרבי ל-265 כ”ס. הבשורה הפחות משמחת היא שמעתה לא תוצע יותר גולף GTI עם תיבת הילוכים ידנית, והיא תגיע רק עם תיבה כפולת מצמדים בעלת שבעה יחסי העברה. אבל היי, לפחות היא לא היברידית. גרסת ה-GTE שהיא בעצם GTI פלאג אין עברה להשתמש במנוע טורבו בנזין 1.5 במקום 1.4 ליטר והפסק משולב שצמח ל-270 כ”ס. שינוי נוסף הוא שמעתה ניתן יהיה לקבל את גרסת ה-GTI גם עם גימור דמוי סיבי פחמן בתא הנוסעים.

מיבואנית פולקסווגן לישראל נמסר כי הגולף המחודשת צפויה להגיע ארצה במהלך הרבעון האחרון של 2024.

 


div class="ad-placement">
The new Volkswagen Golf GTIThe new Volkswagen Golf GTIPreview
The new Volkswagen Golf GTIThe new Volkswagen Golf GTIPreview
פולקסווגן גולףפולקסווגן גולףPreview
The new Volkswagen Golf GTIThe new Volkswagen Golf GTIPreview
The new Volkswagen Golf GTIThe new Volkswagen Golf GTIPreview
The new Volkswagen Golf GTIThe new Volkswagen Golf GTIPreview
The new Volkswagen Golf GTIThe new Volkswagen Golf GTIPreview
The new Volkswagen Golf GTIThe new Volkswagen Golf GTIPreview
פולקסווגן גולףפולקסווגן גולףPreview
The new Volkswagen Golf GTIThe new Volkswagen Golf GTIPreview
The new Volkswagen Golf GTIThe new Volkswagen Golf GTIPreview
The new Volkswagen Golf GTIThe new Volkswagen Golf GTIPreview

GTI גולף 2024 גולף GTI גולף GTI 2024 פולקסווגן פולקסווגן גולף פולקסווגן גולף 8
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

פורשה 904 חוזרת לחיים

פורשה 904 חוזרת לחיים

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

זה שיר פרידה: המכוניות שעזבו אותנו ב-2025

זה שיר פרידה: המכוניות שעזבו אותנו ב-2025

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד