אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
פולקסוואגן GTI TCR: ישר למסלול
ראשי » חדשות » פולקסוואגן GTI TCR: ישר למסלול

פולקסוואגן GTI TCR: ישר למסלול

פולקסוואגן מציגה מכונית מירוץ המיועדת לליגת ה-TCR

אריאל אלסיבוני 08/03/2016

פולקסוואגן מציגה את גרסת ה-TCR של הגולף GTI – מכונית מסלול המיועדת לסדרת ה-TCR בעונת הקרובה. 20 מכוניות כאלו עמדו למכירה וכולן כבר נרכשו על ידי קבוצות מירוצים שיקבלו את המכונית במרץ הקרוב בספרד.

Autodesk VRED Professional 2014 SR1-SP7
ככה ה-GTI צריכה להגיע. במקור

הגולף הזו היא מכונית מירוץ לכל דבר ועניין כך שקודם כל יש כאן כלוב הגנה, מושבי מירוץ , רתמות ועוד פרטים שמוצאים במכוניות מסלול ייעודיות. מהבחינה המכאנית נמצא את מנוע של הגולף R שמפיק כאן 325 כ”ס ותיבת הילוכים סיקוונסיאלית (כמו שצריך…) עם תפעול משוטים מאחורי ההגה. עוד בתחום ההנעה – חש כאן דיפרנציאל מכאני. פולקסוואגן מצהירים בהודעה לעיתונות שהם נעזרו בנסיון של סיאט במירוצי סאלון בכדי לפתח את המכונית ולחסוך בעלויות.

Autodesk VRED Professional 2014 SR1-SP7
325 כ”ס על 1280 ק”ג

והדבר הזה נראה, אהמ… מעורר תיאבון. הגוף רחב יותר ב-40 ס”מ וכך גם המפשקים. הנתונים הרישמיים מדברים על תאוצה ל-100 קמ”ש ב-5.2 שניות ועל מהירות מירבית של 230 קמ”ש. המשקל הכללי עומד על 1280 ק”ג. מלפנים יש דיסקים בקוטר 362 מ”מ עם קליפרים מאלומיניום ועם שש בוכנות. נשמע טוב.

את התוספות האווירודינמיות קשה לפספס ואין כל-כך מה לספר עליהן. מה שכן ניתן לעשות זה לדמיין איך הדבר הזה זז על המסלול. כנראה שלא רע כי פולקסוואגן כבר השתתפה עם ה-TCR בשני מירוצי ניסיון וניצחה באחד מהם.


div class="ad-placement">

GTI TCR גולף גולף R טורינג סיאט פולקסוואגן
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

פורשה 904 חוזרת לחיים

פורשה 904 חוזרת לחיים

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד