אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
פולקסוואגן אפ! GTI – סוגרת מעגל?
ראשי » חדשות » פולקסוואגן אפ! GTI – סוגרת מעגל?
פולקסוואגן אפ! GTI

פולקסוואגן אפ! GTI – סוגרת מעגל?

החברה עתידה להציג גרסה חמה למיני שלה, עם נתונים שמזכירים את ה-GTI הראשונה.

אריאל אלסיבוני 21/05/2017

פולקסוואגן אפ! GTI – האם היא תשחזר את המתכון המקורי והמוצלח של ה-GTI הראשונה. בפולקסוואגן בהחלט מתייחסים אליה באופן הזה ומציינים שאחרי 41 שנה (מאז הצגת ה-GTI המקורית) היא סוגרת מעגל.

כמובן שאי-אפשר להשוות שתי מכוניות עם פער תכנוני של ארבע עשורים, אבל פולקסוואגן מותחים כמה קווים מקבילים. קצת לפני שהם מציגים את הקטנה החמה הזו, במפגש וורתרסי, שייערך בסוף החודש.

 


פולקסוואגן אפ! GTI תוצע בשתי גרסאות המרכב המוכרות (שלוש וחמש דלתות), כשהיא מקבלת את סימני ההיכר הקלאסים של ה-GTI. זה אומר בעיקר עיטור אדום על הגריל, בדי ריפוד משובצים ויציבה משופרת תודות להנמכה וחישוקים חדשים.

פולקסוואגן אפ! GTI

 

האפ! GTI מקבלת מנוע מוגדש שמפיק 115 כ”ס שצריך לסחוב משקל כולל של 997 ק”ג. הנתונים האלו באמת מזכירים את אלו של ה-GTI הראשונה שהייתה קצת חלשה יותר (110 כ”ס), אבל גם קלה משמעותית (810 ק”ג). פולקסוואגן לא מפרטים כרגע על יחידת ההנעה של האפ! GTI, אבל סביר להניח שמדובר בגרסה מוגדשת של מנוע שלושת הצילינדרים המוכר של האפ!.

פולקסוואגן אפ! GTI

 

כאמור האפ! GTI מקבלת הנמכה (של 15 מ”מ) וחישוקים גדולים (17 אינץ’) ולמרות שהם לא מפרטים יותר בנושא, פולקסוואגן מספרים שבזכות המימדים, המשקל והכיול החדש, המכונית הזו מרגישה כמו ‘קרטינג מגודל’. נתוני הביצועים הרישמיים עומדים על 8.8 שניות למיאוץ הקלאסי ומהירות מירבית של 197 קמ”ש. שוב נתונים שמזכירים את אלו של הגולף GTI הראשונה (9.0 שניות, 185 קמ”ש).

פולקסוואגן אפ! GTI

 

מצ’מפיון מוסרים כי הבאתה של האפ! לישראל נשקלת מחדש בימים אלו, כך שלא ברור אם פולקסוואגן אפ! GTI תגיע לישראל. כן ברור שהיא מציגה צעד מעניין – מאוד מכונית חמימה, קלה, פשוטה וזולה יחסית – זה מתכון שכבר הוכיח את עצמו בעבר.

 

אפ! פולקסוואגן
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד