אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
פולקסוואגן אפ! GTI – סוגרת מעגל?
ראשי » חדשות » פולקסוואגן אפ! GTI – סוגרת מעגל?
פולקסוואגן אפ! GTI

פולקסוואגן אפ! GTI – סוגרת מעגל?

החברה עתידה להציג גרסה חמה למיני שלה, עם נתונים שמזכירים את ה-GTI הראשונה.

אריאל אלסיבוני 21/05/2017

פולקסוואגן אפ! GTI – האם היא תשחזר את המתכון המקורי והמוצלח של ה-GTI הראשונה. בפולקסוואגן בהחלט מתייחסים אליה באופן הזה ומציינים שאחרי 41 שנה (מאז הצגת ה-GTI המקורית) היא סוגרת מעגל.

כמובן שאי-אפשר להשוות שתי מכוניות עם פער תכנוני של ארבע עשורים, אבל פולקסוואגן מותחים כמה קווים מקבילים. קצת לפני שהם מציגים את הקטנה החמה הזו, במפגש וורתרסי, שייערך בסוף החודש.

 


פולקסוואגן אפ! GTI תוצע בשתי גרסאות המרכב המוכרות (שלוש וחמש דלתות), כשהיא מקבלת את סימני ההיכר הקלאסים של ה-GTI. זה אומר בעיקר עיטור אדום על הגריל, בדי ריפוד משובצים ויציבה משופרת תודות להנמכה וחישוקים חדשים.

פולקסוואגן אפ! GTI

 

האפ! GTI מקבלת מנוע מוגדש שמפיק 115 כ”ס שצריך לסחוב משקל כולל של 997 ק”ג. הנתונים האלו באמת מזכירים את אלו של ה-GTI הראשונה שהייתה קצת חלשה יותר (110 כ”ס), אבל גם קלה משמעותית (810 ק”ג). פולקסוואגן לא מפרטים כרגע על יחידת ההנעה של האפ! GTI, אבל סביר להניח שמדובר בגרסה מוגדשת של מנוע שלושת הצילינדרים המוכר של האפ!.

פולקסוואגן אפ! GTI

 

כאמור האפ! GTI מקבלת הנמכה (של 15 מ”מ) וחישוקים גדולים (17 אינץ’) ולמרות שהם לא מפרטים יותר בנושא, פולקסוואגן מספרים שבזכות המימדים, המשקל והכיול החדש, המכונית הזו מרגישה כמו ‘קרטינג מגודל’. נתוני הביצועים הרישמיים עומדים על 8.8 שניות למיאוץ הקלאסי ומהירות מירבית של 197 קמ”ש. שוב נתונים שמזכירים את אלו של הגולף GTI הראשונה (9.0 שניות, 185 קמ”ש).

פולקסוואגן אפ! GTI

 

מצ’מפיון מוסרים כי הבאתה של האפ! לישראל נשקלת מחדש בימים אלו, כך שלא ברור אם פולקסוואגן אפ! GTI תגיע לישראל. כן ברור שהיא מציגה צעד מעניין – מאוד מכונית חמימה, קלה, פשוטה וזולה יחסית – זה מתכון שכבר הוכיח את עצמו בעבר.

 

אפ! פולקסוואגן
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד