אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
פאנטיק קאבלרו 700 הגיע לישראל
ראשי » דו-גלגלי » פאנטיק קאבלרו 700 הגיע לישראל
פאנטיק קאבלרו 700

פאנטיק קאבלרו 700 הגיע לישראל

הדגם הבכיר במשפחת הסקרמבלרים של פאנטיק המצוייד במנוע של ימאהה מתייצב בישראל עם תג מחיר של 78,500 שקלים

אופיר דואק 11/12/2023 צלם: יצרן

יצרנית האופנועים האיטלקית פאנטיק הולכת ומבססת לעצמה בשנים האחרונות קו דגמים עדכני ומודרני. הבשורה המשמעותית האחרונה שלהם הייתה במשפחת דגמי הסקרמבלר הנושאת את השם המיתולוגי “קאבלרו” אשר זכתה לאח גדול בנפח 700 סמ”ק עם מנוע טווין, המצטרף לצמד אחיו בעלי מנוע הסינגל בנפחי 125 ו-500 סמ”ק. בימים אלו מתחיל שיווקו של פאנטיר קאבלרו 700 גם בישראל.

מדובר בדגם הטווין הראשון של פאנטיק שכדי לחסוך את עלויות הפיתוח היקרות של מנוע חדש עושה שימוש במנוע שמגיעה מימאהה במסגרת היחסים הקרובים בין שתי החברות, זאת לאחר שפאנטיק רכשה מהיפנים את יצרנית המנועים מינרלי. המנוע של פאנטיק קאבלרו 700 הוא מנוע ה-CP2 המוכר של ימאהה המשמש את ה-MT07, טרייסר 7 ושאר בני משפחת ה-700 היפנית. נתוני ההספק דומים למקור ועומדים על 74 כ”ס ב-9,000 סל”ד ו-7.1 קג”מ ב-6,500 סל”ד.

העיצוב משלב את האלמנטים המוכרים של אופנועי סקרמבלר עם חישוקי שפיצים (19 אינץ’ מלפנים ו-17 אינץ’ מאחור), מושב שטוח ומפלטים גבוהים. זאת לצד מאפייני עיצוב קלאסיים מדגמי העבר של פאנטיק שיוצרים קשר ליתר דגמי הקבאלרו. לצד עיצוב הרטרו והמנוע המודרני ישנם גם מכלולי שלדה עדכניים עם מזלג קדמי הפוך 45 מ”מ מתוצרת מרזוקי, זרוע אחורית מאלומיניום עם בולם מתכוונן, מערכת בלימה עם קאליפרים מתוצרת ברמבו כאשר הקדמי הוא ראדיאלי בעל 4 בוכנות.


לאופנוע מערך אלקטרוניקה הכולל שלושה מצי רכיבה, מערכת ABS הפועלת גם תחת הטיה ובקרת אחיזה הניתנות לניתוק ומסך TFT בגודל 3.5 אינץ’ המשמש כלוח מחוונם עם קישורית BT לטלפון הסלולרי.
פאנטיק קאבלרו 700 מוצע בשתי צביעות, אדומה או כחולה, ומחירו בישראל עומד על 78,500 שקלים כולל אגרות רישוי.

סקרמבלר פאנטיק פאנטיק קאבלרו 700 קאבלרו קאבלרו 700
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד