אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
עידן המסכים: שברולט קורבט מתעדכנת ל-2026 אבל לא מתחת למכסה המנוע
ראשי » חדשות » עידן המסכים: שברולט קורבט מתעדכנת ל-2026 אבל לא מתחת למכסה המנוע
שברולט קורבט

עידן המסכים: שברולט קורבט מתעדכנת ל-2026 אבל לא מתחת למכסה המנוע

מכונית הספורט של אמריקה זוכה למקצה שיפורים לקראת 2026 שמטפל בתא הנוסעים ובטכנולוגיה שמסביב, ולמרבה השמחה לא נוגע במנועי ה-V8 שימשיכו לרעום

אופיר דואק 08/05/2025 צלם: יצרן

קצת קשה להאמין, אבל הדור הנוכחי של שברולט קורבט כבר הגיע לגיל 5, בדיוק הגיל בו לפי החוקים הלא כתובים של תעשיית הרכב מתבקשת מתיחת פנים משמעותית. בשברולט מודעים לכך, וחושפים את הגרסה העדכנית של קורבט C8 בעלת המנוע המרכזי לקראת שנת הדגם 2026 אשר מתחילה בארה”ב לקראת הקיץ.

מתיחת פנים שכזו אמורה להיות משמעותית לכאורה, אבל מבט בתמונות ששחררה שברולט מגלה שינויים מינוריים אם בכלל בקורבט, שיש לציין שגם בגיל 5 נראית עדין רעננה, עדכנית וקרבית. את השינויים הקוסמטיים מבחוץ אותם עבר הקורבט אפשר לסכם בעיקר בהיצע צבעים מעודכן, עיצובי חישוקים חדשים ואפשרות לקבל את גרסת הטארגה עם לוחות גג בעלי זכוכית אלקטרוכרומטית המאפשרת לשנות את רמת השקיפות.

את השינוי המהותי יותר קיבלה שברוט קורבט בתא הנוסעים. העיצוב הראדיקלי המקורי שכלל שורת מתגים ארוכה ואנכית על גבי שנמתחה מלוח המכוונים אל הקונסולה שבין המושבים והפרידה ביניהם פינתה את מקומה למקובל יותר בימנו (לטוב ולרע) שבו תפעול בקרת האקלים מתבצע על גבי מסך המולטימדיה החדש המופנה כפלי הנהג, כאשר פעולות וקיצורים הכרחיים נותרו בשורת מתגים פיזיים מתחתיו.


המסך החדש כולל גם תצוגת נתוני נהיגה ספורטיביים בהם טיימרים למדידת תאוצות וזמני הקפה, מד כוחות G, טמפרטורת צמיגים ורכיבים נוספים במערכת ההנעה. בנוסף משולבת מערכת הקלטת נתונים  אל מסך המולטימדיה החדש מצטרף לוח מחוונים דיגיטלי חדש בעלי תצוגות משתנות וגרפיקה עדכנית, כשמצד שמאל שלו נוסף מסך מגע נוסף בגודל 6.6 אינץ’ המופנה כלפי הנהג ומאפשר גישה מהירה לשליטה במחשב הדרך, מערכות הבטיחות ומצבי הנהיגה.

אוקי, אבל מה עם הצד המכאני? ובכן, הבשורה האמיתית היא שאין שום בשורה. מנועי ה-V8 של הקורבט בכל הגרסאות נותרו ללא שינוי. בלי הפחתות הספק כדי לעמוד בתקינות זיהום אוויר מחמירות ובלי תוספת של מערכות היברידיות (למעט כמובן בקורבט E-Ray ההיברידית) כדי להשקיט את המצפון הירוק. ובכל זאת, יש כמה שינויים קלים שבאים לידי ביטוי בכיול מחדש של מערכות האחיזה והוספת מצב פעולה חדש בכל הגרסאות הנקרא PTM Pro, שבו מנותקות לחלוטין את כל בקרות האחיזה למעט פעולת מערכת ה-ABS. לאמיצים ובעלי ניסיון בלבד, בטח בגרסת ה-ZR1 עם 1,064 כ”ס.
עוד שינוי הוא אפשרות לקבל מערכת בלימה משודרגת כחלק מחבילת הביצועים, עם דיסקים קרמיים וקאליפרים בעלי 10 בוכנות מלפנים ו-6 בוכנות מאחור. לטעמנו, באמת שלא צריך יותר מזה.

קורבט C8 שברולט שברולט קורבט שברולט קורבט 2026 שברולט קורבט E-Ray שברולט קורבט ZO6 שברולט קורבט ZR1
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד