אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
עידן המסכים: שברולט קורבט מתעדכנת ל-2026 אבל לא מתחת למכסה המנוע
ראשי » חדשות » עידן המסכים: שברולט קורבט מתעדכנת ל-2026 אבל לא מתחת למכסה המנוע
שברולט קורבט

עידן המסכים: שברולט קורבט מתעדכנת ל-2026 אבל לא מתחת למכסה המנוע

מכונית הספורט של אמריקה זוכה למקצה שיפורים לקראת 2026 שמטפל בתא הנוסעים ובטכנולוגיה שמסביב, ולמרבה השמחה לא נוגע במנועי ה-V8 שימשיכו לרעום

אופיר דואק 08/05/2025 צלם: יצרן

קצת קשה להאמין, אבל הדור הנוכחי של שברולט קורבט כבר הגיע לגיל 5, בדיוק הגיל בו לפי החוקים הלא כתובים של תעשיית הרכב מתבקשת מתיחת פנים משמעותית. בשברולט מודעים לכך, וחושפים את הגרסה העדכנית של קורבט C8 בעלת המנוע המרכזי לקראת שנת הדגם 2026 אשר מתחילה בארה”ב לקראת הקיץ.

מתיחת פנים שכזו אמורה להיות משמעותית לכאורה, אבל מבט בתמונות ששחררה שברולט מגלה שינויים מינוריים אם בכלל בקורבט, שיש לציין שגם בגיל 5 נראית עדין רעננה, עדכנית וקרבית. את השינויים הקוסמטיים מבחוץ אותם עבר הקורבט אפשר לסכם בעיקר בהיצע צבעים מעודכן, עיצובי חישוקים חדשים ואפשרות לקבל את גרסת הטארגה עם לוחות גג בעלי זכוכית אלקטרוכרומטית המאפשרת לשנות את רמת השקיפות.

את השינוי המהותי יותר קיבלה שברוט קורבט בתא הנוסעים. העיצוב הראדיקלי המקורי שכלל שורת מתגים ארוכה ואנכית על גבי שנמתחה מלוח המכוונים אל הקונסולה שבין המושבים והפרידה ביניהם פינתה את מקומה למקובל יותר בימנו (לטוב ולרע) שבו תפעול בקרת האקלים מתבצע על גבי מסך המולטימדיה החדש המופנה כפלי הנהג, כאשר פעולות וקיצורים הכרחיים נותרו בשורת מתגים פיזיים מתחתיו.


המסך החדש כולל גם תצוגת נתוני נהיגה ספורטיביים בהם טיימרים למדידת תאוצות וזמני הקפה, מד כוחות G, טמפרטורת צמיגים ורכיבים נוספים במערכת ההנעה. בנוסף משולבת מערכת הקלטת נתונים  אל מסך המולטימדיה החדש מצטרף לוח מחוונים דיגיטלי חדש בעלי תצוגות משתנות וגרפיקה עדכנית, כשמצד שמאל שלו נוסף מסך מגע נוסף בגודל 6.6 אינץ’ המופנה כלפי הנהג ומאפשר גישה מהירה לשליטה במחשב הדרך, מערכות הבטיחות ומצבי הנהיגה.

אוקי, אבל מה עם הצד המכאני? ובכן, הבשורה האמיתית היא שאין שום בשורה. מנועי ה-V8 של הקורבט בכל הגרסאות נותרו ללא שינוי. בלי הפחתות הספק כדי לעמוד בתקינות זיהום אוויר מחמירות ובלי תוספת של מערכות היברידיות (למעט כמובן בקורבט E-Ray ההיברידית) כדי להשקיט את המצפון הירוק. ובכל זאת, יש כמה שינויים קלים שבאים לידי ביטוי בכיול מחדש של מערכות האחיזה והוספת מצב פעולה חדש בכל הגרסאות הנקרא PTM Pro, שבו מנותקות לחלוטין את כל בקרות האחיזה למעט פעולת מערכת ה-ABS. לאמיצים ובעלי ניסיון בלבד, בטח בגרסת ה-ZR1 עם 1,064 כ”ס.
עוד שינוי הוא אפשרות לקבל מערכת בלימה משודרגת כחלק מחבילת הביצועים, עם דיסקים קרמיים וקאליפרים בעלי 10 בוכנות מלפנים ו-6 בוכנות מאחור. לטעמנו, באמת שלא צריך יותר מזה.

קורבט C8 שברולט שברולט קורבט שברולט קורבט 2026 שברולט קורבט E-Ray שברולט קורבט ZO6 שברולט קורבט ZR1
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
רטרו אדוונצ’ר: ב.מ.וו R12 G/S בישראל

רטרו אדוונצ’ר: ב.מ.וו R12 G/S בישראל

פיסול במתכת: ראיון עם סיימון לואסבי מיונדאי

פיסול במתכת: ראיון עם סיימון לואסבי מיונדאי

פורשה 911 טורבו S החדשה: עוד כוח וגם משקל

פורשה 911 טורבו S החדשה: עוד כוח וגם משקל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד