אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
עושים בושות: טופ-גיר
ראשי » חדשות » עושים בושות: טופ-גיר

עושים בושות: טופ-גיר

המחליף של ג'רמי קלארקסון בתוכנית הרכב הכי מפורסמת בעולם, מקיא בנסיעה

אריאל אלסיבוני 21/01/2016

יש אנשים שאין להם תחליף כנראה. ג’רמי קלאקסון הוא כנראה טיפוס נוראי, אבל אין מגיש טלוויזיה טוב ממנו בתחום הרכב. את העובדה הזו מגלים עכשיו ב-BBC, לאחר שפיטרו את קלארקסון והביאו את מגיש הרדיו חובב הרכב, כריס אוונס, בכדי להנחות את התוכנית.

כריס אוונס כנראה מתבטא בצורה טובה – כמו שצריך להיות איש רדיו – אבל יש כמה דברים שמפריעים לו בתור מגיש של תוכנית רכב.

כנראה מתגלגל מצחוק ברגעים אלו. ג'רמי קלארקסון
כנראה מתגלגל מצחוק ברגעים אלו. ג’רמי קלארקסון

 

 


“לא יכול לדבר ולנהוג בו זמנית”

לפי מקורות ב-BBC לאוונס יש בעיה, הוא לא מסוגל לדבר ולנהוג בו זמנית. זו מגבלה אם יש לך סתם תוכנית רכב להגיש ואם אתה אמור להחליף את ג’רמי קלארקסון בכבודו ובעצמו הבעיה הזו בולטת שבעתיים. אותו מקור מוסיף כי “טבעי הדבר שייקח למישהו קצת זמן לעשות את זה” ומוסיף באותה נשימה “אבל איך מישהו שלא יכול לנהוג ולדבר סימולטנית יכול להגיש את טופ-גיר?”. שאלה מצוינת.

כבר לא מחייך. כריס אוונס
כבר לא מחייך. כריס אוונס

אבל כאן לא עוצרות הבעיות של מר אוונס. מסתבר שהוא נוטה לקבל בחילה בזמן נסיעה. בצילום שנערך במונטריי קליפורניה (לאייטם על ה-R8 החדשה) המכונית נעצרה לפתע ואוונס שפך את אשר בבטנו על המסלול. באותה העת נהגה במכונית, סבין שמידט, נהגת מירוץ גרמניה שהצטרפה אף היא לצוות התוכנית – כנראה שהעומסים שייצרה הגברת שמידט היו גדולים על אוונס.

טופ גיר עושים בושות
מכין את שקיות ההקאה. הסטיג

כל הסיפור הזה מביך מאוד מבחינת ה-BBC ואני משוכנע שקלארקסון יושב בביתו מדושן עונג, מחזיק את בטנו ומתגלגל בצחוק על הספה. את האמת גם אני יושב כאן עם חיוך ענק על הפנים. יש אנשים שאין להם תחליף.

העונה החדשה של טופ-גיר אמורה לעלות לשידור ב-8 למאי, אם אוונס ירגיש טוב ואם יצליחו לנקות את כתמי הקיא מהאודי.

« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד