אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
עולה כיתה: החל שיווק יונדאי טוסון ההיברידי בישראל
ראשי » חדשות » עולה כיתה: החל שיווק יונדאי טוסון ההיברידי בישראל
יונדאי טוסון

עולה כיתה: החל שיווק יונדאי טוסון ההיברידי בישראל

יונדאי מצטרפת לגל ההיברידי בשוק המקומי ומתחילה לשווק בישראל את הטוסון הייבריד שמגיע למרבה ההפתעה בתצורה הארוכה שטרם שווקה בארץ

אופיר דואק 19/05/2025 צלם: יצרן

שנת 2025 בשוק הרכב הישראלי מסתמנת לאל ספק כשנת הקאמבק של המכוניות ההיברידיות. בעוד יצרניות הרכב הסיניות מובילות את המגמה עם דגמי פלאג-אין היברידיים חדשים בתמחור תחרותי, היצרניות הקוראניות לא מתכוונות לוותר על מעמדן ומנחיתות כאן את תוצרתן ההיברידית (אך כרגע ללא היברידיות נטענות).

זמן קצר לאחר הגעתו ארצה של קיה ספורטאז’ ההיברידי, מצטרף לשוק המקומי גם יונדאי טוסון ההיברידי כחיזוק לקונה ההיברידי שהפך להיות אחד הדגמים הנמכרים ביותר של יונדאי השנה, ולטוסון המוכר בעל מנוע הבנזין אשר עבר מתיחת פנים קלה לפני שנה. כמו דגם הבנזין, גם הטוסון ההיברידי מגיע עם עיצוב החזית העדכני של הדגם ותא הנוסעים המשודרג, הכולל בין היתר שילוב של צמד מסכים רוחביים עבור לוח המחוונים ומערכת המולטימדיה, משטחי מגע עבור תפעול בקרת האקלים ובורר הילוכים מאחורי גלגל ההגה בדומה לדגמי האיוניק החשמליים.

בניגוד לטוסון המוכר, הטוסון ההיברידי מגיע ארצה בתקינה קנדית ובתצורה הארוכה שלא שאינה משווקת באירופה. המשמעות היא שמאחורי העיצוב המוכר, לטוסון ההיברידי בסיס גלגלים ארוך ב-7 ס”מ לעומת הדגם הרגיל כשהוא עומד על 275 ס”מ, כשהאורך הכללי צמח ב-13 ס”מ בסך הכל ל-464 ס”מ. זה אומר שהוא קופץ מעלה בסגמנט הגודל, ואף גדול במעט במי שאמור להיות המתחרה העיקרי שלו טויוטה ראב 4. באופן מעניין הטוסון ההיברידי במרכב הארוך גבוה יותר בס”מ בודד ומציע מרווח גחון של 21 ס”מ (4 ס”מ יותר מאשר בטוסון הרגיל) לטובת עבירות משופר שתסתייע במערכת הנעה כפולה שהיא ציוד סטנדרטי. גם תא המטען יצא נשכר מהגידול במידות ונפחו עומד על 610 ליטרים.


יחידת ההנעה ההיברידית של הטוסון מבוססת על מנוע ה-1.6 ליטר טורבו המוכר המספק 178 כ”ס בשילוב מנוע חשמלי בהספק של 64 כ”ס היוצרים יחד הספק משולב של 230 כ”ס – 20 כ”ס יותר מאשר יחידת ההנעה ההיברידית הדומה, אך לא זהה, של קיה ספורטאז’. לטוסון ההיברידי תיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית בעלת שישה יחסי העברה, והוא מסוגל להאיץ ל-100 קמ”ש ב-8.4 שניות ולהגיע למהירות מרבית של 185 קמ”ש. צריכת הדלק הממוצעת על פי נתוני היצרן עומדת על 14.9 ק”מ לליטר.

יונדאי טוסון ההיברידי ישווק בישראל בארבע רמות גימור, כאשר בכולן מערך מלא של מערכות בטיחות ועזר אקטיביות כולל שמירה אקטיבית על נתיב, מניעת מעבר לנתיב לא פנוי ובקרת שיוט אדפטיבית. מחירו ההתחלתי של יונדאי טוסון ההיברידי מתחיל ב-200 אלף שקלים עבור רמת גימור Pure ומגיע עד ל-249 אלף שקלים לרמת הגימור הבכירה.

טוסון היבריד יונדאי יונדאי טוסון יונדאי טוסון L יונדאי טוסון ארוך יונדאי טוסון היברידי
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד