אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
עולה כיתה: החל שיווק יונדאי טוסון ההיברידי בישראל
ראשי » חדשות » עולה כיתה: החל שיווק יונדאי טוסון ההיברידי בישראל
יונדאי טוסון

עולה כיתה: החל שיווק יונדאי טוסון ההיברידי בישראל

יונדאי מצטרפת לגל ההיברידי בשוק המקומי ומתחילה לשווק בישראל את הטוסון הייבריד שמגיע למרבה ההפתעה בתצורה הארוכה שטרם שווקה בארץ

אופיר דואק 19/05/2025 צלם: יצרן

שנת 2025 בשוק הרכב הישראלי מסתמנת לאל ספק כשנת הקאמבק של המכוניות ההיברידיות. בעוד יצרניות הרכב הסיניות מובילות את המגמה עם דגמי פלאג-אין היברידיים חדשים בתמחור תחרותי, היצרניות הקוראניות לא מתכוונות לוותר על מעמדן ומנחיתות כאן את תוצרתן ההיברידית (אך כרגע ללא היברידיות נטענות).

זמן קצר לאחר הגעתו ארצה של קיה ספורטאז’ ההיברידי, מצטרף לשוק המקומי גם יונדאי טוסון ההיברידי כחיזוק לקונה ההיברידי שהפך להיות אחד הדגמים הנמכרים ביותר של יונדאי השנה, ולטוסון המוכר בעל מנוע הבנזין אשר עבר מתיחת פנים קלה לפני שנה. כמו דגם הבנזין, גם הטוסון ההיברידי מגיע עם עיצוב החזית העדכני של הדגם ותא הנוסעים המשודרג, הכולל בין היתר שילוב של צמד מסכים רוחביים עבור לוח המחוונים ומערכת המולטימדיה, משטחי מגע עבור תפעול בקרת האקלים ובורר הילוכים מאחורי גלגל ההגה בדומה לדגמי האיוניק החשמליים.

בניגוד לטוסון המוכר, הטוסון ההיברידי מגיע ארצה בתקינה קנדית ובתצורה הארוכה שלא שאינה משווקת באירופה. המשמעות היא שמאחורי העיצוב המוכר, לטוסון ההיברידי בסיס גלגלים ארוך ב-7 ס”מ לעומת הדגם הרגיל כשהוא עומד על 275 ס”מ, כשהאורך הכללי צמח ב-13 ס”מ בסך הכל ל-464 ס”מ. זה אומר שהוא קופץ מעלה בסגמנט הגודל, ואף גדול במעט במי שאמור להיות המתחרה העיקרי שלו טויוטה ראב 4. באופן מעניין הטוסון ההיברידי במרכב הארוך גבוה יותר בס”מ בודד ומציע מרווח גחון של 21 ס”מ (4 ס”מ יותר מאשר בטוסון הרגיל) לטובת עבירות משופר שתסתייע במערכת הנעה כפולה שהיא ציוד סטנדרטי. גם תא המטען יצא נשכר מהגידול במידות ונפחו עומד על 610 ליטרים.


יחידת ההנעה ההיברידית של הטוסון מבוססת על מנוע ה-1.6 ליטר טורבו המוכר המספק 178 כ”ס בשילוב מנוע חשמלי בהספק של 64 כ”ס היוצרים יחד הספק משולב של 230 כ”ס – 20 כ”ס יותר מאשר יחידת ההנעה ההיברידית הדומה, אך לא זהה, של קיה ספורטאז’. לטוסון ההיברידי תיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית בעלת שישה יחסי העברה, והוא מסוגל להאיץ ל-100 קמ”ש ב-8.4 שניות ולהגיע למהירות מרבית של 185 קמ”ש. צריכת הדלק הממוצעת על פי נתוני היצרן עומדת על 14.9 ק”מ לליטר.

יונדאי טוסון ההיברידי ישווק בישראל בארבע רמות גימור, כאשר בכולן מערך מלא של מערכות בטיחות ועזר אקטיביות כולל שמירה אקטיבית על נתיב, מניעת מעבר לנתיב לא פנוי ובקרת שיוט אדפטיבית. מחירו ההתחלתי של יונדאי טוסון ההיברידי מתחיל ב-200 אלף שקלים עבור רמת גימור Pure ומגיע עד ל-249 אלף שקלים לרמת הגימור הבכירה.

טוסון היבריד יונדאי יונדאי טוסון יונדאי טוסון L יונדאי טוסון ארוך יונדאי טוסון היברידי
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד