אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
סקרמבלר בגדול: הוסקוורנה סוורטפילן 801 הסדרתי נחשף
ראשי » דו-גלגלי » סקרמבלר בגדול: הוסקוורנה סוורטפילן 801 הסדרתי נחשף
הוסקוורנה סוורטפילן 801

סקרמבלר בגדול: הוסקוורנה סוורטפילן 801 הסדרתי נחשף

הוסקוורנה חושפת רשמית את האח הגדול במשפחת הסוורטפילן שממשיך את קונספט הסקרמבלר המינימליסטי ומציע לראשונה בסדרה מנוע טווין

אופיר דואק 20/03/2024 צלם: יצרן

שבועיים בדיוק לאחר שנחשף כקונספט, תחת מעטה הסוואה ובתמונות אקשן מעוררות בבוץ ובשלג, חושפת הוסקוורנה את גרסה הסדרתית של סוורטפילן 801. מדובר באח הגדול במשפחה המתחדשת של דגמי הסקרמבלר-רטרו המעוצבת של המותג השבדי שמביא איתו בשורה, כאשר הוא הדגם הראשון בתולדות המשפחה המצליחה המצויד במנוע בעל שני צילינדרים.

המנוע בנפח 799 סמ”ק ובתצורת טווין מקבילי מוכר מסדרת דגמי ה-790 של ק.ט.מ, כשהוא מספק 105 כ”ס ו-8.9 קג”מ ומניע כלי שמשקלו העצמי עומד על 181 ק”ג קלילים יחסית. למרות שמדובר במנוע טווין, הצליחו מעצבי הוסקוורנה להסוותו היטב בתוך שלדת הצינורות וה-801 שומר על מראה צר בדומה לדגמי הסינגל של המשפחה למרות היותו של המנוע חשוף לחלוטין, למעט מגן גחון קטנטן מאלומיניום.

האלמנטים העיצוביים המוכרים של דגמי הסוורטפילן נמצאים גם ב-801 החדש, כולל פנס קדמי עגול עם טבעת LED היקפית, משקף קדמי קטן וקווי גוף נקיים ומינימליסטים. יחידת הזנב הקצרצרה מסיימת ממש בקו מרכז הגלגל האחורי, כאשר מושב המורכב מוטמע ומוסווה בה. מפלט צידי גבוה וקצוץ משתלב בזווית יחידת הזנב ומשלים את המראה הרזה של ה-801, כשעל הצד המגניב בעיצוב אחראים כיסוי מצמד במראה מגנזיום זהוב.


בניגוד לדגם הקונספט שהציג מראה קרבי וקיצוני, הוסקוורנה סוורטפילן 801 הסדרתי מאמץ גישה מתונה יותר, מה שבא לידי ביטוי בוויתור על חישוקי השפיצים וצמיגי השטח הקרביים לטובת סידור קונבנציונלי של חישוקים יצוקים בקוטר 17 אינץ’ מלפנים ומאחור, עם צמיגי פירלי MT60 RS בעלי פרופיל קוביות עדין. עם זאת, לא מן הנמנע שהוסקוורנה תציג גרסה קרבית יותר בעתיד שתחזק את הקשר למורשת השטח המפוארת שלה. המתלים המתכווננים מסדרת APEX של WP הם בעלי מהלך נדיב ביחס לאופנוע כביש עם 140 מ”מ מלפנים ו-150 מ”מ מאחור. מערכת הבלימה של J.Juan עם צמד דיסקים קדמיים משולבת עם מערכת ABS מתוצרת בוש הפועלת גם תחת פניה, ומציעה מצב “סופרמוטו” בעל רמת התערבות נמוכה.

הוסקוורנה סוורטפילן 801 מגיע כסטנדרט עם מצמד מחליק וקוויקשיפטר דו-כיווני אליהם מצטרפים שלושה מצבי רכיבה קבועים, בקרת משיכה הפועלת גם תחת הטיה ומסך 5 אינץ’ צבעוני עם קישורית מלאה לטלפון הסלולרי. כמו בדגמי ק.ט.מ, גם סוורטפילן 801 מציע חבילת אלקטרוניקה מורחבת בתוספת תשלום הכוללת מצב רכיבה נוסף, מערכת בקרת ווילי עם חמישה מצבי פעולה, עשרה מצבי פעולה לבקרת המשיכה ובקרת שיוט.
המכירה של סוורטפילן 801 החדש תחל באירופה כבר בחודש אפריל כשהוא צפי להגיע גם לישראל, אך כרגע לא ידוע האם זה יקרה עוד השנה.

 

הוסקוורנה סוורטפילן 801

הוסקוורנה הוסקוורנה סוורטפילן הוסקוורנה סוורטפילן 801 סוורטפילן 801 סקרמבלר
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

פורשה 904 חוזרת לחיים

פורשה 904 חוזרת לחיים

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד