אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
סיבולת משופרת: פרארי משדרגת את ה-296 GT3
ראשי » חדשות » סיבולת משופרת: פרארי משדרגת את ה-296 GT3
פרארי 296

סיבולת משופרת: פרארי משדרגת את ה-296 GT3

לקראת עונת 2026 פרארי מציגה את גרסת ה-GT3 המשופרת של ה-296 עבור מרוצי ה-GT והסיבולת, ותציע גם קיט שדרוג לבעלי הגרסה הקיימת

אופיר דואק 28/06/2025 צלם: יצרן

בסוף השבוע האחרון הגיעה אליפות העולם למרוצי סיבולת למרוץ 24 השעות במסלול SPA, וזו הייתה הזדמנות עבור פרארי לחשוף את גרסת ה-GT3 החדשה של ה-296 שהיא הנציגה של פרארי בקטגוריית ה-GT באליפות, כמו גם בסדרות GT עולמיות ויבשתיות נוספות. אגב, החשיפה הראשונה של פרארי 296 GT3 הייתה בדיוק לפני 3 שנים באותו מרוץ סיבולת ב-SPA.

מאז שהוצגה לפני 3 שנים זכתה פרארי 296 GT3 וגרסת מרוצי הסיבולת שלה LMGT3 רשמה הישגים מרשימים, עם 140 ניצחונות -405 פודיומים ב-343 מרוצים בהם השתתפה המכונית ברחבי העולם. המהדורה החדשה שמיועדת לקחת חלק בעונת המרוצים של 2026 תנסה לשחזר לפחות חלק מההישגים הללו מול המתחרות העיקשות מבית פורשה, אסטון מרטין ואפילו פורד.

חיצונית קיבלה מהדורת 2026 נראית דומה לדור היוצא, אבל כמעט כל חלקי הגוף הוחלפו ושופרו מבחינה אווירודינמית. בין השינויים הבולטים ניתן למנות משטחי צד חדשים בעלי אפשרות כיוונון קלה יותר ושני כונסי אוויר חדשים ומשופרים בחזית המכונית כדי לאפשר זרימת אוויר משופרת למערכת הקירור, לבלמים ולתא הנוסעים. בפרארי מתגאים בזרימת אוויר גבוהה ב-20% לבלמים. כל החלק האחורי של המכונית, לרבות הדיפיוזר הגדול יותר והכף האחורית החדשה מבוססים על אלו שבגרסת ה-LMGT3 המותאמת למרוצי הסיבולת.


יחידת ההנעה המבוססת על מנוע V6 כפול מגדשים נותרה ללא שינוי ומספקת 600 כ”ס ב-7,250 סל”ד המועברים לגלגלים האחוריים דרך תיבת הילוכים סינקוונסיאלית בעלת שישה יחסי העברה. עם זאת מיקום המנוע הוזז בשתי מעלות כדי לפנות מקום לדיפיוזר האחורי הגדול יותר, כאשר נעשה גם שינוי ביחסי ההעברה בתיבת ההילוכים שקיבל גם קירור משופר. רכיבי המתלים קיבלו שינויים לטובת הפחתת העומסים ושיפור העמידות, כשבפרארי טוענים גם לכיול משופר לאיזון טוב יותר בין פעולת המתלים הקדמיים והאחוריים. גם הקוקפיט עבר מספר שינויים קלים, כשהחשוב ביותר בהם הן מאוורר משופר למערכת המיזוג. פרט קטן שיכול להשפיע רבות על הסיבולת של הנהג בתנאי מרוץ.

מהדורת 2026 של פרארי 296 GT3 תשמש את קבוצות המפעל של פרארי ותימכר לקבוצות מרוצים ונהגים פרטיים שיחפצו בה, אבל גם מי שיש לו כיום 296 GT3 לא יהיה חייב לרוץ ולהזמין מכונית חדשה כדי להישאר מעודכן. פרארי תציע את קיט מלא עם השיפורים האווירודינמיים והמכלולים המשודרגים שיהיה ניתן לרכישה על ידי קבוצות מרוצים קיימות שכבר מתחרות שיש בבעלותן 296 GT3.

מרוצי סיבולת פרארי פרארי 296 GT3 פרארי 296 GTB
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד