אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
סיבולת משופרת: פרארי משדרגת את ה-296 GT3
ראשי » חדשות » סיבולת משופרת: פרארי משדרגת את ה-296 GT3
פרארי 296

סיבולת משופרת: פרארי משדרגת את ה-296 GT3

לקראת עונת 2026 פרארי מציגה את גרסת ה-GT3 המשופרת של ה-296 עבור מרוצי ה-GT והסיבולת, ותציע גם קיט שדרוג לבעלי הגרסה הקיימת

אופיר דואק 28/06/2025 צלם: יצרן

בסוף השבוע האחרון הגיעה אליפות העולם למרוצי סיבולת למרוץ 24 השעות במסלול SPA, וזו הייתה הזדמנות עבור פרארי לחשוף את גרסת ה-GT3 החדשה של ה-296 שהיא הנציגה של פרארי בקטגוריית ה-GT באליפות, כמו גם בסדרות GT עולמיות ויבשתיות נוספות. אגב, החשיפה הראשונה של פרארי 296 GT3 הייתה בדיוק לפני 3 שנים באותו מרוץ סיבולת ב-SPA.

מאז שהוצגה לפני 3 שנים זכתה פרארי 296 GT3 וגרסת מרוצי הסיבולת שלה LMGT3 רשמה הישגים מרשימים, עם 140 ניצחונות -405 פודיומים ב-343 מרוצים בהם השתתפה המכונית ברחבי העולם. המהדורה החדשה שמיועדת לקחת חלק בעונת המרוצים של 2026 תנסה לשחזר לפחות חלק מההישגים הללו מול המתחרות העיקשות מבית פורשה, אסטון מרטין ואפילו פורד.

חיצונית קיבלה מהדורת 2026 נראית דומה לדור היוצא, אבל כמעט כל חלקי הגוף הוחלפו ושופרו מבחינה אווירודינמית. בין השינויים הבולטים ניתן למנות משטחי צד חדשים בעלי אפשרות כיוונון קלה יותר ושני כונסי אוויר חדשים ומשופרים בחזית המכונית כדי לאפשר זרימת אוויר משופרת למערכת הקירור, לבלמים ולתא הנוסעים. בפרארי מתגאים בזרימת אוויר גבוהה ב-20% לבלמים. כל החלק האחורי של המכונית, לרבות הדיפיוזר הגדול יותר והכף האחורית החדשה מבוססים על אלו שבגרסת ה-LMGT3 המותאמת למרוצי הסיבולת.


יחידת ההנעה המבוססת על מנוע V6 כפול מגדשים נותרה ללא שינוי ומספקת 600 כ”ס ב-7,250 סל”ד המועברים לגלגלים האחוריים דרך תיבת הילוכים סינקוונסיאלית בעלת שישה יחסי העברה. עם זאת מיקום המנוע הוזז בשתי מעלות כדי לפנות מקום לדיפיוזר האחורי הגדול יותר, כאשר נעשה גם שינוי ביחסי ההעברה בתיבת ההילוכים שקיבל גם קירור משופר. רכיבי המתלים קיבלו שינויים לטובת הפחתת העומסים ושיפור העמידות, כשבפרארי טוענים גם לכיול משופר לאיזון טוב יותר בין פעולת המתלים הקדמיים והאחוריים. גם הקוקפיט עבר מספר שינויים קלים, כשהחשוב ביותר בהם הן מאוורר משופר למערכת המיזוג. פרט קטן שיכול להשפיע רבות על הסיבולת של הנהג בתנאי מרוץ.

מהדורת 2026 של פרארי 296 GT3 תשמש את קבוצות המפעל של פרארי ותימכר לקבוצות מרוצים ונהגים פרטיים שיחפצו בה, אבל גם מי שיש לו כיום 296 GT3 לא יהיה חייב לרוץ ולהזמין מכונית חדשה כדי להישאר מעודכן. פרארי תציע את קיט מלא עם השיפורים האווירודינמיים והמכלולים המשודרגים שיהיה ניתן לרכישה על ידי קבוצות מרוצים קיימות שכבר מתחרות שיש בבעלותן 296 GT3.

מרוצי סיבולת פרארי פרארי 296 GT3 פרארי 296 GTB
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד