אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
סיאט איביזה החדשה בישראל
ראשי » חדשות » סיאט איביזה החדשה בישראל

סיאט איביזה החדשה בישראל

סיאט השיקה את הדור החדש של איביזה בישראל ומעלה את רף הבטיחות. הגרסאות האוטומטיות יגיעו בחודש אוקטובר

בן חסון 03/09/2017

צ’מפיון מוטורס, יבואנית סיאט, השיקה היום את סיאט איביזה החדשה בישראל. זהו הדור החמישי לדגם שהתחיל את חייו בשנת 1984. בניגוד לדגם הקודם, האיביזה החדשה מגיעה אלינו במרכב 5 דלתות בלבד (טרם הוצגה בגרסת 3 דלתות, ולא בטוח שבכלל תוצג).

ממדים. סיאט איביזה החדשה גדולה יותר מהדור היוצא באופן ניכר – אל תוספת צנועה לאורך ולגובה (כשני ס”מ בשני המקרים) מצטרף בסיס גלגלים שגדל ב-9.5 ס”מ משמעותיים (256.4 ס”מ סה”כ) ונתון רוחב העומד על 178 ס”מ (תוספת של 8.7 ס”מ). גם תא המטען צמח ומציע נפח של 355 ל’ (63 ל’ יותר מבעבר).

 


מנועים. לגרסת הבסיס הידנית (5 היל’) מנוע משולש ציל’ מוגדש בנפח 1.0 ל’ (95 כ”ס, 17.8 קג”מ, 10.9 ש’, 182 קמ”ש). הגרסה האוטומטית (רובוטית כפולת מצמד, 7 היל’) תעשה שימוש במהדורה חזקה יותר של אותו מנוע (115 כ”ס, 20.3 קג”מ, 9.5 ש’, 193 קמ”ש).

בראש ההיצע תעמוד גרסת ה-‘EVO’ שתאכלס בחזית את מנוע ה-1.5 ל’ (מוגדש טורבו, כמובן) החדש של הקונצרן שהוצג בשנת 2016. למנוע זה הספק של 150 כ”ס ומומנט מרבי של 25.4 קג”מ והוא משודך לתיבה ידנית בלבד (6 היל’). הביצועים נאים עם 7.9 שניות ל-100 קמ”ש ו-215 קמ”ש מרביים.

סיאט איביזה
מגיעה אלינו עם שלושה מנועים

 

אבזור ומחירים. רמת הגימור הבסיסית (‘רפרנס’) תוצע עם תיבה ידנית או אוטומטית (78,900 או 89,900 שקלים בהתאמה) וכוללת מערכת מולטימדיה עם מסך מגע (5 אינץ’), מחשב דרך ובקרת שיוט. בצד הבטיחותי מגיעה עם 6 כריות אוויר, מערכת בלימה אוטונומית והתראה על שמירת מרחק.

גרסת ה’סטייל’ מוסיפה מסך גדול יותר למערכת המולטימדיה (8 אינץ’), חישוקים קלים (15 אינץ’), חיישני גשם ואורות, קיפול חשמלי למראות, ציפוי עור לגלגל ההגה וידית ההילוכים ולראשונה בסגמנט מערכת בקרת שיוט אדפטיבית השומרת מרחק ומסוגלת לבלום בעת הצורך. מחירה נקבע על 96,900 שקלים.

סיאט איביזה
מאובזרת היטב, אבל חשוב יותר – מגדילה את מעטפת הבטיחות האקטיבית בקטגוריה

 

רמת גימור ‘FR’ כוללת שינויים לפגוש מלפנים ומאחור, חישוקי 17 אינץ’ (על צמיגים במידה רחבה יותר – 215/45 במקום 185/65 ברמות הגימור הקודמות), תאורת יום-לד, בקרת אקלים מפוצלת, חלון שמש בגג ועוד. מעליה נמצאת ה-‘FR PRO’ שמוסיפה תאורת לד מלאה מלפנים ומאחור, ריפוד עור אלקנטרה למושבים ומערכת שמע עם רמקולים של דר’ דרה. מחירן עומד על 106,900 או 119,900 שקלים בהתאמה.

סיאט איביזה
לגרסת ה-FR פגושים שונים, חישוקי 17 אינץ’ ותאורת לד

 

המנוע הבכיר יוצע ברמת גימור EVO המוסיפה חיישני חנייה קדמיים ואחוריים ומצלמת חניה מקוריים וחישוקי 18 אינץ’. המחיר נקבע על 132,900 שקלים.

במסגרת ימי המכירות של צ’מפיון מוטורס (בתאריכים 6-8 לספטמבר) סיאט איביזה תוצע בהנחה שנעה בין 5,000 ל-7,000 שקלים בהתאם לדגם.

סיאט סיאט איביזה
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד