סוזוקי מתחילה לשווק בישראל את סוזוקי SV650 כשעיקר הבשורה מתרכז במחיר – 49,950 שקלים – שמהווה בהחלט רף נמוך וחדש בין כל הנייקדים הבינוניים שנמכרים בישראל.
השם בוודאי נשמע לכם מוכר, סוזוקי SV650 חוזר לאחר שהפך ב-2012 לגלדיוס. לדעתנו סוזוקי עושים בשכל כשהם נוטשים את השם הזה (והקו העיצובי של הגלדיוס) וחוזרים למקורות. ה-SV נראה פנים אל פנים באמת שמישהו שממשיך את דרכו של ה-SV המקורי.
המנוע מבוסס על הוי-טווין המוכר מה-SV ומה-DL אבל סוזוקי מונים למעלה מ-60 רכיבים חדשים בתוכו, כאלו שהופכים אותו לחזק יותר (75 כ”ס), לחסכוני יותר (26 ק”מ/ל’) ועוזרים לו לעמוד בתקן יורו 4. הם גם מציינים שיותר מ-410,000 מנועים כאלו מסתובבים בעולם מה שהופך את המנוע הזה למוכר, אמין וחסין בפני מחלות ילדות.
עוד מספרים סוזוקי על מבנה חדש לחלוטין שנבחר לאחר סקרים ושימוש בקבוצות מיקוד. אלו הראו שהקהל דורש אופנוע צר יותר ומאיים פחות וה-SV מציג מושב נמוך ומבנה צר וקל לחביקה ולשליחת רגליים לקרקע. סוזוקי מספרים גם על הפחתה של 8 ק”ג לעומת הדגם הקודם (197 ק”ג) ועל מערכת ABS של ניסין שמגיע כסטנדרט.