אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
סוזוקי סוויפט ספורט נחשפה – ספורט להמונים
ראשי » חדשות » סוזוקי סוויפט ספורט נחשפה – ספורט להמונים

סוזוקי סוויפט ספורט נחשפה – ספורט להמונים

סוזוקי חשפה את הקטנה החמה שלה בתערוכת פרנקפורט. אולי הפעם היא תגיע אלינו

בן חסון 13/09/2017

אחרי שסיפרנו לכם בפעם הקודמת על ההדלפות, הגיע הזמן של סוזוקי לחשוף בפרנקפורט את הגרסה החמה לדור החדש של הסוויפט. נעצור כאן ונגיד את זה כבר עכשיו כדי להרגיע אותך – סוזוקי סוויפט ספורט החדשה מגיעה גם בצבעים אחרים מלבד צהוב. עכשיו נמשיך לעניינים חשובים יותר.

כפי שדיווחנו בחזית שוכן מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.4 ל’ שמחליף את ה-1.6 ל’ האטמוספרי של הדגם היוצא. ההספק טיפס קלות ל-140 כ”ס ב-5,500 סל”ד (136 כ”ס בעבר), אבל המומנט מציג קפיצה מרשימה ל-23.4 קג”מ (16.3 קג”מ ביוצא) הזמינים בטווח שבין 2,500 ל-3,500 סל”ד. כבעבר הכוח עובר לגלגלים הקדמיים דרך תיבה ידנית עם שישה יחסי העברה.

 


שלדת הסוויפט חדשה לחלוטין, ובזכותה סוזוקי טוענת להפחתת משקל רצינית של לא פחות מ-80 ק”ג. זה אומר שהיא עוצרת את מחט המשקל על 970 ק”ג צנומים. מעבר לכך בסוזוקי מספרים כי היא קשיחה יותר ובעלת עמידות טובה יותר לפיתול.

סידור המתלים ממשיך להיות דומה לשל הדגם היוצא – מקפרסון מלפנים וקורת מתח מאחור, כאשר בשני הקצוות ישנם בולמים מבית מונרו. הצמיגים גם הם במידות צנועות – 195/45R17.

סוזוקי סוויפט ספורט
תא הנוסעים מלא סימנים שאומרים – זו לא סוויפט רגילה

 

סוזוקי לא מספקים נתוני ביצועים, אבל עם 144 כ”ס לטון כנראה שמדובר במכונית זריזה למדי. אם להיות כנים לרגע, במכוניות שכאלה זה פחות משנה – מה שמעניין אותנו זה איך זה מרגיש לנהוג אותה. נראה שגם בסוזוקי מבינים את העניין ומבטיחים חיבור טוב של אדם למכונה, ואם לשפוט לפי הביקורות האוהדות בחו”ל לדורות הקודמים – הציפיות שלנו בהחלט גבוהות.

האם היא תגיע אלינו? עוד מוקדם לדעת, אבל היבואנית שוקלת את העניין כאשר נדמה כי יש סיכוי אמיתי שתגיע. ובהתחשב בכך שמחירה אמור להיות אטרקטיבי ביחס לחמות שנמכרות היום, זה נשמע לנו כמו משהו שנשמח לאחל לכל אחד לקראת השנה החדשה.

סוזוקי סוויפט ספורט

סוזוקי סוזוקי סוויפט ספורט
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד