אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
סוזוקי ג’ימני החדש: עדיין קטן, עדיין קשוח
ראשי » חדשות » סוזוקי ג’ימני החדש: עדיין קטן, עדיין קשוח
סוזוקי ג'ימני החדש

סוזוקי ג’ימני החדש: עדיין קטן, עדיין קשוח

סוזוקי משיקה ביפן את הגימיני החדש עם מראה מושך ויכולת שטח משופרת, אצלנו בסוף השנה

ניר מירון 16/07/2018

החברה מסוזוקי סוף כל סוף הואילו להתעורר ולהציג סוזוקי ג’ימני חדש, דור 4. כבר חלפו להם שני עשורים מאז הדור הקודם ובצירוף מקרים מפתיע (במרכאות כן?) גם חוגג חמישים, אז הרווחנו דגם חדש עם נגיעות עיצוביות שהן הומאז’ לדורות עברו.

זה מתחיל מהפנסים העגולים בגריל הקדמי המזכירים את הדור הראשון.  ממשיך עם מכסה המנוע והפגוש האחורי עם הפנסים שקועים – הומאז’ לדור השני. זה לא נגמר וגם הדור השלישי קיבל את הכבוד המגיע לו, עם גריל בעל חמשת הפתחים האנכיים. סוזוקי ג’ימיני החדש מיוצר אך ורק בתצורה אחת של 3 דלתות ו-4 מושבים, בניגוד למבחר שהציעו חלק מהדורות הקודמים.

העיצוב הקופסתי זוכה לפגושים, כנפונים ומדרכים בעלי עיצוב מנופח ומסיבי מחומר פלסטי קשיח, להגנה על גוף הג׳ימיני מפני פגעי הטבע. סוזוקי רקחה גם שני צבעים חדשים שפותחו באופן בלעדי עבור הג’ימני החדש: “צהוב קינטי” שנועדה להתבלט במזג-אוויר גרוע, יש גם ירוק ג’ונגל אשר משתלב עם צבעי הטבע והנוף.

סוזוקי ג'ימני החדש


 

מבחינת הממדים נשאר הג’ימני קטן אבל יש שינויים בכל זאת. הדור הרביעי רחב יותר מקודמו ב 4.5 ס״מ וקצר יותר ב-5 ס״מ. בסיס הגלגלים, נשאר זהה.

הצבע השולט בפנים הוא שחור והוא נמצא בכל מקום ולא, אין אופציה לצבע אחר . הדגש הוא פה על פונקציונליות נטולת הסחות דעת. כמו כן, פורסם כי הושקעה מחשבה בעיצוב הפנים וכעת ניתן להפעיל את כל הפונקציות וללחוץ על כל הכפתורים עם כפפות עבודה. למען הקשיחות, הקונסולה המרכזית מצופה בחומר נגד שריטות, שחור כמובן. תא המטען הצטמצם משמעותית מקודמו ל-85 ליטר, מי שצריך יותר יתנחם בכך שהכיסאות האחוריים מתקפלים לתוך הרצפה ומגדילים את הקיבולת ל-377 ליטר.

סוזוקי ג'ימני החדש

 

מנוע 1.3 ליטר הוחלף במנוע 1.5 ליטר אשר קל מקודמו ב15% ומספק יותר מומנט בכל סל״ד. מניין כוחות-הסוס עלה מ-82 ל-102 והמנוע החדש מפיק13.2 קג״מ. זהו שיפור משמעותי, כזה שאומר לג’ימני החדש יהיה הרבה יותר כוח גם אם המהירות המרבית נותרה על 140 קמ”ש.

המנוע החדש ישודך לשתי תיבות אופציונאליות, ידנית עם 5 הילוכים או אוטומטית עם ארבעה יחסי ההעברה. אלו תיבות ותיקות ומוכרות אצל סוזוקי שעברו שינויים והתאמות. הכוח עובר אל תיבת העברה עם האופציונות המוכרות (2H-4H-4L) ויש בשורה נוספת גם כאן עם הפעלה שחזרה לידית מכאנית ולא כפתור מצבים אלקטרוני.

סוזוקי ג'ימני החדש

בסוזוקי מספרים גם על שינויים ושיפורים לשלדת הסולם והסרנים. בכל הקשור לזוויות המרכב הג’ימני החדש מייצר זווית גישה של 37 מעלות (זהה לדור הקודם) ואילו זווית הנטישה שופרה (49 מעלות). מרווח הגחון צמח בשני ס”מ ל-21 ס”מ. גם מידות הגלגלים צמחו מ-16 ל-17 אינץ’. הג’ימני החדש בהחלט מקבל מאיתנו אגודל מורם ואנחנו מצפים בכיליון עיניים להגעתו לישראל לקראת סוף השנה הנוכחית.

 

 

 

ג'ימני סוזוקי
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (דיווח ראשון): קביעת רף

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (דיווח ראשון): קביעת רף

סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד