אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
סוזוקי ג’ימני החדש: עדיין קטן, עדיין קשוח
ראשי » חדשות » סוזוקי ג’ימני החדש: עדיין קטן, עדיין קשוח
סוזוקי ג'ימני החדש

סוזוקי ג’ימני החדש: עדיין קטן, עדיין קשוח

סוזוקי משיקה ביפן את הגימיני החדש עם מראה מושך ויכולת שטח משופרת, אצלנו בסוף השנה

ניר מירון 16/07/2018

החברה מסוזוקי סוף כל סוף הואילו להתעורר ולהציג סוזוקי ג’ימני חדש, דור 4. כבר חלפו להם שני עשורים מאז הדור הקודם ובצירוף מקרים מפתיע (במרכאות כן?) גם חוגג חמישים, אז הרווחנו דגם חדש עם נגיעות עיצוביות שהן הומאז’ לדורות עברו.

זה מתחיל מהפנסים העגולים בגריל הקדמי המזכירים את הדור הראשון.  ממשיך עם מכסה המנוע והפגוש האחורי עם הפנסים שקועים – הומאז’ לדור השני. זה לא נגמר וגם הדור השלישי קיבל את הכבוד המגיע לו, עם גריל בעל חמשת הפתחים האנכיים. סוזוקי ג’ימיני החדש מיוצר אך ורק בתצורה אחת של 3 דלתות ו-4 מושבים, בניגוד למבחר שהציעו חלק מהדורות הקודמים.

העיצוב הקופסתי זוכה לפגושים, כנפונים ומדרכים בעלי עיצוב מנופח ומסיבי מחומר פלסטי קשיח, להגנה על גוף הג׳ימיני מפני פגעי הטבע. סוזוקי רקחה גם שני צבעים חדשים שפותחו באופן בלעדי עבור הג’ימני החדש: “צהוב קינטי” שנועדה להתבלט במזג-אוויר גרוע, יש גם ירוק ג’ונגל אשר משתלב עם צבעי הטבע והנוף.

סוזוקי ג'ימני החדש


 

מבחינת הממדים נשאר הג’ימני קטן אבל יש שינויים בכל זאת. הדור הרביעי רחב יותר מקודמו ב 4.5 ס״מ וקצר יותר ב-5 ס״מ. בסיס הגלגלים, נשאר זהה.

הצבע השולט בפנים הוא שחור והוא נמצא בכל מקום ולא, אין אופציה לצבע אחר . הדגש הוא פה על פונקציונליות נטולת הסחות דעת. כמו כן, פורסם כי הושקעה מחשבה בעיצוב הפנים וכעת ניתן להפעיל את כל הפונקציות וללחוץ על כל הכפתורים עם כפפות עבודה. למען הקשיחות, הקונסולה המרכזית מצופה בחומר נגד שריטות, שחור כמובן. תא המטען הצטמצם משמעותית מקודמו ל-85 ליטר, מי שצריך יותר יתנחם בכך שהכיסאות האחוריים מתקפלים לתוך הרצפה ומגדילים את הקיבולת ל-377 ליטר.

סוזוקי ג'ימני החדש

 

מנוע 1.3 ליטר הוחלף במנוע 1.5 ליטר אשר קל מקודמו ב15% ומספק יותר מומנט בכל סל״ד. מניין כוחות-הסוס עלה מ-82 ל-102 והמנוע החדש מפיק13.2 קג״מ. זהו שיפור משמעותי, כזה שאומר לג’ימני החדש יהיה הרבה יותר כוח גם אם המהירות המרבית נותרה על 140 קמ”ש.

המנוע החדש ישודך לשתי תיבות אופציונאליות, ידנית עם 5 הילוכים או אוטומטית עם ארבעה יחסי ההעברה. אלו תיבות ותיקות ומוכרות אצל סוזוקי שעברו שינויים והתאמות. הכוח עובר אל תיבת העברה עם האופציונות המוכרות (2H-4H-4L) ויש בשורה נוספת גם כאן עם הפעלה שחזרה לידית מכאנית ולא כפתור מצבים אלקטרוני.

סוזוקי ג'ימני החדש

בסוזוקי מספרים גם על שינויים ושיפורים לשלדת הסולם והסרנים. בכל הקשור לזוויות המרכב הג’ימני החדש מייצר זווית גישה של 37 מעלות (זהה לדור הקודם) ואילו זווית הנטישה שופרה (49 מעלות). מרווח הגחון צמח בשני ס”מ ל-21 ס”מ. גם מידות הגלגלים צמחו מ-16 ל-17 אינץ’. הג’ימני החדש בהחלט מקבל מאיתנו אגודל מורם ואנחנו מצפים בכיליון עיניים להגעתו לישראל לקראת סוף השנה הנוכחית.

 

 

 

ג'ימני סוזוקי
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד