אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
סוזוקי ג’ימני החדש: עדיין קטן, עדיין קשוח
ראשי » חדשות » סוזוקי ג’ימני החדש: עדיין קטן, עדיין קשוח
סוזוקי ג'ימני החדש

סוזוקי ג’ימני החדש: עדיין קטן, עדיין קשוח

סוזוקי משיקה ביפן את הגימיני החדש עם מראה מושך ויכולת שטח משופרת, אצלנו בסוף השנה

ניר מירון 16/07/2018

החברה מסוזוקי סוף כל סוף הואילו להתעורר ולהציג סוזוקי ג’ימני חדש, דור 4. כבר חלפו להם שני עשורים מאז הדור הקודם ובצירוף מקרים מפתיע (במרכאות כן?) גם חוגג חמישים, אז הרווחנו דגם חדש עם נגיעות עיצוביות שהן הומאז’ לדורות עברו.

זה מתחיל מהפנסים העגולים בגריל הקדמי המזכירים את הדור הראשון.  ממשיך עם מכסה המנוע והפגוש האחורי עם הפנסים שקועים – הומאז’ לדור השני. זה לא נגמר וגם הדור השלישי קיבל את הכבוד המגיע לו, עם גריל בעל חמשת הפתחים האנכיים. סוזוקי ג’ימיני החדש מיוצר אך ורק בתצורה אחת של 3 דלתות ו-4 מושבים, בניגוד למבחר שהציעו חלק מהדורות הקודמים.

העיצוב הקופסתי זוכה לפגושים, כנפונים ומדרכים בעלי עיצוב מנופח ומסיבי מחומר פלסטי קשיח, להגנה על גוף הג׳ימיני מפני פגעי הטבע. סוזוקי רקחה גם שני צבעים חדשים שפותחו באופן בלעדי עבור הג’ימני החדש: “צהוב קינטי” שנועדה להתבלט במזג-אוויר גרוע, יש גם ירוק ג’ונגל אשר משתלב עם צבעי הטבע והנוף.

סוזוקי ג'ימני החדש


 

מבחינת הממדים נשאר הג’ימני קטן אבל יש שינויים בכל זאת. הדור הרביעי רחב יותר מקודמו ב 4.5 ס״מ וקצר יותר ב-5 ס״מ. בסיס הגלגלים, נשאר זהה.

הצבע השולט בפנים הוא שחור והוא נמצא בכל מקום ולא, אין אופציה לצבע אחר . הדגש הוא פה על פונקציונליות נטולת הסחות דעת. כמו כן, פורסם כי הושקעה מחשבה בעיצוב הפנים וכעת ניתן להפעיל את כל הפונקציות וללחוץ על כל הכפתורים עם כפפות עבודה. למען הקשיחות, הקונסולה המרכזית מצופה בחומר נגד שריטות, שחור כמובן. תא המטען הצטמצם משמעותית מקודמו ל-85 ליטר, מי שצריך יותר יתנחם בכך שהכיסאות האחוריים מתקפלים לתוך הרצפה ומגדילים את הקיבולת ל-377 ליטר.

סוזוקי ג'ימני החדש

 

מנוע 1.3 ליטר הוחלף במנוע 1.5 ליטר אשר קל מקודמו ב15% ומספק יותר מומנט בכל סל״ד. מניין כוחות-הסוס עלה מ-82 ל-102 והמנוע החדש מפיק13.2 קג״מ. זהו שיפור משמעותי, כזה שאומר לג’ימני החדש יהיה הרבה יותר כוח גם אם המהירות המרבית נותרה על 140 קמ”ש.

המנוע החדש ישודך לשתי תיבות אופציונאליות, ידנית עם 5 הילוכים או אוטומטית עם ארבעה יחסי ההעברה. אלו תיבות ותיקות ומוכרות אצל סוזוקי שעברו שינויים והתאמות. הכוח עובר אל תיבת העברה עם האופציונות המוכרות (2H-4H-4L) ויש בשורה נוספת גם כאן עם הפעלה שחזרה לידית מכאנית ולא כפתור מצבים אלקטרוני.

סוזוקי ג'ימני החדש

בסוזוקי מספרים גם על שינויים ושיפורים לשלדת הסולם והסרנים. בכל הקשור לזוויות המרכב הג’ימני החדש מייצר זווית גישה של 37 מעלות (זהה לדור הקודם) ואילו זווית הנטישה שופרה (49 מעלות). מרווח הגחון צמח בשני ס”מ ל-21 ס”מ. גם מידות הגלגלים צמחו מ-16 ל-17 אינץ’. הג’ימני החדש בהחלט מקבל מאיתנו אגודל מורם ואנחנו מצפים בכיליון עיניים להגעתו לישראל לקראת סוף השנה הנוכחית.

 

 

 

ג'ימני סוזוקי
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד