אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
סבסטיאן לואב חוזר להתחרות בראלי… עם לנצ’יה דלתא אינטגרלה
ראשי » חדשות » סבסטיאן לואב חוזר להתחרות בראלי… עם לנצ’יה דלתא אינטגרלה
ראליקרוס

סבסטיאן לואב חוזר להתחרות בראלי… עם לנצ’יה דלתא אינטגרלה

עונת הראליקרוס הקרובה של ה-FIA תפגיש בין שתי אגדות: אלוף העולם לשעבר סבסטיאן לואב ואחת המכוניות המצליחות ביותר בראלי בכל הזמנים

יובל לוי 07/06/2023 צלם: GCK

אליפות העולם בראליקרוס לשנת 2023 תהיה השנה קצת יוצאת דופן בזכות מפגש נדיר בין שתי אגדות ראלי. אלוף העולם האגדי המעוטר סבסטיאן לואב חוזר השנה להתחרות אחרי ארבע שנות הפסקה והוא עושה זאת עם לנצ’יה דלתא אינטגרלה, אחת ממכוניות הראלי המצליחות ביותר אי פעם שהעניקה ללנצ’יה 6 אליפויות ברציפות.

האינטגרלה סיימה את דרכה בראשית שנות 90, כך שהיא לא ממש יכולה לעמוד מול מכוניות ראלי מודרניות. אבל לא מדובר בעוד אינטגרלה. זוהי לנצ’יה דלתא איבו RX E, שזכתה לעיטוף ‘מרטיני’ לכבוד עונת 2023 של הראליקרוס, ומונעת על ידי זוג מנועים חשמליים המספקים יחד 662 כוחות סוס. בזוג המכוניות שישתתפו בראלי-קרוס ינהגו כאמור אלוף הראלי האגדי סבסטיאן לואב ונהג הראלי-קרוס הצרפתי גרלן צ’יצ’ריט.

GCK מוטורספורט, החברה שבבעלות גרלן, היא זו שהביאה לעולם את הדלתא החשמלית שלה זוג מנועים חשמליים המספקים 331 כ”ס כל אחד, ו-662 כ”ס יחד. הכח מגיע כמובן לכל ארבעת הגלגלים והביצועים, כצפוי, מסמרי שיער: 1.8 שניות בלבד מ-0 ל-100 קמ”ש. מידות הדלתא החשמלית דומות לזו המקורית ועיקר ההבדלים מתרכזים ברוחב המכונית (החשמלית רחבה יותר) ובפגוש הקדמי האגרסיבי יותר. צבעי המרטיני הנוסטלגיים משתלבים בהרמוניה עם פנסי הלד המודרניים שבחזית.


 

“אני מדור שגדל על ניצחונות של לנצ’יה דלתא בראלי, אז באופן טבעי יש לי חולשה למכונית הזו”, אמר לואב. “כשגרלן הציע לי להתחרות עם הדלתא איבו RX E חשבתי שהוא משוגע. אחרי שנהגתי על המכונית בחודש דצמבר האחרון, יש לי אמונה גדולה בפרויקט הזה, ואני לא יכול לחכות לנצח איתה על המסלולים ברחבי העולם”.

אליפות העולם בראלי-קרוס של ה-FIA החלה את דרכה בשנת 2014 והחל משנת 2022 מתחרות בה מכוניות חשמליות המצוידות במנועים זהים. אתם מוזמנים לצפות בסרטון מה מסוגלת הדלתא החשמלית הזאת לעשות עם לואב מאחורי ההגה.

 

לנצ'יה דלתא אינטגרלה סבסטיאן לואב ראלי ראלי קרוס
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד