אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
סאן יאנג סופר דיוק 125 חוזר בדור חדש
ראשי » דו-גלגלי » סאן יאנג סופר דיוק 125 חוזר בדור חדש
סופר דיוק

סאן יאנג סופר דיוק 125 חוזר בדור חדש

אחד הקטנועים המצליחים ביותר בישראל בכל הזמנים נוחת בישראל בדור חדש, מעוצב ומודרני מאי פעם ובתמחור תחרותי

אופיר דואק 21/12/2025 צלם: יצרן

אחד הדגמים שביססו את שליטתה של סאן יאנד בשוק הדו-גלגלי בישראל הוא הסופר דיוק 125. קטנוע שהצטיין בעיצוב תכליתי, שימושיות גבוהה ואמינות מופלגת שהפכו אותו לרב מכר מקומי, חביב השליחים וכ מי שחיפש פיתרון דו-גלגלי יעיל וזול לרכישה ואחזקה. כעת אחרי היעדרות של מספר שנים, עם דגמים אחרים שניסו למלא את החלל שהותיר, חוזר סאן יאנג סופר דיוק 125 לישראל במהדורה החדשה.

הסופר דיוק 125 שנוחת כאן הוא למעשה קטנוע חדש לחלוטין (אשר נקרא בחו”ל גם ECHS) המציג עיצוב מודרני בעל קווים זוויתים המשלב עם דגמי הדור החדש של סאן יאנג. עם זאת הוא שומר על המאפיינים המוכרים של הסופר דיוק הקלאסי, בהם צמד יחידות תאורה נפרדות בחזית, רצפה שטוחה, מושב כפול ומדורג נמוך יחסית (גובה של 720 מ”מ) וסבל אחורי מאסיבי.

מנוע ה-125 סמ”ק מקורר האוויר מצויד בהזרקת דלק וצמד מצתים, כשהוא מותאם לתקינת יורו 5 פלוס,  כשהוא מספק 9.5 כ”ס ב-7,000 סל”ד עם צריכת דלק מוצהרת של 52.6 ק”מ לליטר. בשילוב עם מיכל דלק בנפח של 6.8 ליטרים מתקבל טווח רכיבה של למעלה מ-350 ק”מ. שדרגו משמעותי בדור החדש נעשה בתחום הבטיחות כאשר מערכת הבלימה המשלבת דיסק קדמי ותוף אחורי כוללת מעכת ABS דו-ערוצית, מערכת בלימה משולבת ולראשונה גם מערכת בקרת משיכה. שדרוגים נוספים שקיבל הדור החדש כוללים תאורת לד בחזית ומאחור, לוח מחוונים דיגיטלי, מפתח חכם להנעה ושקע USB מהיר. גם השימושיות לא נזכה, כאשר מתחת למושב ישנו חלל אכסון בנפח של 37.5 ליטרים.
גם הדור החדש של סאן יאנג סופר דיוק 125 שומר על תמחור עממי, ומחירו של הקטנוע עומד על 15,500 שקלים כולל אגרות רישוי.

SYM סאן אינג סופר דיוק סאן יאנג סופר דיוק 125 סאן-יאנג סופר דיוק 125 סופר-דיוק
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
סאן יאנג סופר דיוק 125 חוזר בדור חדש

סאן יאנג סופר דיוק 125 חוזר בדור חדש

מרצדס חוגגת 80 ליונימוג עם גרסה מפלצתית וחד-פעמית

מרצדס חוגגת 80 ליונימוג עם גרסה מפלצתית וחד-פעמית

ג’ילי סטאריי פלאג-אין (מבחן דרכים): כוכב חוזר

ג’ילי סטאריי פלאג-אין (מבחן דרכים): כוכב חוזר

אגדת הדקאר של מיצובישי חוזרת לחיים

אגדת הדקאר של מיצובישי חוזרת לחיים

ימאהה MT09 Y-AMT (רכיבה ראשונה): כן זה אוטומט

ימאהה MT09 Y-AMT (רכיבה ראשונה): כן זה אוטומט

אנקור Series 1: התחיה של לוטוס אספרי

אנקור Series 1: התחיה של לוטוס אספרי

הכי גדול של סמארט: סמארט #5 בישראל

הכי גדול של סמארט: סמארט #5 בישראל

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (דיווח ראשון): קביעת רף

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (דיווח ראשון): קביעת רף

סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד