אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
סאן יאנג הולכת על גדול ומציגה במילאנו קרוזים 400 וקטנוע תיור חדש
ראשי » דו-גלגלי » סאן יאנג הולכת על גדול ומציגה במילאנו קרוזים 400 וקטנוע תיור חדש
סאן יאנג TTLBT

סאן יאנג הולכת על גדול ומציגה במילאנו קרוזים 400 וקטנוע תיור חדש

יצרנית הקטנועים הטאיוונית עורכת במילאנו בכורה לקטנוע תיור גדול ונפוח למראה על בסיס מכלולי ה-TL508 וגם קרוזים 400 חדש, מאובזר ומוחצן

אופיר דואק 11/11/2024 צלם: יצרן, LULOP

אחרי שנתנה בשנה שעברה דגש על קטנועי אדוונצ’ר, הגיעה סאן יאנג לתערוכת מילאנו עם שני דגמים חדשים לשנת 2025. צמד הדגמים החדש פונה לפלח השוק של קטנועים גדולים, יוקרתיים ומאובזרים המיועדים לרכיבות ארוכות שניהם מאמצים את קו העיצןוב החדש, האגרסיבי והעתידני של סאן יאנג, אך מבוססים על מכלולים המוכרים מדגמים קיימים ומוכחים.

הקטנוע המעניין מבין השניים נקרא TTLBT והוא מתבסס על המכלולים של הקטנוע המנהלים הספורטיבי TL508. עם זאת, ה-TTLBT מאמץ גישה שונה לחלוטים, ואי אפשר לפספס את העובדה שבסאן יאנג יצרנו משהו ייחודי שאותו ייתן להגדיר כ”קטנוע תיור”. סאן יאנג TTLBT מציג מראה נפוח בשילוב קווים זוויתיים ושדרה מרכזית גבוהה שהיא כמעט בקו אחיד עם גובה המושב הנמוך יחסית (780 מ”מ). החזית משלבת מיגון רוח ומשקף גדול ומתכוונן חשמלית, כשהפריט העיצוב החשוב באמת, גם להגדרתו כאופנוע תיור, הוא צמד מזוודות צד אינטגרליות כחלק מזנב הקטנוע.

המזוודות הן בעלות נפחים של 13.6 ו-14.14 ליטרים ובעלות מנגנון נעילה, אליהם מצטרף חלל אכסון בנפח 37 ליטרים מתחת למושב. עבור מי שצריך לשאת איתו יותר מטען ישנו סבל מאסיבי ומשטחי פלסטיק מעל המזוודות כדי לעגן ציוד נוסף. אבזור הנוחות כולל משענת גב מתכוונת לרוכב,  יחידות מחוממות בעלות ארבעה מצבים, שקעי USB לטעינה ומפתח חכם.


סאן יאנג TTLBT עושה שימוש במנוע הטווין המקבילי בנפח 508 סמ”ק של ה-TL המספק 45 כ”ס עם הינע סופי באמצעות שרשרת. הוא מציע שלושה מצבי רכיב המשנים את אופי תגובת המנוע ורמת הכוח, לצד רמת ההתערבות של מערכת בקרת המשיכה. מערכת ABS היא ציוד סטנדרטי וישנה גם מערכת בקרת שיוט הפועלת ממהירות של 50 קמ”ש. יתר המפרט כולל מזלג קדמי הפוך, בולם אחורי חצי אופקי עם מנגנון לינקג’ ומערכת בלימה עם צמד דיסקים פרפריים בחזית.

לצידו של ה-TTLBT הציגה סאן יאנג גם את קרוזים 400 החדש, אח גדול, חזק ומאובזר יותר לקרוזים 300. סאן יאנג קרוזים 400 מתבסס על מכלולי המקסים 400, וזה כולל את מנוע הסינגל בנפח 399 סמ”ק המספק 34 כ”ס. לקרוזים 400 קווי עיצוב זוויתיים ואגרסיביים יותר, מה שבא לידי ביטוי בעיקר בחזית החייזרית עם יחידות התאורה המוסוות, לצד יחידת המשקף המופרדת ממסכית החזית. למושב ישנם שלושהמצבי כיוונון ומתחתיו נמצא חלל אכסון בנפח 42 ליטרים.

סאן יאנג קרוזים 400 עמוס בפיצ’רים טכנולוגיים וזה כולל מצלמת דרך באיכות HD עם עדשה קדמית ואחורית, מסך TFT חדש בגודל 7 אינץ’ עם שלושה תצוגות מידע שונות וקישורית לאפליקציה ייעודית של סאן יאנג, תצוגת לחץ אוויר וטמפרטורת צמיגים, מפתח חכם ושקעי USB לטעינה. מכלולי הקטנוע כוללי מזלג סטנדרטי מלפנים וצמד בולמים מאחור, דיסק בלימה פרפרי גדול בחזית עם קאליפר רדיאלי ומערכת בקרת משיכה כציוד סטנדרטי.

SYM MILANO 2025 08SYM MILANO 2025 08Preview
SYM MILANO 2025 07SYM MILANO 2025 07Preview
SYM MILANO 2025 01SYM MILANO 2025 01Preview
SYM MILANO 2025 02SYM MILANO 2025 02Preview
SYM MILANO 2025 09SYM MILANO 2025 09Preview
SYM MILANO 2025 03SYM MILANO 2025 03Preview
SYM MILANO 2025 06SYM MILANO 2025 06Preview
SYM MILANO 2025 04SYM MILANO 2025 04Preview
SYM MILANO 2025 05SYM MILANO 2025 05Preview
SYM MILANO 2025 10SYM MILANO 2025 10Preview
SYM MILANO 2025 12SYM MILANO 2025 12Preview
SYM MILANO 2025 13SYM MILANO 2025 13Preview
SYM MILANO 2025 14SYM MILANO 2025 14Preview
SYM MILANO 2025 15SYM MILANO 2025 15Preview
SYM MILANO 2025 16SYM MILANO 2025 16Preview
סאן יאנג TTLBTסאן יאנג TTLBTPreview

SYM סאן יאנג TTLBT סאן יאנג קרוזים 400 סאן-יאנג קרוזים 400 תערוכת מילאנו
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

אחרי לה-מאן, ג’נסיס רוצה גם מכונית על

אחרי לה-מאן, ג’נסיס רוצה גם מכונית על

אדוונצ’ר ודיוק: דגמי ה-790 החדשים של ק.ט.מ בישראל

אדוונצ’ר ודיוק: דגמי ה-790 החדשים של ק.ט.מ בישראל

BYD אטו 2 פלאג-אין (השקה עולמית): הפלאג-אין יורד אל העם

BYD אטו 2 פלאג-אין (השקה עולמית): הפלאג-אין יורד אל העם

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד