אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
ניסאן GTR – הגרסה האולטימטיבית
ראשי » חדשות » ניסאן GTR – הגרסה האולטימטיבית
ניסאן GTR

ניסאן GTR – הגרסה האולטימטיבית

ניסאן חוגגת 50 למכונית הספורט שלה עם הסטיפוס מיוחד שהולך עד הסוף

אריאל אלסיבוני 02/07/2018

ניסאן חוגגת 50 שנה לשושלת מכוניות הספורט שלה ולכבוד המאורע מציגה אבטיפוס ייחודי על בסיס ניסאן GTR ניסמו. לצורך בניית האבטיפוס, הצטרפה לחגיגה סדנת איטלדיזיין, שחוגגת גם היא 50 שנות קיום בימים אלו.

התוצאה, מרתקת לא פחות. אולי לא יפה במונחים קלאסיים אבל בהחלט לוקחת את הקונספט של ניסאן GTR עד הסוף. העיצוב המקובל מקבל דחיפה נוספת לכיוון מחוזות הקופה הקלאסיים עם גג שקוצץ ב-54 מ”מ שגורם לחלון האחורי לנטות בזווית כהה יותר. המכונית הצבועה באפור מקבלת גם דגשים מוזהבים, כנף שונה, פנסים אחוריים צפים ועוד שינויים לעיצוב.

תא הנוסעים עוצב מחדש גם הוא. מסך המידע המוכר של ניסאן GTR נעדר מכאן והכול טובל באלקנטרה כהה, סיבי-פחמן בשתי רמות גימור שונות ועוד פריטים בזהב. התוצאה אלגנטית בהרבה מזו של הגרסה הסדרתית ופשוט מנגנת על המיתרים של כל חובב רכב.


 

אבל זהו לא תרגיל עיצובי בלבד. מתחת למכסה המנוע יש את אותו V6 בנפח 3.8 ל’ המוכר אבל בניסמו נתנו לו טיפול שונה. אמרנו ה-GTR האולטימטיבית לא? ניסמו הרכיבו כאן שני מגדשים גדולים יותר (מגרסת מירוצי ה-GT3), החליפו אינטרקולרים וחיזקו כל מה שאפשר במנוע. הם גם הגדילו את המזרקים והחליפו את גלי-הזיזים, שלא תגידו שחסכו כאן במשהו.

ניסאן GTR

 

התוצאה? 710 כ”ס ב-7,100 סל”ד ו-79.3 קג”מ בין 3,600 ל-5,600 סל”ד. כמובן, שבכדי להתמודד עם נתון המומנט הזה חוזקה תיבת ההילוכים וכל מערכת העברת הכוח. הסיכוי לייצור סדרתי נראה קלוש, אבל אולי אב הטיפוס הזה רומז משהו לגבי ה-GTR הבאה. בכל מקרה מזל טוב, לניסאן  ולאיטלדיזיין.

ניסאן GTR

GTR ניסאן
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד