אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
ניסאן GTR – הגרסה האולטימטיבית
ראשי » חדשות » ניסאן GTR – הגרסה האולטימטיבית
ניסאן GTR

ניסאן GTR – הגרסה האולטימטיבית

ניסאן חוגגת 50 למכונית הספורט שלה עם הסטיפוס מיוחד שהולך עד הסוף

אריאל אלסיבוני 02/07/2018

ניסאן חוגגת 50 שנה לשושלת מכוניות הספורט שלה ולכבוד המאורע מציגה אבטיפוס ייחודי על בסיס ניסאן GTR ניסמו. לצורך בניית האבטיפוס, הצטרפה לחגיגה סדנת איטלדיזיין, שחוגגת גם היא 50 שנות קיום בימים אלו.

התוצאה, מרתקת לא פחות. אולי לא יפה במונחים קלאסיים אבל בהחלט לוקחת את הקונספט של ניסאן GTR עד הסוף. העיצוב המקובל מקבל דחיפה נוספת לכיוון מחוזות הקופה הקלאסיים עם גג שקוצץ ב-54 מ”מ שגורם לחלון האחורי לנטות בזווית כהה יותר. המכונית הצבועה באפור מקבלת גם דגשים מוזהבים, כנף שונה, פנסים אחוריים צפים ועוד שינויים לעיצוב.

תא הנוסעים עוצב מחדש גם הוא. מסך המידע המוכר של ניסאן GTR נעדר מכאן והכול טובל באלקנטרה כהה, סיבי-פחמן בשתי רמות גימור שונות ועוד פריטים בזהב. התוצאה אלגנטית בהרבה מזו של הגרסה הסדרתית ופשוט מנגנת על המיתרים של כל חובב רכב.


 

אבל זהו לא תרגיל עיצובי בלבד. מתחת למכסה המנוע יש את אותו V6 בנפח 3.8 ל’ המוכר אבל בניסמו נתנו לו טיפול שונה. אמרנו ה-GTR האולטימטיבית לא? ניסמו הרכיבו כאן שני מגדשים גדולים יותר (מגרסת מירוצי ה-GT3), החליפו אינטרקולרים וחיזקו כל מה שאפשר במנוע. הם גם הגדילו את המזרקים והחליפו את גלי-הזיזים, שלא תגידו שחסכו כאן במשהו.

ניסאן GTR

 

התוצאה? 710 כ”ס ב-7,100 סל”ד ו-79.3 קג”מ בין 3,600 ל-5,600 סל”ד. כמובן, שבכדי להתמודד עם נתון המומנט הזה חוזקה תיבת ההילוכים וכל מערכת העברת הכוח. הסיכוי לייצור סדרתי נראה קלוש, אבל אולי אב הטיפוס הזה רומז משהו לגבי ה-GTR הבאה. בכל מקרה מזל טוב, לניסאן  ולאיטלדיזיין.

ניסאן GTR

GTR ניסאן
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד