אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
ניסאן קשקאי המחודש בישראל – מה שצריך לדעת
ראשי » חדשות » ניסאן קשקאי המחודש בישראל – מה שצריך לדעת
ניסאן קשקאי

ניסאן קשקאי המחודש בישראל – מה שצריך לדעת

קרסו מוטורס, יבואנית דגמי ניסאן לישראל, הודיעה על תחילת שיווק ניסאן קשקאי המחודש. הנה כל מה שצריך לדעת

בן חסון 05/09/2017

איך הוא נראה. דומה, אבל קצת שונה. אין פה מהפיכות של ממש, אבל ניסאן קשקאי המחודש זכה לפגושים, סבכה ויחידות תאורה חדשים – כל אלה מעניקים לו מראה מעט יותר מחודד ועדכני משל הדגם היוצא.

בפנים. גם בתא הנוסעים השינויים קלים והדבר הבולט לעין הוא גלגל הגה חדש. בניסאן טוענים בנוסף לאיכות חומרים ובידוד רעשים טובים מבעבר וגם לאבזור עשיר יותר מבעבר.

 


מערכות בטיחות. הקשקאי מצויד במערכת בלימה אוטונומית ועמעום אורות דרך אוטומוטי, כמו גם מערכת התראה על סטייה מנתיב הנסיעה ושמירת מרחק מהרכב שמלפנים כסטנדרט. רמת הגימור הבכירה תוסיף התראה על רכב בשטחים מתים ועל תנועה חוצה בנסיעה לאחור.

מנועים. הקשקאי המחודש ימשיך עם המנועים המוכרים – 1.2 ל’ בנזין מוגדש (115 כ”ס) עם תיבה ידנית (6 היל’) או אוטומטית-רציפה ו-1.6 ל’ דיזל (130 כ”ס) מוגדש עם תיבה אוטומטית-רציפה.

ניסאן קשקאי
עיצוב דומה, אבל ניסאן מבטיחה שאיכות החומרים שופרה

 

רמות גימור ומחירים. ניסאן קשקאי ברמת גימור ‘אסנטה’ מוצע עם מנוע הבנזין ב-129,990 שקלים לידנית ו-143,990 שקלים לאוטומטית או עם מנוע הדיזל (153,990 שקלים). רשימת האבזור כוללת מערכת מולטימדיה עם מסך מגע, חיישני חניה מלפנים ומאחור, בקרת אקלים מפוצלת, חיישני גשם ותאורה, חישוקים קלים בקוטר 17 אינץ’ ועוד.

ניסאן קשקאי
המנועים נשארו ללא שינוי

 

רמת הגימור ‘אסנטה-טק’ מגיעה עם גרסת הבנזין האוטומטית (151,990 שקלים) או הדיזל (161,990 שקלים) ומוסיפה כניסה ויציאה ללא מפתח, מערך מצלמות היקפי, חישוקי 18 אינץ’, גג שמש פנורמי ועוד.

רמת הגימור הבכירה (‘טקנה’) מוצעת רק עם מנוע הבנזין והתיבה האוטומטית (159,990 שקלים) ומוסיפה פנסים עוקבי פניה, מערכת חניה אוטומטית, מושבי עור מחוממים עם כוונון חשמלי מלפנים, חישוקי 19 אינץ’ ועוד.

ניסאן ניסאן קשקאי
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד