אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
ניו EP9 – חשמלית, מהירה, סינית?!
ראשי » חדשות » ניו EP9 – חשמלית, מהירה, סינית?!

ניו EP9 – חשמלית, מהירה, סינית?!

מכונית-העל החשמלית הזו מגיעה מסין, וזה לא הפרט שבאמת מעניין בסיפור שלה

אריאל אלסיבוני 24/11/2016

מכוניות סיניות? לא תודה נכון? ומה עם ניו EP9 – מכונית-העל החשמלית החדשה?

כן, אחרי שמנועים חשמליים חלחלו לכל מקום אפשרי, כולל מקלארן, פורשה ופרארי (בגרסאות הייבריד כמובן) מגיעה מכונית-על עם הנעת חשמל טהורה ומציגה נתונים בהתאם. ובניגוד לכל מני מכוניות אחרות שצצות פה ושם, ניו EP9 היא מכונית שנוסעת, מאיצה, בולמת ופונה.

 


והיא כנראה גם עושה את זה טוב, כי כמו שראית בווידאו הזה הרגע, היא הקיפה את הנורבורגרינג ב-7:05.21 דקות. רק בשביל להכניס דברים לפרופורציה – היא לא רק המכונית החשמלית המהירה ביותר מסביב למסלול המפורסם, זמן ההקפה שלה מהיר יותר מהגרסה הרגילה של הפורשה 918. כמובן שפורשה 918 עם חבילת ווייסאך שומרת על השיא שלה עם 6:57 דקות.

ניו EP9
מהירה יותר מה-918 מסביב לרינג…

 

ה-EP9 היא לא מכונית סדרתית. ההיפך – היא תיוצר רק ב-6 יחידות והסיבה היחידה שהיא קיימת זה בכדי לשים את מותג הרכב החשמלי החדש של חברת NextEV – ניו – על המפה. עכשיו, כשהסופר-חשמלית שלהם עושה קצת הדים בעולם, אפשר לצפות שהם יציגו את מה שהם הולכים להתמחות בו – מכוניות חשמליות עממיות יותר.

ניו EP9
מעניין אם אפשר להזמין את זה מעלי-אקספרס…

 

אבל עד אז, קח כמה נתונים על ה-EP9 הזו. המשקל גבוה למדי, 1,735 ק”ג אבל זה לא מפריע להספק חשמלי שמקביל ל-1,360 כ”ס ולמומנט של 150.9 קג”מ לקחת את המכונית הזו ל-100 תוך 2.7 שניות, ל-200 תוך 7.1 שניות, ל-300 תוך 15.9 שניות בדרך למהירות מירבית של 313 קמ”ש.

ניו EP9
ייוצרו 6 יחידות של המכונית הזו. כל מטרתה היא קידום תדמיתי של המותג החדש.

 

אה כן, ובגלל שזו מכונית חשמלית כדאי לדבר על טווח, ניו מצהירים על 427 ק”מ עד שיתרוקנו המצברים וזמן טעינה של 45 דקות בלבד בכדי למלא את אלו מחדש. עולם חדש ומופלא, אני לא בטוח שאני אוהב אותו.

ep9 ניו
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד