אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
נורבורגרינג: 5 דברים שצריך לדעת לפני שיוצאים לדרך
ראשי » מגזין » נורבורגרינג: 5 דברים שצריך לדעת לפני שיוצאים לדרך
נורבורגרינג: 5 דברים שצריך לדעת לפני שיוצאים לדרך

נורבורגרינג: 5 דברים שצריך לדעת לפני שיוצאים לדרך

כמה טיפים שכדאי לדעת מראש כשמתכננים נסיעה לגיהנום הירוק - הנורבורגרינג

דין אפפל 23/08/2018

1. תבדקו מראש תאריכים.  נורבורגרינג פתוח הרבה ימים בשנה לעומת כל מסלול אחר, אבל לא תמיד לציבור הרחב. רוב ימות השבוע המסלול סגור לציבור ומשמש כמתחם פיתוח לחברות השונות בתעשיית הרכב.

לכן במהלך ימות השבוע נורבורגרינג יהיה פתוח רק בשעות הערב (כשעתיים בדרך כלל). בסופי שבוע יש הרבה פעילויות מירוצים מה שאומר שגם אז אין התחייבות שהמסלול פתוח לציבור.

הוא כן פתוח ב-2 דרכים: הראשונה – כביש אגרה שבעצם כל כלי רכב (כן גם קטנוע, אוטובוס או טרקטור למשל) עם טסט בתוקף יכולים לעלות עליו להקפה. האופציה השנייה כיום מסלול בו המארגן של אותו יום מחליט כמה ואיזה כלי רכב יכולים לעלות, למשל מכוניות פרטיות ורכבי מירוץ במקביל.


 

2. יש 3 שדות תעופה שקרובים למסלול נורבורגרינג. נורבורגרינג ממוקם במערב גרמניה ואופציות הטובות ביותר הן אחת מ-3 שדות תעופה במרחק נסיעה של שעה עד שעה ו-40 דקות מהרינג. הגדול והנוח שבהם הוא פרנקפורט אליו יש טיסות ישירות עם אלעל ולופטהנזה כמה פעמים ביום. הקרוב ביותר לרינג הוא השדה של קלן ובון שמצריך כיום קונקשן על מנת להגיע אליו. השדה השלישי הוא דיסלדורף שיש אליו טיסות ישירות עם חברת גרמניה (Germania) שהיא זולה אבל ימי הטיסות לא תמיד נוחים ומתאימים.

 

3. צריך לשכור רכב מנהלה. בגלל המיקום של נורבורגרינג והאזור בו הוא ממוקם בגרמניה אין כמעט תחבורה ציבורית נגישה ונוחה. יש אוטובוסים כמה פעמים ביום אבל הזמן שייקח להתנייד אתם עד לעיר גדולה קרובה ומשם ברכבת לא שווה את הטרחה ובעיקר את הזמן שתשרפו. עלות השכרת רכב בגרמניה נחשבת יחסית לזולה וגם הדלק מעט זול מישראל.

 

4. חייבים לשכור רכב מסלול. לא לעלות עם רכב שכור על המסלול! לחברות ההשכרה יש מספר דרכים לדעת אם עליתם על המסלול או לא. בחוזה שלהן רשום באחד הסעיפים שבמקרה וכן עליתם הביטוח לא מכסה כלום. אז כל נזק לרכב או למסלול יצא מהכיס שלכם (כמה אלפי יורו ומעלה). חוץ מזה, רכב רגיל לא בנוי לעמוד בעומסים של נהיגת מסלול מהירה. בשביל זה יש חברות השכרה ייעודיות רק להשכרת רכבי מסלול, ומסביב נורבורגרינג לא חסרות אופציות. הרכבים שהן משכירות מותאמים לנהיגת מסלול והביטוח, למרות עלות השתתפות גבוה, כן דואג לכסות אתכם במקרה של הגרוע ביותר. אז עשו טובה ותשכירו רכב מסלול.

 

5. הדרכה שווה זהב. אורך הקפה של נורבורגרינג היא כמעט 21 ק״מ וכוללת 73 פניות. זה מסלול שנחשב מאוד מהיר, עם הרבה פניות עיוורות ומעט מאוד שטחי מילוט בצדדים. הוא נחשב למסלול מסוכן שדורש הרבה זמן עד שלומדים להכיר אותו כראוי. בשביל שתוכלו להפיק את המרב מהנסיעה בו, רצוי לקחת אתכם מדריך מקצועי שמכיר את המסלול היטב. מדריך כזה ידע לדחוף אתכם איפה שניתן ולהזהיר אתכם איפה שצריך. ובעצם אפשר לומר שהקפה מודרכת משולה ל-5 הקפות (אם לא יותר) של נהיגה עצמאית. כך שבסופו של דבר תוכלו גם לדחוף את הרכב קרוב יותר למגבלות, גם לשפר את היכולת האישית וגם ליהנות יותר מהחוויה הכוללת. גם חלק מחברות ההשכרה יציעו לכם הקפה מודרכת. בכל מקרה מומלץ לעלות על נורבורגרינג עם מישהו שמכיר את המקום. תנו גז.

 

דין אפפל הוא נהג מירוצים ומדריך נהיגה המשתתף בתחרויות ה-VLN בנורבורגרינג. הוא גם מדריך שם באופן שוטף ופעיל על הב.מ.וו M3 המשופרת שלו. אנחנו היינו מקשיבים למה שהוא אומר.

 

נורבורגרינג
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד