אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
מתיחת פנים ליונדאי טוסון
ראשי » חדשות » מתיחת פנים ליונדאי טוסון
יונדאי טוסון

מתיחת פנים ליונדאי טוסון

הקרוסאובר המשפחתי של יונדאי זוכה רענון הכולל חזית עדכנית ומעט מתונה יותר ותא נוסעים בעיצוב חדש ועדכני

אופיר דואק 21/11/2023 צלם: יצרן

הדור הנוכחי של יונדאי טוסון הוצג בשנת 2020 והפתיע בעיצוב בעל חזית נועזת ולא שגרתית. זה לא הפריע לטוסון להמשיך להיות הדגם הנמכר ביותר בסגמנט רכבי הפנאי הקומפקטיים באירופה בשנה שעברה, ולזכות להצלחה גם בישראל. כעת חושפת יונדאי לקראת שנת 2024 תמונות ופרטים ראשונים של הטוסון לאחר מתיחת פנים ראשונה אותה קיבל, המטפלת בכמה וכמה סעיפים ובראשם בחזית הייחודית שעברה התמתנות קלה.

האלמנט של יחידות תאורת ה-LED המוטמעות בין חרירי השבכה הקדמית נשמר, אך הן כעת פחות זוויתיות ומשתלבות בשבכה פחות אגרסיבית מבעבר. עיצוב הפגוש הקדמי כולו שונה עם פחות זוויות חדות, כאשר החלק התחתון של המגן נצבע כעת בצבע כסף כדי לאזן ולהעניק מראה “קשוח” יותר”. את הלוק העדכני אמורים להשלים חישוקים קלים בעיצוב חדש ושני צבעי מרכב חדשים.

תא הנוסעים עבר מהפך דרמטי יותר עם עיצוב חדש לחלוטין לסביבת הנהג, אשר מעתה עוברת להשתמש בסידור המקובל והעדכני של יונדאי הכולל שני מסכים רוחביים צמודים זה לזה למערכת המולטימדיה וללוח המחוונים, כל אחד מהם בגודל של 12.3 אינץ’. לוח המחוונים כולל גרפיקה חדשה ולמערכת המולטימדיה ממשק עדכני ומתקדם יותר עם קישוריות מלאות. מיקום המסכים העביר את פתחי המיזוג המוצנעים לחלק האמצעי של הקונסולה המרכזית בה מותקן גם מערך תפעול חדש למערכת בקת האקלים, כאשר מול הנוסע התפנה מדף לאחסון חפצים מזדמנים. ישנו גם גלגל הגה בעל טבור מעוגל המזכיר את גלגל ההגה בדגמי ג’נסיס. בנוסך ישנו בורר הילוכים חדש מאחורי גלגל ההגה בהשראת איוניק 6.


כרגע ביונדאי לא מפרטים אם נעשו שינויים במערכת ההנעה או במכלולים ההיקפיים. פרטים עדכניים יותר ימסרו בעוד מספר שבועות לקראת תחילת השיווק של הטוסון המחודש בקוריאה. נכון לעתה לא יודע מתי צפוי להגיע יונדאי טוסון המחודש גם לישראל, אך סביר להניח שזה יקרה במהלך שנת 2024

טוסון יונדאי יונדאי טוסון יונדאי טוסון 2024
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

פורשה 904 חוזרת לחיים

פורשה 904 חוזרת לחיים

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד